Käytätkö näillä helteillä ollenkaan mustaa vaatteissa?
Mietin huomista vaatetustani, mulla on hammaslääkärikin päivällä joten se rajoittaa hieman, en halua maata siinä laverilla 1h ajan missään lyhyessä hameessa joita kaikki hameeni ovat..housut ei nappaa yhtään, ei farkut eikä tiukat housut. Pellava tms mulla ei ole.
Eli mitäs jää jäljelle, mekot. Ja nekin lähes kaikki mustavoittoisia, mietin erästä ei polvimittaista suoralinjaista lyhythihaista ohutta kangasta olevaa mekkoa mutta se on takaa kokonaan musta, etuosa on liukuvärjättyä auringonlaskumaisemaa niin että alaosa musta ja muuten kullanbeigeä, hieman oranssia jne. Kangas siis ohkaista.
Voisko käyttää kun hellettäkin tukalampaa luvattu?
Kommentit (6)
samanlainen hiki on vaikka minkä väristä olis päällä..
Ja googlettamalla vauva + mekko + terassille löysin kyseisen mekonkin :)
http://www.lindex.com/fi/naiset/ylaeosat/mekot/6840407/Mekko/?styleId=30012672
t.2
Käytän. Tänään viimeksi oli mustat sortsit ja mustat ballerinat jalassa. Eiköhän se materiaali ja malli ratkaise enemmän kuin väri.
Jatkuvasti... farkkucaprit ja musta t-paita ihmisten ilmoilla liikkuessa. Sitten jos joutuu pitkään olemaan paisteessa, vaikka festareilla, sitten on valkoinen pitkähihainen kauluspaita. Harvoin mulla muuta on... hiki pukkaa näilllä keleillä vaikka makaisi nakuna altaassa.
Eikä :D Mä muistan sut viime kesältä. Kyselit, että käykö tuo mekko terassille, useammassakin ketjussa.