Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurustamismoka...

Vierailija
24.06.2013 |

Suurustin lipstikka-perunakeiton vehnäjauhoilla, jotka olin sekoittanut kylmään veteen. Nyt keitto on täynnä inhottavia vehnäjauhoklimppejä.

Olen kurja kokki. Mitä tein väärin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vehnäjauho kippoon, kaada vettä sekaan. Sekoita joko haarukalla tai vispilällä. Kaada sitten keiton joukkoon, mä en tosiaan kaada sitä ohuena nauhana, eikä ole kertaakaan tullut paakkuja. Et vaan sekoittanut sitä suurustetta hyvin.

Vierailija
2/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä vastaisen varalle:

vaihtoehto 1) Sekoita vehnäjauhoihin ensin pieni määrä vettä ja sekoita, lisää vettä ja sekoita, lisää vielä vettä ja sekoita. Alkuun on tahnamaista, mutta notkistuu siitä kun lisää vettä eikä tule paakkuja. Sitten kaadat sen sotkun keittoon.

vaihtoehto 2) Sekoita vehnäjauhot öljyyn ja lisää keittoon.

vaihtoehto 3) Kaada suurus siivilän läpi. Paakut jäävät siivilään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt niin vakavaa ole :) Koita ensikerralla se vehnäjauho-vesiseos tiputtaa ihan tosi pienenä vanana sinne keittoon, melkeimpä ihan tippa kerrallaan, ja vispaat ihan vispilällä samalla. Silloin ei pitäisi tulla paakkuja. Koitappa nyt myöskin vähän vispilällä vispata keittoa, niin suurimmat paakutkin liukenevat. 

Vierailija
4/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurus lisätään ohuena nauhana voimakkaasti sekoittaen. 

Vierailija
5/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :)

Ap

Vierailija
6/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on lipstikka onko joku yrtti? täytyy googlata..... suurustamisesta niin mielestäni ihan oikein, ainakin näin neuvotaan aina, itelläkin on aina noitä möykkyjä vaikka kuinka sekoitan.

Vierailija
7/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä kaasit sen suuruksen siivilän läpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä