Naapurin mies on ihastunut minuun ja samaan aikaan hänen vaimonsa valittaa ettei avioliitto toimi
Kummatkin avautuvat minulle ja se on tosi vaikeaa. En ole miehestä kuitenkaan kiinnostunut.
Kommentit (15)
Pyydä molemmat saman pöydän ääreen ja nostakaa kissa pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois, tai ei se auta uusi naapurikin ihastuu sinuun.
Ja mitä tuo auttaisi, kun sama ongelma edessä?
Kummallisen läheiset välit naapureilla... En itse ainakaan avautuisi omasta avioliitostani kenellekään muulle kuin parhaalle ystävälleni tai siskolle.
Älä rohkaise miestä, käyttäydy torjuvasti ja tee selväksi, että et ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen läheiset välit naapureilla... En itse ainakaan avautuisi omasta avioliitostani kenellekään muulle kuin parhaalle ystävälleni tai siskolle.
Asutaan pienkerrostalossa ja tässä ollaan vähän kuin yhtä suurta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä molemmat saman pöydän ääreen ja nostakaa kissa pöydälle.
Tai samaan sänkyyn, niin jospa tunnelma keventyy riittävästi.
Oletko 3:n lapsen yksinhuoltaja?;)
Mistä oletat että naapurin mies on sinusta kiinnostunut? Jos hymyilee ja tervehtii. Provohan tämä on selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 3:n lapsen yksinhuoltaja?;)
Lapseton olen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä oletat että naapurin mies on sinusta kiinnostunut? Jos hymyilee ja tervehtii. Provohan tämä on selvästi.
Sanoi suoraan näin. Ihan sama jos luulet provoksi
Osaisitko tehdä vähän surkeamman?
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko tehdä vähän surkeamman?
Ilmeisesti luulet tätä provksi, mutta eipä nyt ole.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Näin voi suhtautua vieraiden, esim. juuri naapureiden tilityksiin. Ja jätät ottamatta kantaa tai kommentoimasta.
Neutraalisti ja reagoimatta. Jos pakosta joutuu kuuntelemaan, niin kohteliaasti kuuntelee, mutta välttelee pääsääntöisesti.
Muuta pois, tai ei se auta uusi naapurikin ihastuu sinuun.