Vauva AV paras kirjoittaja - OFFICIAL
Kommentit (74)
Kukaan näistä ei oikein sytytä, ehkä tuo Vesimeloni00 kuitenkin yks parhaista. Aryplaydend on se uus juttu. Paras ehkä ohis.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan näistä ei oikein sytytä, ehkä tuo Vesimeloni00 kuitenkin yks parhaista. Aryplaydend on se uus juttu. Paras ehkä ohis.
Ohis osaa kyllä jauhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Sama!
Aivan höpsö, jopa kaheli kysely.
Tällä palstalla on niin paljon satunnaiskävijöitä ja viestien lukijoita, että vain harva, hyvin harva tuntee yhdenkään noista ap:n mainitsemista kirjoittajista.
Itse käyn täällä joskus selailemassa otsikoita, että mistä kirjoitellaan, ja luen muutamia kommentteja sieltä täältä otsikon kiinnostuksen mukaan.
Luuleko ap, että kaikki palstalla asuvat täällä, niinkuin hän itse todennäköisesti tekee.
Ei ole muuta elämää, kuin kirjoitella ja lukea palstaa koko päivä aamusta iltaan.
Kannattaa huomata, että täällä käy monenlaista porukkaa, vain satunnaisesti, eikä tiedä palstan tavoista, eikä pysyvistä kirjoittajista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Zinccis
Okei
Lyhyesti minusta (Aryplaydend)
En kirjoita epäasiallisia kommentteja.
Olen hyvin rauhallinen, ja jos joku laittaa ilkeän kommentin niin en välitä mitään.
-Aryplaydend
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti minusta (Aryplaydend)
En kirjoita epäasiallisia kommentteja.
Olen hyvin rauhallinen, ja jos joku laittaa ilkeän kommentin niin en välitä mitään.
-Aryplaydend
Ok
Tässä mun mielestä parhaimmat: vierailija, ap, ohis ja sivusta
Pikkujoulut (Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Official -ketju)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja Zinc/Zinccis on yksi huonoimmista.
Nyt täytyy kyllä sanoa että itselleni suurin osa noista aivan tuntemattomia nimiä, tässä kyselyssä törmään ekaa kertaa, eli vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja Zinc/Zinccis on yksi huonoimmista.
Niin
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä sanoa että itselleni suurin osa noista aivan tuntemattomia nimiä, tässä kyselyssä törmään ekaa kertaa, eli vaikea sanoa.
Minäkään en tiennyt muita kuin Banana00.
Ohis on paras