Mitä tyhjiötä täytätte, täällä roikkuessa?
Kommentit (28)
Joutoaikatyhjiötä. Kun on ison lapsen äiti, jonka mies on paljon töissä, ja harrastukset muutaman viikon vielä tauolla, niin mitäpä tässä pitäisi tehdä. Olla tehokas. Mutta, kun pihahommatkin on tehty ja illallinen lämmitystä vaille valmisteltu vieraille:)
Yleensä väsyneenä tulee tähän lösähdettyä. Minä kun en jaksa koko päivää touhuta, vaan kyllä mun on istahdettava välillä. Jos lehdet on jo luettu, niin sitten istahdan koneen ääreen.
Ja illalla, jos mies nukahtaa aikaisin, niin en aina viitsi telkkaria katsoa, niin sitten vaihtoehtoisesti taas koneen ääreen. Illalla ei varsinkaan enää voi soitellakaan kenellekään.
Sosiaalisen elämän tyhjiötä. Parisuhdetyhjiötä. Lapsityhjiötä. :(
Keskustelukumppanin puutetta. Täällä voi ainakin valita, millaisiin viesteihin vastaa ja mitä ei tarvitse edes avata.
En tiedä. Se alkoi jo 1990-luvun alussa Onnenpyörän tuijottamisella. 1990-luvun lopussa siirryin nettiin.
Kiinnostunut toisten, ja mieluiten mahdollisimman erilaisten ihmisten ajatuksista kuin minä. Tahdon tietää, mitä eri elämäntilanteissa elävät ihmiset miettii.
Aikatyhjiötä. Vielä tunti ennen kuin kotona. Ei muuta tekemistä.
Minä olen aina tykännyt lehtien mielipidepalstoista jne ja tämä on vastaava palsta. Miksi on niin kamalaa, että on kiinnostunut muiden ihmisten ajatuksista?