Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsellä tilillä 30 000 ja ei todellakaan mitään maksuhäiriöitä: minkälaiset ihmiset niitä saavat?

Vierailija
27.07.2020 |

Tätä ihmettelen. Ei ole koskaan ollut mulla sellaisia ongelmia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkapeliaddiktio minulla ja 20 000e ulosotossa. Kun talous meni pelatessa, niin tuli masennus ja päihderiippuvuus, ja vaikka uhkapelit lopetin jo vuosia sitten, muut on jääneet. Olen yhteiskunnan kuluerä, mutta onneksi melko pieni sellainen, enkä tee kenellekään pahaa.

Vierailija
22/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse olla kuin esim. Työtapaturma, joka pistää koko pakan sekaisin.

Kela, vakuutusyhtiö ja eläkeyhtiö tappelevat keskenään,kuka maksaa ja mitä. Rahoja saa odotella kuukausia. Kaiken päälle vielä maksajaksi laitettu päättää, että et olekaan menettänyt työkykyäsi, vaikka hoitavat lääkärit niin ovat todenneet. Tervetuloa Suomeen ja työkykysi menettäneeksi. Liian sairas töihin,liian terve eläkkeelle.

Tässä kun on vuodesta 2006 asti tapellut eri instanssejen kanssa, on puskurirahasto vain kaukainen muisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen miten jollaki voi olla noin vähä rahaa tilillä

Vierailija
24/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jotka haluavat kaiken heti. Pitää olla tietynlainen elämäntyyli vaikka siihen ei ole oikeasti varaa. Kaikki menee mikä tulee eikä riitäkään. Näitä on paljon.

Jep. Nykyihmisen normaali on se että elintaso ensin ja sen rahoitus vasta sitten. Eli kun itsellä ei ole niin jostainhan se pitää nyhtäistä. Toisilta luultavasti.

Vierailija
25/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakesijoittajat haukkuvat nykyisin puskurirahaa pitävät säännöllisin väliajoin. Ideaalitilanteessa pitäisi ostaa osakkeita velkavivulla. Toki näillä ekonomisteilla on oma lehmänsä tässä ojassa. Heille on eduksi mitä enemmän ihmiset sijoittavat ja toisekseen mitä enemmän ottavat kulutusluottoja.

No kerropa miten nämä hyötyvät jos ihmiset sijoittavat osakkeisiin. Eli perustetta väitteellesi. TOisaalta huvittaa kuulla vastaus että pääsee nauramaan sinun tyhmyydelle.

T:osakesijoittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi