Naisten kesäsääret
Näin miehenä: Jos on vitivalkoiset, mustelmaiset ja kalpeat sellusääret niin olkaa ystävällisiä ja peitelkää ne. Kiitos.
Kommentit (16)
Jos mun kalpeat sääreni häiritsevät, ei niitä tarvitse katsella. Arpisetkin ovat vielä, joten kauneusvirheitä riittää
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:28"]
Näin miehenä: Jos on vitivalkoiset, mustelmaiset ja kalpeat sellusääret niin olkaa ystävällisiä ja peitelkää ne. Kiitos.
[/quote]
saako pitää legginsejä vai vihaatko niitäkin
Miehenä voisit vetää pussin päähän, ja jos ei mitään hyvää sanottavaa, ni pitää pään kiinni.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 17:28"]
[/quote]
Samaa mieltä läskisistä ja hyllyvistä suonikohjujen kuljettimista. Hyi, peittäkää ne, aiheuttavat pahoinvointia!
Mun sääret eivät onneksi ole vitivalkoiset, eikä ole selluliittiakaan, vaan sävy on kauniin kuultavansininen suonikohjuista johtuen. Kesällä on ihanaa pitää hameita :)
Näin naisena: Laittakaa miehet jalkaanne sellaiset housut/shortsit, joista ei peppuvako loista kyykistyessä tai muutenkaan. Kiitos.
Ja seuraavaksi märiset, että miksi naiset ei pukeudu seksikkäästi minihameeseen ja haisee hieltä. Laita tummat aurinkolasit päähän niin näyttää tummemmalta, eikä mustelmatkaan erotu...
anteeksi jos välillä tulee parit mustelmat.
Näin naisena: jos olet vaatimattomammalla älykkyydellä ja soveliaisuudella ansioitunut mies, niin voisitko olla hiljaa ja pitää tylsät mielipiteesi omana tietonasi. Kiitos.
Ottamatta nyt kantaa aloittajan kommenttiin, niin naisille vinkki.. puuvilla/pellava maximekko on helteellä viileämpi kuin minihame ja t-paita, tai legginsit ja tunika!! Siinä pitkän helman alla on hyvä tuuletella ja näyttääkin yleensä ihan hyvältä isommilla naisilla. :)
Mä en nyt ymmärrä että mitä pahaa on vitivalkoisissa ja mustelmaisissa jaloissa? Mulla harrastuksen takia aina mustelmia eikä ihosyövässä ole mitään kaunista, joten onko se tosiaan jonkun mielestä kuvottavaa. :D
Ei mitään peittelyitä. Mies voi kyllä peitää karvaiset koipensa, ne ei kiinnosta ketään
Kenellä on selluliittia säärissä? En ole koskaan nähnyt.
Mäkään en muista nähneeni kenelläkään sellua säärissä...
Musta kaikki saa liikkua millaisissa vaatteissa tykkää, kunhan ei ole alasti. Antakaa vaan niiden säärikarvojen liehua vapaasti tuulessa ja suonikohjujenkin saada aurinkoa. Miksi meidän pitäisi muka olla jotain näyttelyesineitä?
Anteeksi että en rusketu, vaan palan nopeasti jos olen auringossa, minun vikanihan se tietysti on, etteivät sääreni ole kauniin ruskeat ja miesten silmiä hivelevät.
Anteeksi myös se, että saan helposti mustelmia, tämä on sukuvika enkä voi sille mitään. Olen myös kömpelö, joten sekin lisää mustelmien määrää.
Anteeksi selluliitinkin puolesta, sitä on reisissä ja ahterissa vaikka olen hoikka ja liikun paljon. On ollut jo teinitytöstä lähtien eikä mikään ole auttanut.
Pidän silti shortseja ja lyhyehköjä hameita, shortseja siksi että niissä on mukavin lenkittää koiraa näin helteellä, siitäkin huolimatta että kuolonkalvakat jalkani aiheuttavat vaurioita miesten verkkokalvoille. Ja lyhyemmällä hameella taas on mukavampi ajaa pyörällä kuin nilkkapituisella, joten senkin takia joutuvat miesparat nyt lääkitsemään itseään kun heidän näköalueensa läpi kuljen.
Olen äärettömän pahoillani tästä, totta kai olisin mieluusti kullanruskea, selluton ja mustelmaton venusnainen, mutta satuin vaan syntymään värittömäksi tavisnaiseksi joten menenkin nyt ruoskimaan itseäni ja varmuuden vuoksi heitän vielä tuhkatkin päälle sen jälkeen.
Jokaisella on oikeus olla tyytyväinen omaan kehoonsa juuri sellaisena kuin se on. Ei sitä tarvitse hävetä tai peiteillä miesten takia, sori. :)