Jos aikuinen mies ei osaa suudella niin onko se siinä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En välitä ollenkaan suutelusta. Emme ole suudelleet mieheni kamssa ainakaan kymmeneen vuoteen ja parisuhteemme on upea. Suutelimme kyllä suhteemme alkuaikoina, mutta se jäi pois itsestään ja hyvä seksi jäi.
Näin juuri. Suuteleminen on ällöttävää. Onneksi parin ensimmäisen seurustelukuukauden jälkeen sain sanottua miehelle, että voitaisiinko lopettaa tää nuoleskelu. Onneksi sopi hänelle ja olemme eläneet suorastaan symbioottisessa suhteessa 35 vuotta.
Mun ja mieheni ensimmäiset suudelmat eivät olleet ihan tajunnanräjäyttäviä. :D Kiihkoa oli kyllä, taidot taas olivat molemmilla vähän ruosteessa. Aika pian molemmat oppivat lukemaan toisiaan ja nyt suuteleminen on niin kihelmöivää että.
Vierailija kirjoitti:
En välitä ollenkaan suutelusta. Emme ole suudelleet mieheni kamssa ainakaan kymmeneen vuoteen ja parisuhteemme on upea. Suutelimme kyllä suhteemme alkuaikoina, mutta se jäi pois itsestään ja hyvä seksi jäi.
Meillä sama, suutelemattomia vuosia on takana hyvinkin 15. Yhdessä olemme olleet lähes 25 hybää vuotta ja edessä ainakin saman verran.
En ole koskaan oppinut suutelemaan. Mielestäni olen törmännyt huonoihin suutelijoihin. Olen viimeksi suudellut kunnolla ehkä 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että suutelutaidot kielivät (!) jotain henkilön älykkyydestä sekä empatiataidoista. Taitava suutelija siis osaa lukea kumppaniaan, tämän toiveita ja aikeita sekä oppii pienistä vihjeistä.
T. Mensa-tason nainen, taitavaksi suutelijaksi kehuttu, tosin nyt elänyt kuutisen vuotta selibaatissa, ilman tilaisuutta suutelemiseen tai muuhunkaan läheisyyteen
Sinulta puuttuu nyt aika paljon jotain oleellista ymmärryksen puolelta. Olet nolo... XD
Kaikki ei pidä siitä eikä edes opettele.
Mun exä ei osannut suudella ollenkaan. Korkeinkaan suukotteli. Mutta seksi oli taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hassulta alkaa opettelemaan suutelua lähempänä viisikymppiä. Se olisi pitänyt opetella 15-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että suutelutaidot kielivät (!) jotain henkilön älykkyydestä sekä empatiataidoista. Taitava suutelija siis osaa lukea kumppaniaan, tämän toiveita ja aikeita sekä oppii pienistä vihjeistä.
T. Mensa-tason nainen, taitavaksi suutelijaksi kehuttu, tosin nyt elänyt kuutisen vuotta selibaatissa, ilman tilaisuutta suutelemiseen tai muuhunkaan läheisyyteen
Tismalleen noin. Empatia, herkkyys, toisen lukeminen, oppiminen. Ehkä myös tunnetaidot ja eläytyminen tilanteessa. Toki kaikki tai osa näistä korreloi älykkyyden kanssa varmaankin keskimäärin, mutta ei tietenkään aina. Älykäs voi olla täysi tollo yksittäisen osa-alueen tai vaikkapa suutelutaidon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan oppinut suutelemaan. Mielestäni olen törmännyt huonoihin suutelijoihin. Olen viimeksi suudellut kunnolla ehkä 15 vuotta sitten.
Suutelin teininä poikaystävieni kanssa tunteja yhteen menoon. Makasimme siis vaikka sängyssä tai sohvalla ja suutelimme tunnista toiseen. En kuitenkaan oikeastaan pitänyt siitä ollenkaan. Kun tutustuimme mieheni kanssa, tykkäsimme pusutella, mutta emme suudella. Tai suutelemme, mutta alakerran puolella ja mieheni rakastaa yli kaiken sitä suutelua.
Oi, tulee ikävä teinivuosien todella hyvää suutelijamiestä. Ken3nkään kanssa sen jälkeen en ole kokenut samanlaista. Me siis vain suutelimme silloin,teinirakkaan, kanssa. Mutta sitä teimme antaumuksella discossa sivupenkillä sylikkäin kun muut tanssivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hassulta alkaa opettelemaan suutelua lähempänä viisikymppiä. Se olisi pitänyt opetella 15-vuotiaana.
Tä? Isin tai äidin kanssako?
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ei osannut suudella ollenkaan. Korkeinkaan suukotteli. Mutta seksi oli taivaallista.
Kai sitä kuka vain osaa levittää haarat. Kaikki muut asiat ovat sitten vaikeampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen noin. Empatia, herkkyys, toisen lukeminen, oppiminen. Ehkä myös tunnetaidot ja eläytyminen tilanteessa. Toki kaikki tai osa näistä korreloi älykkyyden kanssa varmaankin keskimäärin, mutta ei tietenkään aina. Älykäs voi olla täysi tollo yksittäisen osa-alueen tai vaikkapa suutelutaidon suhteen.
Vastasit sitten itse itsellesi. No mitäpä muuta sitä voi odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävän kanssa. Ei mitään humalaista imuttelua limudiscossa, vaan tuntikausien suutelusessioita vaikka laiturilla.
Hyvät suutelijat voisivat päätyä yhteen, ja huonot suutelijat yhteen.
Ongelma olisi tällä ratkaistu :)
Mies joka osaa suudella hyvin ja aistikkaasti, vie ainakin tältä naiselta jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen suuteli niin voimalla ja erityylillä kuin itse että meno ihmetytti. Sama erilsisuus jatkui muissakin sänkyhommissa, niin eihän siinö auttanut kuin lopettaa suhde alkuunsa, vaikka muuten synkkasi. Suhteessa on tärkeää kokea yhteyttä myös seksuaalisesti.
Mitä nämä erot seksissä oli? Mitä hänen suutelu tyyli kertoi seksimieltymyksistä? Ootteko teinejä?
Ei oltu teinejä vaan kolmenkympin kieppeillä molemmat. Suutelussa, seksissä ja läheisyydessä oltiin vain jotenkin aivan eri aalloonpituudella. Hänen oteet ja olivat kolhoja ja kovia sekä halusi kovempaa kosketusta myös itselleen. Aivan erilaista kuin muiden naisten kanssa ennen sitä ja sen jälkeen. Aina on eroja ja toiseen tutustuminen kestää, mutta monien kertojen jälkeen en uskonut että olisimme voineet tavoittaa yhteyttä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävän kanssa. Ei mitään humalaista imuttelua limudiscossa, vaan tuntikausien suutelusessioita vaikka laiturilla.
Entisenä päihdekäyttäjänä kaikki romanttinen kanssakäyminen rajoittui humalassa oloon. Nyt olen viivalla 0 kaikissa seksiasioissa suutelusta lähtien.
Kun mies suutelee niin että mulla pyörii sukat jalassa niin melkein tietää että seksikin on hyvää. Suutelu voi olla pientä härnäystä joka haastaa, kysyy ja sytyttää. Toisaalta, jos ollaan kumpikin jo palavan himon syövereissä niin se voi olla aika rajua. Kunhan mies vaistoaisi missä mennään.