Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaa onko eilen tapahtunut vahinko?

Vierailija
23.06.2013 |

Oon hengaillut eilen kännissä yhen jätkän kanssa ja muisti ei oikeen pelaa..

Onko siis mitä merkkejä, mistä neitsyt huomaa onko tapahtunut vahinko?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan kerran jälkeen reisissä kipeät paikat. Vähän kun olisi ollut mustelmat, vaikkei mitään näkynyt. Tuli siitä kun pojan lantio painoi niihin. 

Vierailija
2/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä huomaan siitä, että housut rehellisesti haisee haaroista kuselle. Joskus ne on vielä aamullakin märät. Usein kyllä huomaan vahinkon heti, kun housut kummasti lämpenee :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:43"]

No mä huomaan siitä, että housut rehellisesti haisee haaroista kuselle. Joskus ne on vielä aamullakin märät. Usein kyllä huomaan vahinkon heti, kun housut kummasti lämpenee :/

[/quote]Oletko neitsyt?

Vierailija
4/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:44"]

[/quote]Oletko neitsyt?

[/quote]

En. Vahinkoja on tullut vasta synnytysten jälkeen.

Vierailija
5/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:44"]

[/quote]Oletko neitsyt?

[/quote]

Ymmärsit vissiin väärin, en oo kussu housuihini..

Kyllä olen.

Vierailija
7/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:47"]

Onko tämä, ap, sun ketjusi myös?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3829207/ketju/huomaatteko_kropastanne

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
8/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikuinen? No joo, olis varmaan ihan aiheellista käydä ostamassa jälkiehkäisypilleri ja parin viikon päästä sukupuolitautitesteihin. 

Toivottavasti opit jotain.

Vierailija
9/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:56"]

Oletko aikuinen? No joo, olis varmaan ihan aiheellista käydä ostamassa jälkiehkäisypilleri ja parin viikon päästä sukupuolitautitesteihin. 

[/quote]

Muuten oisin ollut jo, mutta oon ala-ikäinen ja en millää haluais huolestuttaa vanhempia turhaan, jos mitää vahinkoa ei ookkaa.

Vierailija
10/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Muuten oisin ollut jo, mutta oon ala-ikäinen ja en millää haluais huolestuttaa vanhempia turhaan, jos mitää vahinkoa ei ookkaa.

[/quote]

Et sinä vanhempien luoaa tarvitse kumpaankaan. Mene apteekkiin ja osta jälkiehkäisy. Sitten otat yhteyttä terveyskeskukseen ja pyydät ajan lääkärille, joka antaa lähetteen testeihin.

Jos sinulla on hyvät välit vanhempiisi niin puhu toki heillekin. Jos et muista mitään, voi hyvinkin olla mahdollista että olet raskaana.

Vierailija
11/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:07"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote] Et sinä vanhempien luoaa tarvitse kumpaankaan. Mene apteekkiin ja osta jälkiehkäisy. Sitten otat yhteyttä terveyskeskukseen ja pyydät ajan lääkärille, joka antaa lähetteen testeihin. Jos sinulla on hyvät välit vanhempiisi niin puhu toki heillekin. Jos et muista mitään, voi hyvinkin olla mahdollista että olet raskaana.[/quote]

Eikö siitä tulis mitää tietoa vanhemmille? Ja haluaisin kyllä vielä kuulla niitä merkkejä, mistä huomaa ollaanko oltu vaiko ei? 

Vierailija
12/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:07"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote] Et sinä vanhempien luoaa tarvitse kumpaankaan. Mene apteekkiin ja osta jälkiehkäisy. Sitten otat yhteyttä terveyskeskukseen ja pyydät ajan lääkärille, joka antaa lähetteen testeihin. Jos sinulla on hyvät välit vanhempiisi niin puhu toki heillekin. Jos et muista mitään, voi hyvinkin olla mahdollista että olet raskaana.[/quote]

Eikö siitä tulis mitää tietoa vanhemmille? Ja haluaisin kyllä vielä kuulla niitä merkkejä, mistä huomaa ollaanko oltu vaiko ei? 

[/quote]

Ei mene tieto vanhemmille. Lääkäreillä ja hoitajilla on vaitiolovelvollisuus ja apteekissa sinun ei tarvitse sanoa nimeäsi missään vaiheessa. Jälkiehkäisy on otettava 72 tunnin sisällä mahdollisesta yhdynnästä.

Vierailija
13/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei kyllä tunnu siltä, että oltais oltu sillee, mutta haluan vielä kuulla on mitää mahdollisia oireita tai tuntuisko joltain tuol alhaalla? Koska en oo yhtää varma 

Vierailija
14/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluaisin kyllä vielä kuulla niitä merkkejä, mistä huomaa ollaanko oltu vaiko ei? 

[/quote]

Miltä alapäässä tuntuu? Oliko verenvuotoa? Itse kun menetin neitsyyteni kaatokännissä (muisti on kyllä tallella) niin muistan että vielä seuraavana päivänä herätessä oli sellainen "limainen" tunne alapäässä, ja pientä kipuakin tuntui. Mutta jos ei tunnu yhtään sen kummemmalta kuin ennenkään, niin luultavasti olet edelleen neitsyt. Hanki silti varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillerit (saa ilman reseptiä apteekista) ja käy sukupuolitautitesteissä.

Vierailija
15/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemmin työntänyt sisään mitään esineitä?

Vierailija
16/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:37"]

Ja haluaisin kyllä vielä kuulla niitä merkkejä, mistä huomaa ollaanko oltu vaiko ei? 

[/quote]

Miltä alapäässä tuntuu? Oliko verenvuotoa? Itse kun menetin neitsyyteni kaatokännissä (muisti on kyllä tallella) niin muistan että vielä seuraavana päivänä herätessä oli sellainen "limainen" tunne alapäässä, ja pientä kipuakin tuntui. Mutta jos ei tunnu yhtään sen kummemmalta kuin ennenkään, niin luultavasti olet edelleen neitsyt. Hanki silti varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillerit (saa ilman reseptiä apteekista) ja käy sukupuolitautitesteissä.

[/quote]

Tuntuu normaalilta ja tuntui herätessäkin, mitä luultavammin oon vielä neitsyt, mutta kyselen täällee vaan, et jos sen jotenki vois ite huomata..

Vierailija
17/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, onhan toinen osapuoli tuttu? Soita tai laita viesti ja kysy, muotoile vaikka niin että mietit mitä eilen tapahtui ja muistikuvat on huonot, ja muistaakohan hän yhtään paremmin.

Vierailija
18/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:53"]

Ja hei, onhan toinen osapuoli tuttu? Soita tai laita viesti ja kysy, muotoile vaikka niin että mietit mitä eilen tapahtui ja muistikuvat on huonot, ja muistaakohan hän yhtään paremmin.

[/quote]

Se täs just onki kauheeta, et en tuu enää koskaa näkee tätä tyyppii..

Vierailija
19/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut peilillä miltä alapääsi näyttää? Sen voisit tehdä, varsinkin jos olet ennenkin katsonut, näyttääkö erilaiselta? Immenkalvo repeää usein ensimmäisellä kerralla, mutta joskus se on voinut rikkoutua jo vaikkapa itsetyydytyksessä. Siksi olisi tärkeä tietää miltä aikaisemmin on näyttänyt.

Onko mustelmia, nirhaumia tai muuta erikoista? Joko alapäässä tai reisien sisäpinnalla?

Onko sulla ollut tänään jotakin erityistä vuotoa? Veristä tai normaalista poikkeavaa valkovuotoa? Mulla ainakin ensimmäisen kerran jälkeen tuli veristä vuotoa ja myöhemmin jotenkin limaista valkovuotoa vaikka kortsu oli päällä. Eli ei ollut spermaa.

Vierailija
20/26 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:01"]

Oletko koskaan katsonut peilillä miltä alapääsi näyttää? Sen voisit tehdä, varsinkin jos olet ennenkin katsonut, näyttääkö erilaiselta? Immenkalvo repeää usein ensimmäisellä kerralla, mutta joskus se on voinut rikkoutua jo vaikkapa itsetyydytyksessä. Siksi olisi tärkeä tietää miltä aikaisemmin on näyttänyt.

Onko mustelmia, nirhaumia tai muuta erikoista? Joko alapäässä tai reisien sisäpinnalla?

Onko sulla ollut tänään jotakin erityistä vuotoa? Veristä tai normaalista poikkeavaa valkovuotoa? Mulla ainakin ensimmäisen kerran jälkeen tuli veristä vuotoa ja myöhemmin jotenkin limaista valkovuotoa vaikka kortsu oli päällä. Eli ei ollut spermaa.

[/quote]

En ole katsonut peilistä ennen enkä nyt, enkä immenkalvon repeämisestä osaa sanoa. 

Ei oo mitää reisissä taikka alapäässä ja vuotoakaan tms verta ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi