kaveri tuli valittamaan tärkeisiin juhliini- ärsyynnyin
Kaverini tuli itselle tärkeisiin juhliini valittamaan erinäisistä asioista ja näytti nyrpeää naamaa. Sanoi mm. "ei nämä juhlat nyt ole vielä ainakaan lähteneet käyntiin" ja alkoi tiuskia pitkin iltaa. Itse en menisi toisen juhliin ilonpilaajaksi- voihan sitä lähteä pois jos ei itse ole juhlatuulella ettei pilaa toisten tunnelmaa. Miten saan tämän ärsytyksen pois mielestäni, vinkkejä? harmittaa, että kutsuin koko ihmisen ja vähään aikaan en yhteyttä pidä.
Kommentit (10)
Miten juhlat jatkuivat? Oliko kiva ilta? Mitä hauskaa tapahtui? Täytä mielesi kivoilla ajatuksilla ja muistikuvilla juhlista ärsyttävän ystävän sijaan.
Muut vieraat tykkäsivät juhlista ja pidot vaan parani illan mittaan. Kiitos vinkeistä :)
Kuvittele kyseisen kaverin järkkäämät bileet, joihin menet naama norsunvärkillä ja liioittelet ja paisuttelet kaiken minkä siellä pilaisit. Ei kovin konkreettinen kosto, mutta voi alkaa naurattamaan kun oikein överiksi pistät.
Hyvä ettei saanut pilattua kaikkien iloa, tuommoisilla tapauksilla tuppaa olemaan latistava vaikutus pelkällä läsnäolollaan vaikkei kuulisi mitä puhuu. Tosi ikävää, ettei osata kunnioittaa isäntäväen vaivannäköä. Jos ei juhlatuuli tartu, voi mennä himaansa mököttämään tai vaikka tulla tänne ruikuttaan kuinka paskoissa juhlissa taas tuli käytyä. Muut saisivat rauhassa pitää "paskapeijaisiaan" paremmassa seurassa :)
Tuon takia minä en kutsunut erästä kaveriani häihini ja muutenkin vähensin yhteydenpidon minimiin. Hän tuli aina kaikkiin pippaloihini "naama norsunveellä". Istui jossain nurkassa huokailemassa ja ilme oli juuri sellainen, että ompa täällä tylsää :( itselläni tuli aina todella kurja olo, kun koin sitten velvollisuudekseni, että häntä pitäisi viihdyttää ja mietin, että onkohan kaikilla muillakin tylsää.
Sitten hän teki myös sitä, että tuli esim. synttäreille, jos hänet haettiin!!! Siis laiskempaa ihmistä en tiedä. Jos kukaan ei hakenut niin ilmoitti vain jotain, että en nyt pääsekään kun on sitä ja tätä (vaikka oli toiselle kaverille sanonut, että tulee sitten jos hänet haetaan).
Parempi onkin olla kutsumatta tuollaisia ilonpilaajia juhliin! Minäkin olin superonnellinen, kun "uskalsin" olla kutsumatta kaveria häihin vaikka tiesin mikä mekastus siitä takanapäin tulee.
Aika paha asennevamma tuolla ihmisellä. Mutta noita on valitettavasti melkein jokaisessa vähänkään isommassa juhlassa, yleensä tajuavat lähteä pois aikaisin urputtamisen sijaan, ne jotka viihtyvät jäävät sitten keskenään viihtymään.
Ymmärrän että olet pahoittanut mielesi, mutta fakta on se ettei niitä ihmisiä saa kukaan missään viihtymään, keskittyvät negatiivisuudessa vellomiseen, katselevat kaikkea nenänvartta pitkin, ja pahinta tuollainen jos ääneen alkaa valittaa, siihen en sentään ole törmännyt.
Voisin kuvitella että tuollaista aiheuttaa esim. se jos kyseessä on tilaisuus jossa ei ole tarjolla alkoholia tai sitä on luvassa suuremmassa määrin myöhemmin. Monissa häissä boolimalja laitetaan esille vasta illansuussa, ruuan kanssa on miedompia, ja sekös vituttaa niitä jotka ovat kuolemassa raittiuteen parissa tunnissa, eivätkä osaa rentoutua ilman perskänniä. Onko ystävälläsi alkoholiongelma?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:47"]
Tuon takia minä en kutsunut erästä kaveriani häihini ja muutenkin vähensin yhteydenpidon minimiin. Hän tuli aina kaikkiin pippaloihini "naama norsunveellä". Istui jossain nurkassa huokailemassa ja ilme oli juuri sellainen, että ompa täällä tylsää :( itselläni tuli aina todella kurja olo, kun koin sitten velvollisuudekseni, että häntä pitäisi viihdyttää ja mietin, että onkohan kaikilla muillakin tylsää.
Sitten hän teki myös sitä, että tuli esim. synttäreille, jos hänet haettiin!!! Siis laiskempaa ihmistä en tiedä. Jos kukaan ei hakenut niin ilmoitti vain jotain, että en nyt pääsekään kun on sitä ja tätä (vaikka oli toiselle kaverille sanonut, että tulee sitten jos hänet haetaan).
Parempi onkin olla kutsumatta tuollaisia ilonpilaajia juhliin! Minäkin olin superonnellinen, kun "uskalsin" olla kutsumatta kaveria häihin vaikka tiesin mikä mekastus siitä takanapäin tulee.
[/quote]
Tuo kertomus on juuri kuin kuvaus ko. henkilöstä illan aikana. En aikaisemmin tiennyt, että hän käyttäytyä ko. tavalla, muuten olisin jättänyt kutsumatta. Erään ystäväni polttareissa polttarisankarin sisko oli juuri tuollainen, valitti koko illan miten paskassa baarissa ollaan, näytti nyrpeää naamaa. Luulisi, että ihmiset pystyisivät oman siskonsa tai kaverinsa vuoksi tsemppaamaan, vaikkei itse juhlafiiliksissä olisikaan.
muita vinkkejä saada ärsytys menemään ohi? ap
Et ole ainoa, joka huomasi kaverisi tökerön käytöksen. Muut huomasivat myös sen, että sinä teit parhaasi ja hoidit tilanteen tyylikkäästi. Sä keräsit pisteet ja muut pitävät kaveriasi typeränä möllinä. Jos siellä oli hänen tutttujaan, voi hyvinkin olla, että hän putoaa pois muidenkin kutsulistoilta. Seuraavalla kerralla jätä urputtaja kutsumatta, ja jos hän sitä myöhemmin kommentoi, sanot vain, että et halua rasittaa häntä tilaisuuksilla, joissa hän ei ole ennenkään viihtynyt.
parasta on antaa kaverin kuulla kunniansa :D älä jätä kaunaa kytemään sisälle, kerro miten paljon sua ärsytti ja ärsyttää edelleen se lapsellinen käytös.
up