Turhin asia jonka muistat.
Kymmenisen vuotta sitten opettelin huvikseni bonuskortin 16 numeroa ulkoa.Korttia ei ole ollut ainakaan 8 vuoteen käytössä/olemassa ja vieläkin osaan sen ulkoa.Aika turhanpäiväinen tieto ja uusien naapureiden nimiä en sitten muista millään.
Mitä sinä muistat,millä ei juurikaan ole mitään virkaa siellä muistikopassa?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:21"]
Lisäksi osaan luetella Beatleksen levyt järjestyksessä
[/quote]
Minä myös. :D Osasin joskus jopa kaikkien niiden sinkkujen B-puoletkin, mutta suurin osa niistä on sentään vuosikymmenien varrella unohtunut. :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:48"]
osaan lähestulkoon ulkoa kaikki Frendit sarjan vuorosanat... tai siis kun katson sarjaa dvdltä niin tiedän mitä kukin sanoo seuraavaksi... milläköhän tonkin tilan sais deletoitua aivoista ja tilalle jotain tärkeetä :)
[/quote]
Vahingossa peukutin alaspäin kun piti mennä ylös , sori! Sama homma täällä siis. Frendien lisäksi ulkoa hoituu moni elokuva, esim. Sormusten herrat.
Kaikenlaisia numerosarjoja, mm. entisiä ja nykyisiä puhelinnumeroita, pankkikorttien numeroita, syntymäpäiviä, seitsemän ekaa desimaalia piin likiarvosta. Monien elokuvien vuorosanoja, Hobitti-elokuvien kolmentoista kääpiön nimet ja monen sellaisen biisin sanat joita olen kuunnellut viimeksi viistoista vuotta sitten.
Sen sijaan minulla on lahja unohtaa kaikkien oppimieni korttipelien säännöt alle päivässä. Lukioaikoina kaverini tykkäsivät pelata korttia välituntisin mutta tuskastuivat kun minulle piti joka päivä opettaa samat pelit uudestaan ja uudestaan.
Osaan Indiana Jones ja tuomion temppeli - leffan vuorosanat ulkoa. Myös Kadonneen aarteen metsästäjät on muistissa aika tarkkaan.
Historian tuntimme pidettiin englanniksi, joten muistan, että Rome fell in 476. In 1492 Columbus sailed the sea blue, eli Columbus löysi Amerikan. Satavuotinen sota käytiin 1337-1453 erään tiedon mukaan. Muitakin vuosilukuja voidaan pitää sen alku- ja loppuvuosina.
Muistan vanhan tilinumeron ulkoa, tili lopetettu kymmenisen vuotta sitten. Vanhoja lankapuhelinnumeroita on muistissa myös.