Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi ei osaa ostaa makuusi olevaa korua

Pettynyt...
27.07.2020 |

Niin mitä silloin teet? Oletko hiljaa ja yrität pitää sitä vaikka olisi susiruma... Vai sanotko suoraan, että ei miellytä silmääsi. Meillä oli miehen kanssa eilen vuosipäivä ja osti minulle aivan jäätän rumat tanttakorut... Hopeiset neliskanttiset napit.. Itse rakastan näyttäviä koruja jotka on tehty käsityönä. Ja vaikka eivät olisikaan käsintehdyt niin edes roikkuvista ja värikkäistä olisin ilahtunut. Nuo on vaan niin kaukana mun tyylistä. Ja lisäksi osti i love finland pehmohirven... Jeeee

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tänne sitä tultiin valittamaan!

Tästä lähtien on turha odottaa yhtään mitään.

Heitä roskiin jos ei kelpaa!

En ole tulossa hetkeen kotiin joten turha odotella!

Vierailija
22/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja nauroin tolle pehmohirvelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein itselleni sivuston, jossa on koruja joista tykkää. Jos mies haluaa ehdottomasti ostaa minulle jonkun korun (olen tosin sanonut, ettei missään nimessä tarvitse, mutta jos haluaa...) niin voi katsoa sieltä.

En oikein ymmärrä nykypäivänä miksi naiset ei ihan suoraan vaan sano, että tästä ja tästä tykkään ja laita nettiin tyyliin kuvia, että osta näitä jos haluat sen sijaan, että miesten pitää kyetä päättelemään itse mistä tykkäät.

Tai ihan vaan käydä itse ostamassa, mitä haluaa. En tajua lahjojen vaihtelua, jossa molemmat on kertonut toiselle mitä haluaa.

Kyllä lahjaton elämä on helppoa.

Vierailija
24/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein itselleni sivuston, jossa on koruja joista tykkää. Jos mies haluaa ehdottomasti ostaa minulle jonkun korun (olen tosin sanonut, ettei missään nimessä tarvitse, mutta jos haluaa...) niin voi katsoa sieltä.

En oikein ymmärrä nykypäivänä miksi naiset ei ihan suoraan vaan sano, että tästä ja tästä tykkään ja laita nettiin tyyliin kuvia, että osta näitä jos haluat sen sijaan, että miesten pitää kyetä päättelemään itse mistä tykkäät.

Tai ihan vaan käydä itse ostamassa, mitä haluaa. En tajua lahjojen vaihtelua, jossa molemmat on kertonut toiselle mitä haluaa.

Kyllä lahjaton elämä on helppoa.

Itse en taas tajua sitä, että ihmiset olettaa toisen pystyvän lukemaan ajatuksesi siitä mitä haluat ja sitten valittavat, kun eivät saaneet sitä mitä halusivat tai mistä tykkäävät.

Ihmisiä on erilaisia :)

Vierailija
25/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se enää lahja, eikö tuo kuulosta tilaukselta josta puuttuu täysin lahjan yllätyksellisyys ja tunteettomuus..

Miksi ihmeessä haluat tunteettomia lahjoja??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän