Uskaltaako Aliexpressiltä tilata kosmetiikkaa?
Tilasin pojalle 13v sieltä Ordinaryn salisyylihappoa. Sitä ei ole ollut kuukausiin saatavilla mistään nettikaupasta. Kehuja tuotteesta olen kuullut paljon ja mikään tuote ei tunnu tepsivän pojan finneihin.
Nyt jälkikäteen tuli mieleen, että myyvätkö feikkituotteita....eipä tuolle tullut hintaa kuin vajaat 8€ postikuluineen.
Pitää varmaan koittaa tuotetta omaan naamaan, ennenkuin poika sitä alkaa käyttämään.
Kommentit (11)
Oon tilannut silmämeikkejä. Ihan hyviä olleet, ei ole tullut ärsytystä.
Voiteita en kyllä ehkä uskaltaisi.
En tilaisi sieltä mitään. Kannattaisin suomalaisia yrityksiä.
8 e postikuluineen on naurettava Summa laatutuotteesta
Salisyylihappoa saa muiltakin valmistajilta, tuo Ordinaryn on lopetettu. Feikkiä tilasit, älä anna pojan laittaa nassuunsa!
Vierailija kirjoitti:
En tilaisi sieltä mitään. Kannattaisin suomalaisia yrityksiä.
8 e postikuluineen on naurettava Summa laatutuotteesta
Tuo Ordinary samanhintaista myös Stokkalla, mutta sitä ei tällä hetkellä sieltä saa.
Minä uskallan, pöpipää ostaa saman tahnan kymmenkertaisella hinnalla yrmylästä.
Tyytyväisprosenttini 95%. Hiidasta varsinkin näin kornaaikaan.
Cosrx blackhead power liquid, Lierac Sebologie, Paula's Choice, Tridex-laput... Älä tilaa Kiinan myrkkyjä!
Vierailija kirjoitti:
Minä uskallan, pöpipää ostaa saman tahnan kymmenkertaisella hinnalla yrmylästä.
Tyytyväisprosenttini 95%. Hiidasta varsinkin näin kornaaikaan.
Hidasta joo tosiaan on. Singaporen kautta tulee arviolta 20-38 päivän aikana. Jos nyt tulee koskaan perille.
Onko olemassa näin tyhmiä ihmisiä jotka tilaavat roskaa Kiinasta?
Vierailija kirjoitti:
Oon tilannut silmämeikkejä. Ihan hyviä olleet, ei ole tullut ärsytystä.
Voiteita en kyllä ehkä uskaltaisi.
Mikä silmien lähelle laitettavista tuotteista tekee mielestäsi jotenkin vähemmän riskialttiita? Jännä...
Edullista kosmetiikkaa saa eurooppalaisista ja jenkkikaupoistakin, tunnettuja ja turvallisia merkkejä (jotka todennäköisesti myös ovat sitä mitä luvataan). Ihmeen rohkeita olette.
Sanoisin, että riippuu lähetysmaasta. Kiinasta en kosmetiikkaa tilaisi. Todennäköisesti feikkejä.