Mitä tehdä kun miehet eivät lähesty?
Vaikka olen katseenkestävä ja nuori nainen. Ei ole naisten markkinat..
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, suomalaisil miehillä on huono naismaku. Ne tykkää isoista, miehekkäitä naisista Tai yli laihoista. Kim k tyyppiset on liian pelottavia, koska liikaa naisellisuutta kun heidän itsetuntonsa nii huono. Lisäks kauneutta ei arvosteta Suomessa, koska suomalaiset miehet rumia sekä edelleen huono itsetunto, plus täällä arvostetaan et nainen on miehekäs joka hoitaa kodin ja työn.
Mitä sinäkin täällä teet kun suomalaiset naiset ja miehet ovat mielestäsi rumia. Ala järjestelemään muuttoasi ja mene pois AV:ltä keskustelemasta rumilusten kanssa. Ihme masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 34v miehenä en ole oikeassa elämässä vielä koskaan lähestynyt ketään. Ei rohkeus eikä ulkonäkö riitä siihen.
Ehkä jos naismenestykseni olisi muuten parempi ja olisin saanut kehuja ulkonäöstä mutta näitä ei löydy.
Naiset eivät toivo lähestymisiä rumilta miehiltä.
Riippuu ja roikkuu missä päin oleillaan. Kotirouva maissa riittää ettet ole työtön, luottotiedoton tai juoppo. Kaikille nuo liitot ei luonnollisesti sovi, joskin ainahan tuota voi harkita.
Mitä maita tämä tarkoittaa ja minkälaisia naisia..
Laiskoille: https://fi.lmgtfy.com/?q=tradiotional+housewifes+and+countries&pp=1
Vierailija kirjoitti:
Justhan täällä viime viikolla annettiin ymmärtää, että naisia ei kannata lähestyä
1. Kaupassa, koska ovat siellä tekemässä vain ostoksia
2. Baarissa, koska ovat siellä vain pitämässä hauskaa
3. Kuntosalilla, koska ovat siellä vain treenaamassa
4. Töissä, koska ovat siellä tekemässä uraa
5. Kadulla, koska eivät halua tulla häirityksi suojatietä ylittäessään
6. Yhtään missään. Nainen tulee sitten sun kotiin ilmoittamaan, että koska olisi se oikea aika kysyä kiinnostusta
ei pidä paikkaansa. Tuo koskee taviksia, alfojen lähestymistä toivotaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan täällä viime viikolla annettiin ymmärtää, että naisia ei kannata lähestyä
1. Kaupassa, koska ovat siellä tekemässä vain ostoksia
2. Baarissa, koska ovat siellä vain pitämässä hauskaa
3. Kuntosalilla, koska ovat siellä vain treenaamassa
4. Töissä, koska ovat siellä tekemässä uraa
5. Kadulla, koska eivät halua tulla häirityksi suojatietä ylittäessään
6. Yhtään missään. Nainen tulee sitten sun kotiin ilmoittamaan, että koska olisi se oikea aika kysyä kiinnostusta
ei pidä paikkaansa. Tuo koskee taviksia, alfojen lähestymistä toivotaan aina.
Ei koske. Toivoisin voivani liikkua rauhassa olin missä tahansa ja tehdä työni ilman häirintää. Tarvittaessa kutsun poliisit, jos toinen ei poistu pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, suomalaisil miehillä on huono naismaku. Ne tykkää isoista, miehekkäitä naisista Tai yli laihoista. Kim k tyyppiset on liian pelottavia, koska liikaa naisellisuutta kun heidän itsetuntonsa nii huono. Lisäks kauneutta ei arvosteta Suomessa, koska suomalaiset miehet rumia sekä edelleen huono itsetunto, plus täällä arvostetaan et nainen on miehekäs joka hoitaa kodin ja työn.
Totta puhut. Olen itsekin ihmetellyt suomalaismkesten naismakua: äijämäiset naiset ja tukevat emäntätyypit ja toisaalta ylimeikatut ja -tatskatut ääripissikset löytävät aina miehen, mutta sellaisille normaaleille, naisellisen näteille ja asiallisille naisille kumppanin löytäminen on vaikeaa. Jos on liian naisellinen, niin luullaan venäläiseksi tai maksulliseksi, eikä sitten enää ole tyttöystävämateriaalia. Pitäisi olla jätkämäinen riivinrauta, jotta kelpaisi suomalaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Palstan mukaanhan naisia lähestyy miehet aina ja kaikkialla. Niitä kuulemma satelee ovista ja ikkunoista.
Juuri näin. Naisenhan ei tarvitse kuin olla paikalla missä ikinä onkaan ja sen kun aina vaan valitsee mieluisimman..
Omakohtainen kokemus kyllä kertoo ihan muuta ja jos joku mies lähestyykin niin se on pelkkää seksiä vailla.
Miksi haluaisit niiden lähestyvän? Paljon mukavampi olisi jos ne enemmänkin tosiaan tajuaisivat olevansa ikävä riesa ja pysyisivät kaikki hiljaa hikikomeroissaan.
Parempi vaan kun eivät lähesty, sillä poikkeuksetta ovat sellaisia, joista en ikipäivänä itse kiinnostu. Ja sitten kiukuttelevat kun tulevat (tuhannennen kerran) torjutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Olen itsekin ihmetellyt suomalaismkesten naismakua: äijämäiset naiset ja tukevat emäntätyypit ja toisaalta ylimeikatut ja -tatskatut ääripissikset löytävät aina miehen, mutta sellaisille normaaleille, naisellisen näteille ja asiallisille naisille kumppanin löytäminen on vaikeaa. Jos on liian naisellinen, niin luullaan venäläiseksi tai maksulliseksi, eikä sitten enää ole tyttöystävämateriaalia. Pitäisi olla jätkämäinen riivinrauta, jotta kelpaisi suomalaiselle miehelle.
Täällä tollasia veetun hörhöjä ei katella eikä kaivata. Ei tommosesta vinkujasta ole kumppaniksi kellekään.
Miksi te AV mammat ette siirry ulkolaisiin miehiin jos suomalaiset miehet on niin perseestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te AV mammat ette siirry ulkolaisiin miehiin jos suomalaiset miehet on niin perseestä?
Kyllähän ne ovat sankoin joukoin siirtyneet, ainakin pk-seudulla.
En tiedä. Olen kokeillut kaikkea, myös Tinderiä. Ei menestystä, ei kiinnostusta, ei mitään. Itsekin olen tietenkin tehnyt aloitteita, ja palaute on ollut lähinnä tyyliä "aloitteen tekevä nainen on säälittävä/epätoivoinen, jos olet tarpeeksi kaunis ja kiinnostava, olisin kyllä itse tehnyt aloitteen sinulle". Aha.
Friendzone on myös äärimmäisen tuttu, viimeisen viiden vuoden aikana 6 miestä on tullut läheiseksi, soitellut (eikä vain tekstaillut), viettänyt tuntikausia aikaa kanssani... Jopa joka viikon päivä. Ja sitten kun olen ihastunut ja sanonut jotain siihen suuntaan, mies on kauhistunut kun mehän olemme vain ystäviä!
En ole ruma, ylipainoinen, mt-ongelmainen tai outo. Päinvastoin melko nätti, normaalipainoinen, naisellinen, hyvin pukeutuva, pitkähiuksinen, mukava, hauska, itsevarma. Tiedän olevani hyvää seuraa. Mutta miestä ei romanttiseksi kumppaniksi ole KOSKAAN löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen kokeillut kaikkea, myös Tinderiä. Ei menestystä, ei kiinnostusta, ei mitään. Itsekin olen tietenkin tehnyt aloitteita, ja palaute on ollut lähinnä tyyliä "aloitteen tekevä nainen on säälittävä/epätoivoinen, jos olet tarpeeksi kaunis ja kiinnostava, olisin kyllä itse tehnyt aloitteen sinulle". Aha.
Friendzone on myös äärimmäisen tuttu, viimeisen viiden vuoden aikana 6 miestä on tullut läheiseksi, soitellut (eikä vain tekstaillut), viettänyt tuntikausia aikaa kanssani... Jopa joka viikon päivä. Ja sitten kun olen ihastunut ja sanonut jotain siihen suuntaan, mies on kauhistunut kun mehän olemme vain ystäviä!
En ole ruma, ylipainoinen, mt-ongelmainen tai outo. Päinvastoin melko nätti, normaalipainoinen, naisellinen, hyvin pukeutuva, pitkähiuksinen, mukava, hauska, itsevarma. Tiedän olevani hyvää seuraa. Mutta miestä ei romanttiseksi kumppaniksi ole KOSKAAN löytynyt.
Tuo johtuu ihan teidän naisten preferensseistä ja muista mieltymyksistä. Aina te hengaatte ja vietätte aikaanne niiden tyyppien kanssa jotka EIVÄT ole sopivia teille. Kuinka sen teettekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Aina on ollut vientiä, vaikka oon naisellinen mutten pissis. Feministikin vielä... Mut sosiaalinen ja iloinen.
Jos miehet ei lähesty vaikka on ihan nätti, on elekielessä jotain torjuvaa (esim just resting bitch face tai jotain muuta jota ei tiedosta)ja/ tai liikkuu väärissä paikoissa. Jos taas mies ei pysy rinnalla vaikka nainen ihan nätti ja keskivertoterve päästään, on omassa toiminnassa jotain torjuvaa (esim menneisyyden traumoista ja peloista kumpuavaa) .
Mies lähestyy jos uskaltaa. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan silloin pitää lähestyä itse.
Tai tehdä jollain tavalla selväksi, että sinua sopii lähestyä, melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne ovat sankoin joukoin siirtyneet, ainakin pk-seudulla.
On kyllä. Kohta meillä on onnenpäivät kun epätoivoisia yksinhuoltajia tyrkyttää itseään baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisille naisille ei tahdo olla täällä kysyntää. Nekin jotka niitä haluaa suuntaa suoraan itään. Kaveri asuu Jenkeissä ja kertoi saaneensa ekana iltana USEITA mätsejä Tinderissä. Kuulemma tuli vallan hiki käydä kaikki läpi päättääkseen kenen kanssa lähtee treffeille. Ison plussan antoi miesten käytöksestä vaikka kokeili tapailla normi duunareitakin. Jokainen käyttäytyi herrasmiesmäisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu ihan teidän naisten preferensseistä ja muista mieltymyksistä. Aina te hengaatte ja vietätte aikaanne niiden tyyppien kanssa jotka EIVÄT ole sopivia teille. Kuinka sen teettekin?
Kerro toki, mistä löydän niitä "sopivia"? Ja mistä tiedän päällepäin kuka on "sopiva" ja kuka sitten lopulta myös ihastuu ja rakastuu minuun? Ei kai sitä voi tietää muuten kuin kokeilemalla. Otetaan esimerkiksi edellisin friendzonettanut - tapasimme töissä. Meillä on suuri kansainvälinen toimisto, emme asu Suomessa, olemme suurin osa nuoria ja sinkkuja ja kielitaitomme vuoksi ko. firmassa. Tapasimme siis työtehtävien parissa mutta heti huomasimme että juttu luistaa muutenkin.
Mies alkoi viestitellä, soitella, pyytää drinkille, tuli kotiini käymään/syömään, kertoi todella paljon itsestään ja elämästään ja kyseli myös minusta. Huumorintajut ja elämäntilanteet kohtaavat, meillä oli todella hauskaa yhdessä. MISTÄ ja MITEN minun olisi pitänyt tietää, että kun vihjaan hänelle olevani kiinnostunut, hän friendzonettaa minut?? Tai että hän ei olisi jotenkin sopiva minulle? Eivätkö ihmiset ylipäätään tapaa jotenkin näin - on jonkinlainen ensikohtaaminen, sitten syntyy yhteys, sitten tunteitakin. Mitä teen mielestäsi väärin? (Huom! Baarista en lähde yhdenillanjuttuja hakemaan parisuhteen toivossa. En pysty niihin enkä edes haluaisi pystyä.)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siirtynyt XD Ei kaduta.
se on se #metoo. ahdisteluksi lasketaan sekin, että mies pitää naiselle ovea auki.
sitä saatte mitä olette tilanneet.