Lue keskustelun säännöt.
Sumua / savua Espoossa
23.06.2013 |
Taivas ihan harmaana Matinkylässä - mistä mahtaa johtua? Kuinka laajalti näin on?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei haise savulta mut hetki sitten oli länkkärilläkin "pilviä". Jotain kummaa - mistään ei löydy tietoa tosiaan.
Ollut koko päivän välillä mennyt pois. Joku saastepilvi josta ei haluta tiedottaa. Ydinvoimala tms
Kivenlahdessa myös, äsken huomasin ensimmäisen kerran.
Samaa ihmettelen minäkin, mistään en löydä mitään tietoa. Savulta ei mielestäni haise.