Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö toi mies kahlita paikoilleen?

Vierailija
24.06.2013 |

Kylläpä sieppaa. Yritä tässä sitten suunnitella yhteistuumin yhteisen päätöksen vaativaa asiaa ja ilmoittaa siitä kolmannelle osapuolelle joka odottaa tietoa ja sitä tarvitsee. Niin eikö mies loiki heti kun silmä välttää johonkin omiin hommiinsa. Antaa perkele olla sitten. Mutta minä en sitten sitä urputusta kuuntele miltään suunnalta kun kaikki on hoitamatta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ukollesi tekstari että päätät nyt sitten asian ihan itse niinkuin haluat.

Ja valitusoikeutta ei ole koska ei näköjään kiinnosta...

Vierailija
2/2 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä passeli rangaistus olisi että joutuisi tekemään päätökset ja asiaan liittyvät paperityöt yksin sitten jos noin vähän nappaa, minua ei lopputulos kiinnosta tuon taivaallista suuntaan tai toiseen, asia vaan on saatava hoidettua pois päiväjärjestyksestä.

Voisin lyödä vetoa että kohta se tulee kysymään tyytyväisenä "joko sä laitoit sen menemään", kuten teki viimeksi vähän aikaa sitten kun tässä kävi kääntymässä, jolloin kerroin edellisen kerran että minä en voi sitä yksin tehdä, että mitä jos tehtäis yhdessä se nyt alta pois...

Kohta joku miesasiamies avaa tietty verbaalisen arkkunsa ja kertoo että kahlitseminen on vapaudenriisto ja rikollista :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi