Kuka peukuttaa minun puolesta?!
Välillä kun luen ensimmäistä kertaa jotain ketjua, siellä näkyy jo tummemmalla, että on peukutettu. Onko muilla samaa? Mistä johtuu? Kukaan muu ei itseni lisäksi pääse käsiksi laitteisiini.
Kommentit (8)
Itselläkin on joskus samaa. En ymmärrä mistä johtuu. 😳 Olen itsekin ihmetellyt sitä.
Mutta voihan niitä kommentteja kuitenkin peukuttaa? Ainoastaan näyttää siltä että olisit jo peukuttanut, jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin on joskus samaa. En ymmärrä mistä johtuu. 😳 Olen itsekin ihmetellyt sitä.
Kummallista tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Mutta voihan niitä kommentteja kuitenkin peukuttaa? Ainoastaan näyttää siltä että olisit jo peukuttanut, jostain syystä.
Voi peukuttaa. Joskus on peukutettu niin kuin itsekin peukuttaisin, joskus päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei peukutus silloin toimi, jos on jo ”peukutettu”. Eli jos on tummalla, en saa lisättyä omaa peukutusta.
Saat helposti selvää siitä, onko puolestasi peukutettu: anna peukku ensin toiselle ja sitten toiselle vaihtoehdolle. Jos et onnistu kummassakaan, joku on peukuttanut puolestasi. Veikkaan, että ei ole.
Tällä sivustolla on paljon toimintahäiriöitä. Peukun sävyn muuttuminen on pikkujuttu siihen verrattuna, että joissakin ketjuissa väärennetään kommenttien lukumäärää osoittavaa numeroa, kun peitellään poistettujen kommenttien määrää. Pahin näkemäni tapaus on se, että numerosta päätellen yhtään kommenttia ei ollut poistettu, mutta ketjun aiemmin nähneenä tiesin, että niitä oli poistettu lähes kaksisataa kappaletta. Kun asia tuli ketjussa puheeksi, poistui tietenkin koko ketju.
Lisään vielä, että ei ole provo.