Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkailee erolla ja sanoi

Vierailija
26.07.2020 |

’Mitä enemmän pelkäät että lähden, sitä varmemmin lähden’.

Mitä tuo lause teistä tarkoittaa ? Mies on siis uhannut jo pidempään eroavansa ja jättävänsä minut ja lapset. En ole anellut miestä jäämään vaan olen pyytänyt laittamaan erohakemuksen vireille jos avioliitto ei kiinnosta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksielämä ollut miestä tyydyttävää?

Vierailija
2/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vierittää syyn erosta sinun kontollesi. Pelkurimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ensin niin loppuu se p as kanjauhanta!

Vierailija
4/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Yksi roska vähemmän elämässäsi. 

Vierailija
5/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoruokintaan tuollaiset uhoavat kakarat kuuluvatkin.

Vierailija
6/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin nyt eropaperit menemään ja pyytäisin miestä allekirjoittamaan ne. Pitäisin pään vielä niin kylmänä, että jos uhkailee lapsien viemisellä niin sanoisin, että joka toinen viikonloppu voin ottaa. Tämä ei tietenkään vähennä rakkauttani lapsia kohtaan, mutta joku arvo minullakin on. Pystyisin ainakin sen joka toisen viikonlopun olemaan täysillä lasten kanssa.

Vierailija
7/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin miehelle päin naamaa ja lähtisin menemään.

Vierailija
8/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan hyvä ja terveellistä erota henkilöstä, joka uhkailee erolla jatkuvasti. En tiedä oletteko riidelleet, mutta jotenkin hän tuntuu kontrolloivan mitä saat tuntea tai ei välitä tunteistasi. Olet onnellisempi ilman tuollaista levotonta pelaamista, ei kukaan jaksa pitkän päälle sellaista. 

Vierailija
9/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö luulet tällaisten asioiden aina johtuvan?

Vierailija
10/23 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mies ei laita eropapereita vetämään vaikka itse hän erolla uhkailee. Ja en tosiaan roiku hänessä . Haluaisin vain että eroa haluava osapuoli sitten eroaa ja lähtee jos sitä niin kovasti haluaa.

Ap

Vierailija
11/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää, että ap on suunnittelemassa eroa. Siksi hän puhuu noin. Hän ei halua erota.

Vierailija
13/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää painostaa ap:ta eroamaan, jotta voi sitten valittaa tutuille miten ap oli se ilkeä jättäjä ja ainut syypää eroon.

Vierailija
14/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun suhteessa uhkaillaan niin suhde on ohi. Sitä ei voi parantaa enää mitenkään. Luottamus on mennyt

Vierailija
15/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tapaus teinivuosilta. Oltiin kotibileissä poikaystävän kanssa (ihan vakkari, oltiin oltu yhdessä jo ainakin vuosi). Ei mitään riitaa tms, istun juttelemassa yhteisen kaverin kanssa sohvalla, kun herra kävelee eteeni ja pamauttaa ”se on bänät nyt” ja kävelee pois. Mä totesin lakonisesti että ”selvä” ja jatkoin juttelua kaverin kanssa. Tuntia myohemmin tulee itkien pyytämään mua takaisin, halus kuulemma vaan kokeilla miten reagoin. Ilmeisesti Olisi pitänyt raahautua nilkassa perässä ja parkua että ei saa jättää...

Vierailija
16/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun suhteessa uhkaillaan niin suhde on ohi. Sitä ei voi parantaa enää mitenkään. Luottamus on mennyt

Ei nyt ihan näinkään. Ap ei kerro mikä tilanteeseen on johtanut eikä sitä onko he käyneet esimerkiksi parisuhdeterapiassa tms. Luottamusta voi rakentaa uusiksi, mutta se vaatii sitoutumista ja halua molemmilta. Täytyy sanoa että jos oma ukko alkaisi uhkailla erolla niin sais lähteä niiltä jalansijoiltaan. Uhkailu ja kiristys on asioita joita en vain yksinkertaisesti siedä. 

Vierailija
17/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mies ei laita eropapereita vetämään vaikka itse hän erolla uhkailee. Ja en tosiaan roiku hänessä . Haluaisin vain että eroa haluava osapuoli sitten eroaa ja lähtee jos sitä niin kovasti haluaa.

Ap

Tuo on henkistä väkivaltaa. Eroa äkkiä. Ei sillä väliä vaikka ukko siitä katkeroituisi.

Vierailija
18/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun jatka matkaa,miksi elää tommosen kanssa

Vierailija
19/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö luulet tällaisten asioiden aina johtuvan?

Useimmiten jos pieniä lapsia

Vierailija
20/23 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mita tuo lause miehesi mielestä tarkoittaa, mutta minulle se tarkoittaisi eroa. Jos tuo on jatkunut jo pidempään, kysyisin mieheltä suoraan: "Haluatko vielä jatkaa tätä avioliittoa?" Jos vastaus on mitä tahansa, kuin yksiselitteinen kyllä, ilman muttia tai jossia, niin pistäisi itse eropaperit menemään.