Ärsyttääkö teitä vessahinkkaajat?
Ärsyttääkö teitä, jotka vessassa käytyänne pesette jälkenne pois ja jätätte siistiksi se, että muut eivät näin toimi? Töissä olen ollut järkyttynyt siitä, millaiseen kuntoon niin monet (naiset) vessan jälkeensä jättävät. On pissatippoja reunalla, paperit lattialla, ruskeat raidat pöntössä ja hirveä haju. Miten toiset kehtaakin! Onkohan niillä kotonakin yhtä likainen vessa?
Kommentit (11)
Ihanan vapauttavaa kun on paikka jossa ei tartte pestä kakkaansa vaan sen tekee joku joka saa siitä palkan! :)
Minä en pese, jos kiinnijäämisen mahdollisuus on olemassa niin pesen sitten, tarkoitan että joku on vaikkapa odottamassa vuoroaan tai on vaikka työpaikalla pukukopissa ja vessa on kopinyhteydessä.
Töissä pesen jälkeni, ja kotona. Muuten jätän yleisissä vessoissa sotkut siivoojille.
Miksi nimität heitä vessahinkkaajiksi? Onpa epälooginen nimi! Itse ajattelin, että tarkoitat vessahinkkaajalla, jota kuta joka pyyhkii kauan ja kovaäänisesti. :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:17"]
Töissä pesen jälkeni, ja kotona. Muuten jätän yleisissä vessoissa sotkut siivoojille.
[/quote] Ei se siivoja käy joka sottapytyn jälkeen vessaa siivoamassa,ärsyttää yleisten vessojen törkyisyys, että naisetkin voivat olla niin sikoja.
En ole kovin siisti ihminen mutta aina puhdistan vessan käytön jäljiltä. Yleisessä vessassa tarkemminkin kuin kotona, jos olen kotona yksin niin en välttämättä jaksa hinkata pois sellaisia veden alla olevia rantuja joiden tiedän häviävän seuraavalla vedolla itsestään. Tämä siis jos tiedän olevani itse seuraava vessassa kävijä. Hyi teitä sottapytyt, ajatelkaa vähän muitakin!
Siis niin ärsyttävää. olen huomannut, että etenkin yliopistolla opiskelijanaisten vessa on hyvin hyvin törkyinen. yöks.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:19"]
Miksi nimität heitä vessahinkkaajiksi? Onpa epälooginen nimi! Itse ajattelin, että tarkoitat vessahinkkaajalla, jota kuta joka pyyhkii kauan ja kovaäänisesti. :D
[/quote]
No anteeksi epäloogisuuteni "pöntönhinkkaaja" lienee loogisempi valinta. Harmi, kun en saa otsikkoa enää vaihdettua.
Terv. ap = yksi pöntönhinkkaaja
Mä luulin, että kyse on jostakin ihme hiippareista, jotka vessassa kourivat ja hinkkaavat itseään tai muita.
Ei kyllä ole tullut mieleenkään jättää sotkuja mihinkään vessaan jälkeeni. Nuorena olin töissä kaupassa, jossa oli asiakasvessat miehille ja naisille erikseen. Miesten huussista löytyi joskus tyhjiä pulloja tai muuta helppoa siivottavaa. Pönttö ei ikinä ollut ällöttävässä kunnossa.
Naisten puolella oli toinen meininki. Käytettyjä siteitä liimattuna seinille, tamponeita lattialla, kakattu roskikseen ja lattiakaivon ritilän päälle (tilassa oli ollut suihku). Tästä alkaa olla aikaa parikymmentä vuotta, mutta vielään en pysty avaamaan yleisessä / kaverin vessassa olevaa roskista pidättämättä hengitystä. Oman kuukautisveren hajun vielä kestän, mutta laatta meinaa lentää jos muiden haju tulee nenään.
Itse mietin välillä miten naiset kehtaa käydä meidän työpaikalla sekavessassa, koska on melko karmeat ne käryt siellä välillä. No, taisi totuus selvitä tämän ketjun perusteella, nimittäin taitaakin ne naikkoset olla ne pahimmat paskaterroristit siellä..
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 18:19"]
Mä luulin, että kyse on jostakin ihme hiippareista, jotka vessassa kourivat ja hinkkaavat itseään tai muita.
Ei kyllä ole tullut mieleenkään jättää sotkuja mihinkään vessaan jälkeeni. Nuorena olin töissä kaupassa, jossa oli asiakasvessat miehille ja naisille erikseen. Miesten huussista löytyi joskus tyhjiä pulloja tai muuta helppoa siivottavaa. Pönttö ei ikinä ollut ällöttävässä kunnossa.
Naisten puolella oli toinen meininki. Käytettyjä siteitä liimattuna seinille, tamponeita lattialla, kakattu roskikseen ja lattiakaivon ritilän päälle (tilassa oli ollut suihku). Tästä alkaa olla aikaa parikymmentä vuotta, mutta vielään en pysty avaamaan yleisessä / kaverin vessassa olevaa roskista pidättämättä hengitystä. Oman kuukautisveren hajun vielä kestän, mutta laatta meinaa lentää jos muiden haju tulee nenään.
[/quote]
Naisten anatomia on vain sellainen että jos ei kärsi istua pöntölle ja pissii seisaallaan kusi lentää ympäriinsä kuin sadettimesta:D Joka naisella pitäisi olla saastaisten julkisten vessojen varalta laukussaan aina sellainen pahvi suppilo jonka avulla nainenkin voi pissata siististi.
no kyllä ärsyttää! Itse toki peitän aina jälkeni