Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihan miehen taso on lihava nainen

Vierailija
26.07.2020 |

Vaikka kuinka olisit muuten tasokas ja komea, niin yksin jäät, jos et lihavaan tyydy.

Huomasin taas tämän, kun olin viettämässä viikonloppua kaveriporukalla. Kaikilla hoikilla miehillä oli paksu nainen ja mitä vähän asiaa saunassa puitiin, niin yhdenkään kauneusihanne ei ollut lihava nainen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin naisen taso on idiootti mies

Vierailija
2/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksinolo sitten pahempaa kuin parisuhteessa naisen kanssa josta ei tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pidemmän päälle on aivan muut asiat joilla on merkitystä kuin paino jos ei ole sairaalloisen lihava niin aivan sama, huonoitsetuntoiset vässykät tarvitsevat kauniin naisen ja sitä eivät saa

Vierailija
4/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pidemmän päälle on aivan muut asiat joilla on merkitystä kuin paino jos ei ole sairaalloisen lihava niin aivan sama, huonoitsetuntoiset vässykät tarvitsevat kauniin naisen ja sitä eivät saa

Totta, aivan muihin asioihin minäkin omassa pullukassani rakastuin, mutta sekin on totta, että en minä laihana miehenä ulkoisesti tasoisiani naisia kiinnostanut.

Vierailija
5/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka nainen kirjoitti:

Ei kukaan sanonut etteikö naisestaan tykkää. Hyvin kaikilla tuntui synkkaavan.

Mutta ei se tarkoita, että ulkonäöllisesti olisivat kenenkään ykkösvalintoja.

Ap

Vierailija
6/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, aivan muihin asioihin minäkin omassa pullukassani rakastuin, mutta sekin on totta, että en minä laihana miehenä ulkoisesti tasoisiani naisia kiinnostanut.

Tietääkö pullukkasi että pidät häntä alempitasoisena?

Vierailija
7/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mies on minusta parempi kuin ns. nallekarhumies iskävatsalla. Aina olen pitänyt hoikista miehistä enemmän kuin lihavista, silloin kun olin itse hoikka ja nyt, kun olen lihava nainen.

Vierailija
8/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teistä ei kumpikaan jaksa käydä salilla, niin mitä valitat?

Vierailija
9/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sepä on jännää, koska olen pullukkana napannut miehen muutamaltakin hoikemmalta sisarelta. Ehkä sun tuttavapiirisi ei edusta koko maailmaa.

Vierailija
10/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha mies on minusta parempi kuin ns. nallekarhumies iskävatsalla. Aina olen pitänyt hoikista miehistä enemmän kuin lihavista, silloin kun olin itse hoikka ja nyt, kun olen lihava nainen.

Sama. Hoikka mies mieluummin kuin plösö tai lihaskimppu.

Vierailija
11/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö pullukkasi että pidät häntä alempitasoisena?

Ulkoinen eriparisuutemme on ollut aina hänelle se isompi juttu. Aina olen sanonut, että ovi toimii molempiin suuntiin. Pakko ei ole kanssani olla. Toistaiseksi olen riittänyt hänelle.

Vierailija
12/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu.

Olen lyhyehkö ja nykymittapuulla laiha, eli oikieasti normaalipainoinen ja luontaisesti hoikka.

Kaikki kiinnostuneet naiset olleet:

- ylipainoisia

- keskivartalosta tanakoita (ei peffaa ja reisiä, kaikki ylimääräinen lantion yläpuolella)

Vierailija
13/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tarkoitetaan pitkää ja hoikkaa miestä jolla on luontaisesti oikean muotoiset hartiat.

Vierailija
14/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä heistä yhtäkään ole parisuhteeseen pakotettu. Ei heru sympatiaa nyt.

Vierailija
15/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nyt olen umpirakastunut yhteen superlaihaan mieheen (180/62) ja jumankauta, että voi olla seksikäs mies. Laihuudesta huolimatta lihaksikkaat kädet ja timmi kroppa, koska harrastaa nyrkkeilyä. Tiedän toki sen, ettei itselläni ole häneen minkäänlaisia mahdollisuuksia, koska olen yli 100-kiloinen.

Vierailija
16/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tarkoitetaan pitkää ja hoikkaa miestä jolla on luontaisesti oikean muotoiset hartiat.

Ok.

Vierailija
17/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mies on varmaan yhtä harvan naisen ihannekumppani kuin lihava nainen miehelle. Eli toden totta, tasoisensa ovat löytäneet. Onnea heille.

Vierailija
18/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, että ne pitkät ja laihat suksipussit, jotka painavat vähemmän kuin itse (vaikka olen normaalipainoinen) ei ole kauhean houkutteleva vartalotyyppi.

Vierailija
19/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sepä on jännää, koska olen pullukkana napannut miehen muutamaltakin hoikemmalta sisarelta. Ehkä sun tuttavapiirisi ei edusta koko maailmaa.

Yhtään et ole kuitenkaan pystynyt pitämään, edelleen toisten naisten miehiä iskemässä?

Vierailija
20/56 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö yksikään aikuinen, älykäs ihminen oikeasti näkemään pienintäkään järkeä lauseessa "laihan miehen taso on lihava nainen"? Kyllä minä ymmärrän, mitä iänikuista paskanjauhantaa tässä taas ajetaan takaa, mutta miten syvällä pseudoteorioissaan pitää ihmisen olla tehdessään tuollaisen otsikon?

Ja BTW, itse en ole koskaan pitänyt laihoista miehistä. En silloin, kun olen itse ollut hoikka ja timmi enkä silloin kun olen ollut ylipainoinen ja mahakas. Miesmakuni on aina ollut sama ja pysyy varmaan samana hautaan saakka muun kuin miehen iän osalta; ihannemieheni on aina ollut suunnilleen ikäiseni. Jos en olisi saanut miestä, joka on juuri sellainen, jota haluan, olisin mieluummin ollut ilman kuin tyytynyt esim. laihaan mieheen.