Nainen: Ajeleeko miehesi kullinsa karvat vai onko se luonnontilassa?
Millaista kullikarvamallia miehenne suosii? Toteuttaako hän siinä sinun tahtoasi?
Kommentit (24)
Mieheni on broileri.. vai kukonpoika? Cockerel!
Heh, mikä kysymys. Me ollaan molemmat niin karvaisia, että oksat pois. ;) Taisi ehkä kaksi kertaa joskus suhteemme alkuaikoina ajella. :D
Rehottavat karvat kullissa on inhottavia!
Luojan kiitos, on luonnontilassa!
Seurustelin hetken miehen kanssa joka ajeli karvansa pois, ainoastaan kullinkarvat. Häiritsi ihan tolkuttomasti kun muuten mies oli karvainen, mulle toi oli niin seksintappaja-näky, mutta mies itse tykkäsi. yäh.
Luonnontilassa, onneksi. Miehet miehinä, kiitos.
Karvattomana ja välillä luonnontilassa
Ihan luonnontilassa, en tykkäis yhtään, jos ajelis kokonaan pois. Vähän vois ehkä trimmata, mutta ei muuta :)
Siistii pahimmat rehoitukset pois.
Minä ajelen miehen pallit sileiksi ja siistin pahimmat puskat. Mukavaa puuhaa!
Se on melkein aina karvaton paikka koko miehessä, ajelematta. Sen ala- ja yläpuolella ja sivuillakin on kyllä karvaa hyvinkin paljon.
Kynsisaksilla napsin eilen saunan jälkeen pitkät karvat jotka menee esinahan väliin ja muutenkin siistin.
Siis miten paljon voi rehottaa jos menee karvat esinahan väliin?! Vai onks kyseessä tosi pieni elin? Tosi pitkät karvat? Nyt en ihan ymmärrä.
Siistitty tietenkin, mieluiten sais ajella aina kaikki pois. Hyi, karvat on etovia.
Siistii, mutta ei ajele kaikkea pois.
niin ja siistii ihan omasta tahdosta, en ole ehdottanut enkä vihjannut.
T. 16
On alkanut siistiä ja välillä ajalee palleista pois. kauan sain asiasta sanoa, mutta nyt on menny jakeluun mistä mä tykkään :)
Luonnontilassa. En ole koskaan nähnyt karvaista heppiä. Miltä se näyttää, pölyhuiskalta?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 21:16"]
Siis miten paljon voi rehottaa jos menee karvat esinahan väliin?! Vai onks kyseessä tosi pieni elin? Tosi pitkät karvat? Nyt en ihan ymmärrä.
[/quote]Toisilla on hyvinkin pieni ja siisti matkapakkaus, joka sitten kasvaa miehisiin mittoihin tarpeen mukaan ;-)
Ihan ajelematta eli karvat rehottaa.
Tämän takia en itsekään viitsi ajella karvojani, vaikka mies tykkäisi. Miksi minun pitäisi ajella karvat (ja saan vielä helposti hiivan kun menkkojen aikaan hautoo siteet), mutta miehen ei?
Luonnontilassa. Joskus vähän trimmaa ja kalu näyttää sitten todella suurelta. Karvojen kanssa näyttää normaalikokoiselta. Karvat eivät haittaa, koska ne ovat sen mittaiset etteivät mene suihinottaessa suuhun.
Yksi exä ajeli kaikki karvansa. Sanoin sille, että ei oikein sovi sulle kun näytät jotain teiniltä ilman karvoja. Yäk.