Miksi ex-mies ei pysty kohtaamaan lasten äitiä enää ollenkaan?
Hän lähti vetämään mutta edes kahvi julkisesti tai yksityisesti ei sovi koskaan.Erosta aikaa jo vuosia.Oltiin parhaita ystäviä peräti.Että menetin ystävän että miehen ja lasten isän.
Kommentit (9)
Vaikea sanoa, kun ei tiedä, mitä välillänne erossa ja sen jälkeen tapahtui. Ehkä haluaa pitää kunnon etäisyyden, ettei tarvitse pelätä, että "takertuisit" häneen...? Onko hänellä uusi suhde? Jotkut uudet puolisot eivät myöskään halua, että exät ovat tiiviisti keskenään yhteydessä, mutta tämä on toki niin yksilöllistä.
Pääasia kai on, että mies tapaa lapsiaan? Oletan kuitenkin, että tapaa.
tekee liian kipeää? Ehkä suojaa itseään niin.
Meillä ainakin exää kyrpii se, että jätin sen ja sain selville pettämisistä. Juoksee karkuun kun vain näkeekin.
Minä taas en suostu näkemään eksääni, vaikka hän olisi tahtonut olla kaverini. en halua olla kaveri pettäjän kanssa. anteeksi olen antanut, mutta ystävyyttä se ei Palauta.
Meillä onnistuu kahvittelut, mutta vaikka olemme sopineet olevamme ystäviä ei mies kykene olemaan normaali ja ystävällinen seurassani.
Muistuttaa käytökseltään niitä kahta muuta miestä joiden kanssa olen harrastanut seksiä ja suhteen loppumisen jälkeen olen ollut vielä kaveriväleissä. Luulisi että vuosien suhde ja yhteinen lapsi tekisi jonkun eron, mutta ei ilmeisesti tee.
Epäilen että monet miehet suhtautuvat naispuolisiin ystäviinsä mahdollisina panoina. Jätetty ex ei ole mahdollinen pano, ties vaikka takertuisi jos sille olisi ystävällinen. Karvasta mutta näin tämän näen.
Siksi olenkin päättänyt jäähdyttää tämän ystävyyssuhteen. Asialliset asiat hoidetaan ja muuten ei yhdessä hengata.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 09:31"]
[/quote]
Näinhän sä haluaisit asian nähdä.
Itse välttelen ihmisiä joista en pidä. Jos minulla on ongelmia jonkun ystäväni kanssa, yritän selvittää nämä ongelmat - jos haluan jatkaa ystävyyssuhdetta.
Selvittely ja kahvittelu ei maksa vaivaa jos en edes pidä koko ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 09:31"]
[/quote]
Näinhän sä haluaisit asian nähdä.
Itse välttelen ihmisiä joista en pidä. Jos minulla on ongelmia jonkun ystäväni kanssa, yritän selvittää nämä ongelmat - jos haluan jatkaa ystävyyssuhdetta.
Selvittely ja kahvittelu ei maksa vaivaa jos en edes pidä koko ihmisestä.
[/quote]
Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Toki minäkin välttelen niitä joista en pidä, mutta kyllä välttelen myös niitä joista "pidän liikaa", eli juurikin esim. minut jättänyttä exää jonka koin elämäni rakkaudeksi ja jota rakastan vieläkin syvästi. En minä pysty mihinkään kaveruuteen, satuttaa liikaa. Pystyn jatkamaan elämääni vain teeskentelemällä, ettei häntä ole olemassakaan.
Hän on varmaan niin herkkä että kohtaaminen satuttaisi vieläkin liikaa. Minulla tämä sama, en todellakaan pysty kohtaamaan exääni. Jos niin teen, tulee hallitsematon itku ja ikävä, enkä halua kiduttaa itseäni sellaisella. Mies, joka ei ole niin herkkä ollenkaan, olisi halunnut jatkaa ystävänä mutta en minä sellaiseen pysty, minä rakastan häntä syvästi loppuikäni ja pelkkä ystävyys vain satuttaa ja ahdistaa... Parempi olla kokonaan erossa. Meillä onneksi ei sentään ole yhteisiä lapsia joten ei ole pakko nähdä.
Hän ei yksinkertaisesti halua sinua enää nähdä. Haluaa minimoida näkemisesi. Ehkäpä hän ei totta tosiaan pidä sinusta lainkaan? Jos hän lapsiaan näkee niin kaikki ok! :)