5vkoa ja -5kg, onnistuuko ja jos niin miten?
Kommentit (5)
Helposti lähtee ilman mitään pussikuureja. Syöt terveellisesti, rasvattomasti, paljon kasviksia ja kalaa, hyvin vähän lihaa, vähän hiilareita. Syö pieni aamupala, lounas, välipala ja päivällinen, juo paljon vihreää teetä ja vettä. Kevyttä liikuntaa 4-5 kertaa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 22:33"]
Helposti lähtee ilman mitään pussikuureja. Syöt terveellisesti, rasvattomasti, paljon kasviksia ja kalaa, hyvin vähän lihaa, vähän hiilareita. Syö pieni aamupala, lounas, välipala ja päivällinen, juo paljon vihreää teetä ja vettä. Kevyttä liikuntaa 4-5 kertaa viikossa.
[/quote]
jos on paljon ylipainoa, voi lähteä noin. Mutta enemmän nälkää joutuu kärsimään kuin ketoosiin vievällä pussikuurilla, ketoosi kun vie pois näläntunteen.
Onnistuu ihan vaivatta. Nutrilett-kuuri kehiin ja JOKA PÄIVÄ 2-3h reipasta liikuntaa; kävelylenkkejä 1h, jumppaa kotona 1h ja esim uintia 1km. Aivan tasan tarkkaan lähtee viisi kiloa tuossa ajassa, voi lähteä enemmän kin. Multa lähti 3 kiloa kolmessa viikossa, vaikka liikuin vain tunnin päivässä. Nutraus vie pois turvotusta. Ainakin mulla on tosi paljon turvotusta ja turhaa läskiä, mitkä lähtee helposti pois.
Suosittelen mielummin jotain muuta kuin Nutrilettia, esim. Easydiet. Netistä löydät vertailuja miksi, ravintoarvoltaan paremmat. Mutta siinä olen samaa mieltä kuin kakkonen, että kyllä ilman muuta lähtee viidessä viikossa viisi kiloa, toki riippuu vähän alkupainostakin.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 21:40"]
Onnistuu ihan vaivatta. Nutrilett-kuuri kehiin ja JOKA PÄIVÄ 2-3h reipasta liikuntaa; kävelylenkkejä 1h, jumppaa kotona 1h ja esim uintia 1km. Aivan tasan tarkkaan lähtee viisi kiloa tuossa ajassa, voi lähteä enemmän kin. Multa lähti 3 kiloa kolmessa viikossa, vaikka liikuin vain tunnin päivässä. Nutraus vie pois turvotusta. Ainakin mulla on tosi paljon turvotusta ja turhaa läskiä, mitkä lähtee helposti pois.
[/quote]
vlcd-kuurilla ei suositella liikuntaa! Minä olen normaalipainon sisälläkin laihtunut ilman mitään liikuntaa Nutrilettilla 1,5 kg per viikko. EkallA viikolla lähti 4 kg mutta siitä toki suuriN osa nestettä.