Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flirttailetko yleensä vain sellaisten tyyppien kanssa, jotka koet olevan suurinpiirtein samalla tasolla itsesi kanssa?

ap
26.07.2020 |

Kukaan tuskin flirttailee epämiellyttävän näköiseksi kokemiensa tyyppien kanssa, mutta mitä esimerkki silloin, jos vastaan tallusteleekin sellainen supermallin näköinen tapaus. Jätätkö väliin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska aloitus.

Vierailija
2/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taso jankkaus taso taso jankkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile jos en ole kiinnostunut. Ja koska olen varattu, niin tietenkään en flirttaile muille.

Vierailija
4/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen vain jos olen miehestä kiinnostunut. On tapahtunut kahdesti elämässäni. En kysellyt tasoja kummaltakaan.

Vierailija
5/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen aina, kun olen sillä fiiliksellä, ihan ikään ja ulkonäköön katsomatta. Ymmärrän flirttailun ilmeisesti aivan eri tavalla kuin sinä. Minulle sen ei ole tarkoitus johtaa yhtään mihinkään muuhun kuin siihen, että vastapuoli kokee itsensä huomatuksi ja saa hyvän mielen.

Minulle flirttailua on ystävällisen replan heittämistä sopivassa tilanteessa, hymyilyä ja hymyyn vastaamista. Ei todellakaan mitään limaisia silmäniskuja tai ylipäänsä iskuyrityksiä. Flirttailutilanne kestää muutaman sekunnin, maksimissaan ehkä minuutin. Sen jälkeen molemmat jatkavat omille teilleen.