Te jotka värjäätte hiuksianne, niin teettekö tekin näin?
Että siirrätte ja siirrätte värjäämistä, vaikka tiedätte että hiuksenne kaipaisi väriä ja äkkiä. Teillä on jo hiusväri ostettuna mutta ette saa aikaiseksi värjätä, koska se on niin ärsyttävää hommaa?
Kommentit (16)
Ehkä turhin avaus palstan historiassa.
En todellakaan. En ikinä värjäisi tukkaa kotona, jätän homman ammattilaiselle.
Ei oo, mulla on sellainen väri päässä mikä sopii oikeaan väriini, joten se on kaunis vaikka olis pitkä juurikasvukin :)
Värjään vasta kun haluan uuden ilmeen :)
En. 4 viikkoa on aivan maksimi väli, koska blondaan vaan juuret ja aine tehoaa paremmin mitä vähemmän juurikasvua on. 3 viikkoa pidän normaalisti väliä.
Kyllä mulla oli juuri noin silloin, kun itse värjäsin. Värjääminen on tosi ärsyttävää, tylsää, sotkuista ja aikaavievää hommaa,
En tee, käyn 8-9-vkon välein kampaajalla joka hoitaa homman, juuri olin to ja seur aika on syyskuun loppupuolella juuri ennen syntymäpäiväni.
En voi ottaa vakavasti ihmisiä, jotka värjäävät itse hiuksiaan.
Minä värjään vaimoni hiukset. Juurikasvua tulee siten, että väli on kaksi kuukautta. Aika pitkä aika, mutta se sopii.
Se on vajaan tunnin homma. Enin aika menee värin kiinnittymiseen n. 25 minuuttia.
Käytämme nykyään Oljaa. Se on hajutonta.
M. 45v
Joo lykkäsin kunnes mulla on nyt jo vuosia ollut oma väri
En. Siirsin siksi, että olkapää oli tulehtunut enkä pystynyt. Värjäsin kun se parani ja lopputulos on hyvä. Olkapää muuten oli kipeä lähes vuoden, kokeilkaas joskus adhesiivista kapsuliittia. Ja hei, kun on koronan takia kotona, kuka sitä juurikasvua edes näkee?
Salaisuus on siinä, että valitsee värin joka on lähellä luonnollista eikä sählää.
Kampaajalle en sen jälkeen mene kun hän poltti päänahkani rakoille. Mokoma amisjuntti.
Vierailija kirjoitti:
kyllä. Se vaatii suunnittelua.
Juuri näin. Tänään olisi pitänyt värjätä, mutta koska tulin reissusta kotiin vasta iltapäivällä, niin en vaan voinut enkä jaksanut enää värjätä, koska minulla on ollut tapana tehdä se aamupäivällä. Olenkohan hieman rajoittunut... 😄
AP
Todellakin. Ja yritän myös venyttää värjäämistä mahdollisimman pitkään koska sitten altistumisia tulee vähemmän. Turha tulla kyselemään, miksi sitten edes värjään, paitsi jos itsekin sait ensimmäiset harmaat alle kolmekymppisenä.
Värjään kun huvittaa. En kovin usein. Värjään niin, ettei juurta näy.
Ei ole enää, koska kyllästyin ja kasvatin oman värin takaisin.