Jos aikuinen mies ei osaa suudella niin onko se siinä?
Kommentit (49)
Suutelu on sielun peili, se paljastaa kaiken. Siksi maksulliset ei suutele.
Olen aivan varma, että vaimoltani lähti jalat alta kun ekan kerran suudeltiin. Itselleni aivomyrsky ja kuuppa sekaisin. Ekat pari vuotta pelkkää suutelua. Aamu suukkojakin tuli annettua ekat parikymmentä vuotta töihin lähtiessä. Vieläkin suudellaan aina kun muistetaan. Vaikutus edelleen sama, virta lävistää, rakkaus välittyy ja jalkoja heikottaa vieläkin.
Muitakin tyttöjä suudelut, mutta eka joka vei suudellessa jalat alta varoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi päätynyt kertaakaan pitkään suhteeseen, jos naisen suutelutaidot olisivat ratkaisseet asian.
Molemmat parisuhdeainesta olleet ovat tuntuneet pettymyksiltä suudellessa, mutta hyvät puolet ovat olleet minulle tärkeämpiä. Ihanien suuteloitsijoiden kanssa taas ei ole löytynyt fyysistä kemiaa syvempää.
Ja suutelutaidot eivät useinkaan korreloi petitaitojen kanssa.
onko todella näin? tapailen uutta ihmistä ja suutelu ja halaus molemmat täysin vailla intohimoa, minä kaipaisin itsevarmoja ja jämäkkiä otteita ja toinen taas on todella herkkä "hipistelijä". Ei innosta edetä sänkyyn asti kun pelkään että sekin on samanlaista varomista
Kyllä se oman kokemuksen mukaan on niin että huono suutelija on myös huono sängyssä
Minä olin ennen sitä mieltä, että suutelun pitäisi luonnistua heti ja se kertoo kemioista. Nykyisen vaimon kanssa se kuitenkin oli melko kehnoa ensimmäisellä kerralla. Seuraavalla kerralla tämä kuitenkin selvästi matki minun tekemisiäni ja homma alkoi toimia jo paremmin. Muutama kuukausi ja oli oppinut jo oman tyylinsä ja kyllä kelpaa. Eli onneksi annoin mahdollisuuden.
Yhteinen suutelukulttuuri saattaa kehittyä vähän kökömmänkin alun jälkeen, tästä mulla on tuore kokemus. Uudessa suhteessa meillä oli pitkään koronahimmailua miehen puolelta (vaikka seksiä kyllä oli), ja aika varovaista menoa, jolloin ajattelin että ahaa, suuteleminen ei taida olla tuon miehen juttu. Kunnes, tadaa - siitä se vähitellen, tai oikeastaan aika yhtäkkiä aukesi. Nykyisin on niin ihanaa suuteloa, etten muista sellaista nuoruudestakaan. Ja kuudenkympin molemmin puolin ollaan. Ja mulle siis suutelu on elämän eliksiiri, jonka puutteessa on tullut oltua pitkään ennen tätä.
Kyllä yhä suudellaan intohimoisesti, väliin huulet purraan himon hetkellä. Ette arvaa kyllä ikää.. noh ei tarvii , ei muiden juttuja tarvitakkaan.
Miehet lopettaa suutelun, jos nainen ei osaa. Seksi on muutakin kuin suutelua.
Meillä oli joku 10 vuottajos ei enemmän ilman suutelua; mies tykkäsi minä en. Nyt alkoi uusi kausi ja herranjesta, mitä kielareita kiihkosamme nyt temme! Siis ihan tosta vaan sytyin uudelleen - kaikin puolin! 37 yhteistä vuotta sentään takana jo..Ihmisen elämä voi olla kovin yllättävää.