Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholisti kysyy, kuinka monta päivää kestää naaman turvotuksen häviäminen?

Vierailija
26.07.2020 |

Olen nyt vetänyt suunnilleen kolme viikkoa joka päivä noin kaksi pulloa viiniä. Kuinka monta päivää aikaisemmin pitäisi laittaa korkki kiinni, jotta näyttäisin töihin mennessä edes noin suunnilleen freesiltä? Riittääkö kaksi päivää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta täysraittiutta saattaa riittää. Ei sulla edes ole töitä.

Vierailija
2/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun viidessä päivässä turvotus laskee. Juo paljon vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 3 viikkoa ilman ja vieläkin naama turvoksissa. Pari viikkoa vielä ehkä.

Vierailija
4/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ainakin menee

Vierailija
5/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajatteli lopettaa viikko tai kaksi ennen töihin menoa. 

Vierailija
6/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt neljä kuukautta nyt putkessa. Onneksi vielä 7 viikkoa ennen töihin menoa. Toivottavasti tämä pöhötys laskee siihen mennessä. 

Vierailija
7/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa? Pullo mukaan töihin, sujuu hommatkin iloisemmin.

Vierailija
8/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteja riittää

Vierailija
9/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää tuskin riittää noin pitkän putken jälkeen. Varaa mieluummin viikko. Juo paljon vettä ja nuku myöskin, syö jotain kevyttä esim. keittoja ja smoothieita. Jos kestät tulisia mausteita, niin käytä niitä ruoissa: pistävät potkua aineenvaihduntaan ja auttavat laskemaan turvotusta sitä kautta nopeammin. Käy kävelyllä tai sauno, jos kuntosi sen kestää. Näitä mieluummin vasta ehkä viikon loppupuolella.

Tsemppiä.

Vierailija
10/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lopettaa? Pullo mukaan töihin, sujuu hommatkin iloisemmin.

Etätyö päättyy. Etätyöaikana tuo tissuttelu pääsi vähän muuttumaan satunnaisharratuksesta tavaksi. Mutta ihan kivaa on ollut, en kiellä yhtään. Mutta pitäisi saada naama ja muukin kroppa entiseen kuosiin takaisin. Siksi olen kyllä valmis lopettamaankin dokailun.

Vierailija
11/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin kovassa putkessa ollut, niin ei varmaan ole eka kerta? Etkö tiedä itse?

Arvaisin, että ainakin viikko menee ennen kuin saat psyykkiset ja fyysiset oireet pois.

Vierailija
12/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 päivää, kippistä täältäkin!

T. Toinen viini connoisseur

Vierailija
13/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti vetänyt 2 pulloa per päivä niin ei kannata lopettaa seinään. Tulee inhottavat viekkarit jotka voi kestää monta päivää. Aloita nyt heti siitä, että juot kahden pullon sijaan vaikka litran tonkan muutaman päivän ja sit yhden pullon ja lopulta pari kaljaa enää. 

Vierailija
14/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman turvotus voi olla murheista pienin kun lopettaa ton tason deekuilun. Tulee paljon muuta kivaa kuten liskot, tärinä, hikoilu, unettomuus, hengenahdistus, rytmihäiriöt, oksentelu, lista jatkuu..

Vierailija
15/15 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan samanlaisen pulman ääressä ja on ikävä kertoa tällainen, itselleni uusi tosiasia. Ikääntyminen vaikuttaa palautumisaikaan. Nyt nelikymppisenä pitkäksi venyneen, kostean loman jäljistä ei toivukaan enää viikossa. Pelkään, että tällä kertaa tästä on aiheutunut pysyvää haittaa ulkonäölle.

Ja jos tämä jonkun mielestä on pinnallista niin en tässä ole kiinnostunut pelkästään esteettisistä arvoista, vaan tiedostan sen, että kasvot heijastavat ihmisen kokonaisterveyttä ja elimistön tulehdustilaa. Pöhötystä katseltuani päätin, että tähän kesään jäi alkoholin käyttö mun osalta. Vain terve voi olla freesi.