Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin baarissa eilen epäsuhdan parin.

Vierailija
23.06.2013 |

Mies oli hoikka ja hyvännäköinen, nainen n. arviolta 110-120 kg painava, ei edes kasvoista mitenkään kaunis. Ehkä kiva luonne sitten vedonnut, kun oli nauravainen. Juu, oli suht tylsä ilta itsellä kun oli aikaa seurata muita :).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kaikille ei pelkkä ulkonäkö ratkaise kaikkea. Mies näkee naisensa ihana ja kauniina, koska rakastaa tätä.

Vierailija
2/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on vaan niin ujo, ettei ole oikein uskaltanut lähestyä naisia. Sitten kun tuollainen rempseä isomman puoleinen nainen on lähestynyt, niin mies on halunnut pitää kiinni ja rakastunut luonteeseen.

Tosin kukapa sanoo, että joku ei voisi pitää ylipainoista viehättävänä. Ei se läski tee automaattisesti kenestäkään rumaa. Ehkä se mies tykkää muhkummasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö häviää ihastuessa. Miehelläni on monia seikkoja ulkonäössä, mitä pidin ennen kauheana. Ihon värikin häviää.

Vierailija
4/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeveestä tuli just jotain tämmösiä missä ihmeteltiin isoa naista laihaa miestä, vanhaa naista nuorta miestä ym. Toisinpäinhän toi olis aika normaalia :D

Vierailija
5/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli kaksi kertaa mua painavampi, isomahainen ja mua yli 10 vuotta vanhempi ja rakastin sitä enemmän kuin ketään koskaan. Kaikki nuo ulkonäköasiat vaan ei merkitse yhtään mitään kun rakastuu. Heti kun ensi kerran näin hänet niin tunsin jotain mitä en ollut koskaan tuntenut kenenkään muun kanssa. Siinä on se salaisuus...

Vierailija
6/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 14:00"]

Mun ex-mies oli kaksi kertaa mua painavampi, isomahainen ja mua yli 10 vuotta vanhempi ja rakastin sitä enemmän kuin ketään koskaan. Kaikki nuo ulkonäköasiat vaan ei merkitse yhtään mitään kun rakastuu. Heti kun ensi kerran näin hänet niin tunsin jotain mitä en ollut koskaan tuntenut kenenkään muun kanssa. Siinä on se salaisuus...

[/quote]

Miksi on ex-mies?

Vierailija
7/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:17"]

Mies oli hoikka ja hyvännäköinen, nainen n. arviolta 110-120 kg painava, ei edes kasvoista mitenkään kaunis. Ehkä kiva luonne sitten vedonnut, kun oli nauravainen. Juu, oli suht tylsä ilta itsellä kun oli aikaa seurata muita :).

[/quote]

No itse olen ihmetellyt yhtä paria, jossa nainen ei ole ehkä noin painava, mutta muuten vanhemmanoloinen, "tätimäinen" vaatetukseltaan ja mies on jopa ikäistään nuoremman näköinen ja oikeastikin nuorempi. Tässä ei edes luonne tunnu selittävän, koska olen nähnyt naisen enimmäkseen vain hiljaisena ja melkeinpä mököttämässä tai määräilemässä, ja mieskään ei ole yhtä puhelias ja sosiaalinen kuin aikaisemmin. Oli myös outoa, kun mies ei suostunut halaamaan naista, vaikka tämä sitä selvästi halusi ja tuli viereen kiehnäämään. Muita naisia mies kyllä halaa tiukastikin (kuten minua) tai pussailee (muita naiskavereita, mutta ei tyttöystäväänsä, ehkä olisi minuakin), eli mistään läheisyyden vihaamisesta ei ole kyse.

Vierailija
9/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pareja näkee paljon, jossa mies hoikka ja nainen lihava. Usein se mies ei vaan ole mikään sporttinen "hunks", ennemminkin vässykkämäinen.

Vierailija
10/10 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:51"]

Näitä pareja näkee paljon, jossa mies hoikka ja nainen lihava. Usein se mies ei vaan ole mikään sporttinen "hunks", ennemminkin vässykkämäinen.

[/quote]

Tämä minua eniten ehkä häiritseekin. Tunnen miehen pidemmältä ajalta (opiskelutoveri) ja enkä olisi sanonut häntä silloin vässykäksi, kaikin puolin oli aikaansaava, on urheilullinenkin ja naisiakin on kai ollut. Sitten jouduin kuuntelemaan, kun nainen odottaa hänen tulevan kylppäriinkin mukanaan (kieltäytyikin kerran) ja käskee käymään vessassa kuin pikkupoikaa ja tekee aamupalankin valmiiksi jne. Molempien kunnioitus laski mulla "normaalista". Yksinään tämä mies oli ihan mukava, auttoi minuakin pyytämättä ja oli joskus hyvinkin kohtelias ja yritti olla miehekäskin (jos vaikka tuli humalaisia häiritsemään meidän pöytään), hyvin pärjäsi ilman päällepäsmäröintiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä