Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, siskoni väiti että ole hänelle kateellinen :D

Vierailija
23.06.2013 |

Mistäköhän? Hällä on ukko joka on yhtä paksu kuin pitkä eikä hoida lapsia kuin ihan pakosta, talo joka on viiden vuoden asumisen jälkeen niin huonossa kunnossa että siitä ei todellakaan saa omiaan pois; toinen kylppäri on nyt ollut pois käytöstä n. 2v vesivahingon vuoksi ja heillä ei ole varaa laittaa sitä kuntoon, lainaa tuosta talosta niin että eivät kunnolla pysty maksamaan sitä (ukon osuus onkin jo ulosmitattu kun meni firma konkkaan), Kumpikin heistä on hamstraajia ja se näkyy sekä talossa että pihalla. 2 lasta joista toisella on sosiaalisien tilanteiden ongelmia (ei varisnaista diagnoosia) ja hän on käynyt n. 5v lähtien sekä psykalla ja PeNessä eipä ole paljoa auttanut (nyt on 12v). ja toinen lapsista on jatkuvasti isovanhemmilla hoidossa silloin kun ei ole vuoropäikyssä koska siskoni kiertää markkinoita etc myyden tavraa....

Mulla; mies joka tekee kaikkensa perheen eteen, asutaan ihan tilavassa asunnossa vuokralla (omaa ei kannata ostaa koska tälläistä asuntoa ei saada samoilla as. kustannuksilla, laskettu moneen kertaan pankissakin), 3 lasta joila ei ole mitään ongelmia kuin tavan uhmat yms. Päästään matkustelemaan sekä harrastetaan autoja.

Joten mistä olisin kateellinen siskolleni??????

Korkeintaan siitä että että vanhemmat hoitaa hänen lapsia usemmin kuin meidän. Mutta siitäkin olen enimmäkseen huolissni vanhempiemme vuoksi kun eivät ole enään mitää nuoria. Jos mumma sanoo ei niin siskoni syyllistää häntä että sitten heillä ei ole rahaa jos hän ei pääse markkinoille tms. ja siis lasten isähän ei hoida koska hänellä on muitakin kiireitä....

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos "sisko"!

Tämän jälkeen sinun ei tarvitse enää pitää meihin yhteyttä, jatka "täydellistä" ja kateusvapaata elämääsi ilman minua ja perhettäni.

-sisko-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi