Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tyhjiötä täytätte, täällä roikkuessa?

Vierailija
23.06.2013 |

xxx

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt lehtien mielipidepalstoista jne ja tämä on vastaava palsta. Miksi on niin kamalaa, että on kiinnostunut muiden ihmisten ajatuksista? 

Vierailija
22/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutoaikatyhjiötä. Kun on ison lapsen äiti, jonka mies on paljon töissä, ja harrastukset muutaman viikon vielä tauolla, niin mitäpä tässä pitäisi tehdä. Olla tehokas. Mutta, kun pihahommatkin on tehty ja illallinen lämmitystä vaille valmisteltu vieraille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä väsyneenä tulee tähän lösähdettyä. Minä kun en jaksa koko päivää touhuta, vaan kyllä mun on istahdettava välillä. Jos lehdet on jo luettu, niin sitten istahdan koneen ääreen.

Ja illalla, jos mies nukahtaa aikaisin, niin en aina viitsi telkkaria katsoa, niin sitten vaihtoehtoisesti taas koneen ääreen. Illalla ei varsinkaan enää voi soitellakaan kenellekään.

Vierailija
24/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen elämän tyhjiötä. Parisuhdetyhjiötä. Lapsityhjiötä. :(

Vierailija
25/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelukumppanin puutetta. Täällä voi ainakin valita, millaisiin viesteihin vastaa ja mitä ei tarvitse edes avata.

Vierailija
26/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Se alkoi jo 1990-luvun alussa Onnenpyörän tuijottamisella. 1990-luvun lopussa siirryin nettiin.

Vierailija
27/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut toisten, ja mieluiten mahdollisimman erilaisten ihmisten ajatuksista kuin minä. Tahdon tietää, mitä eri elämäntilanteissa elävät ihmiset miettii.

Vierailija
28/28 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikatyhjiötä. Vielä tunti ennen kuin kotona. Ei muuta tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme