Laihan miehen taso on lihava nainen
Vaikka kuinka olisit muuten tasokas ja komea, niin yksin jäät, jos et lihavaan tyydy.
Huomasin taas tämän, kun olin viettämässä viikonloppua kaveriporukalla. Kaikilla hoikilla miehillä oli paksu nainen ja mitä vähän asiaa saunassa puitiin, niin yhdenkään kauneusihanne ei ollut lihava nainen.
Kommentit (56)
Kyllä tässä aloituksessa on siinä mielessä vähän totuutta, että naisen kroppa on se ylivoimaisesti suurin kynnyskysymys nettideittailussa ja pariutumisessa muutenkin. Mielenkiintoa tulee järjestelmällisesti enemmän vähän löysiltä naisilta kuin hoikilta naisilta vaikka mies olisi itse timmissä kunnossa oleva atleetti.
Itse en ikimaailmassa tyytyisi muuhun kuin hoikkaan. Pullukoille naisille pullukka mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pidemmän päälle on aivan muut asiat joilla on merkitystä kuin paino jos ei ole sairaalloisen lihava niin aivan sama, huonoitsetuntoiset vässykät tarvitsevat kauniin naisen ja sitä eivät saa
Totta, aivan muihin asioihin minäkin omassa pullukassani rakastuin, mutta sekin on totta, että en minä laihana miehenä ulkoisesti tasoisiani naisia kiinnostanut.
Olivatko he tasoisiasi kenenkään muun kuin itsesi mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pidemmän päälle on aivan muut asiat joilla on merkitystä kuin paino jos ei ole sairaalloisen lihava niin aivan sama, huonoitsetuntoiset vässykät tarvitsevat kauniin naisen ja sitä eivät saa
Totta, aivan muihin asioihin minäkin omassa pullukassani rakastuin, mutta sekin on totta, että en minä laihana miehenä ulkoisesti tasoisiani naisia kiinnostanut.
Olivatko he tasoisiasi kenenkään muun kuin itsesi mielestä?
Erinomainen kysymys. Minäkin olen ymmärtänyt tasoteorian niin, ettei ihminen itse voi päättää tasoaan vaan se määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen ihmisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää 100% paikkansa.
Jos mies on lyhyt ja laiha, ainoat naiset joihin on ehkä mahkuja ovat tosi lyhyitä ja paksuja (ei kurvikkaalla tavalla).
Yllä joku jo tämän sanoikin.
No, minä olen tosi lyhyt ja lihava, naiseni tosi lyhyt ja laiha, ei kurvikkaalla tavalla. Mitä sitten, rakastamme toisiamme yli kaiken.
Jatkoa vielä tuohon viestiin #22
Jos olen päätynyt sokkotreffeille ja nainen on pullukka niin todella paljon enemmän tulee kiinnostusta naiselta kuin jos nainen olisi hoikka.
Pullukka nainen treffien jälkeen: "oli tosi kiva nähdä ja sopisko sulle nähdä toistekin?"
Hoikka nainen treffien jälkeen: "tuliko sullekin fiilis että oltaisiin vain kavereita"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää 100% paikkansa.
Jos mies on lyhyt ja laiha, ainoat naiset joihin on ehkä mahkuja ovat tosi lyhyitä ja paksuja (ei kurvikkaalla tavalla).
No, minä olen tosi lyhyt ja lihava, naiseni tosi lyhyt ja laiha, ei kurvikkaalla tavalla. Mitä sitten, rakastamme toisiamme yli kaiken.
Onko Aasiasta se sun nainen?
Mä olen normaalipainoinen, päärynävartaloinen nainen ja tykkäisin eniten hoikista tai hoikan urheilullisista miehistä. Mutta eipä ne meikäläistä katsele. Hämmentävintä on että välillä kaikenmaailman bodarit lähestyy ja ne ei sytytä sitten yhtään. Seurustellut olen vain lihavan miehen kanssa.
Mä olen normaalipainoinen, päärynävartaloinen nainen ja tykkäisin eniten hoikista tai hoikan urheilullisista miehistä. Mutta eipä ne meikäläistä katsele. Hämmentävintä on että välillä kaikenmaailman bodarit lähestyy ja ne ei sytytä sitten yhtään. Seurustellut olen vain l i h a v a n miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aloituksessa on siinä mielessä vähän totuutta, että naisen kroppa on se ylivoimaisesti suurin kynnyskysymys nettideittailussa ja pariutumisessa muutenkin. Mielenkiintoa tulee järjestelmällisesti enemmän vähän löysiltä naisilta kuin hoikilta naisilta vaikka mies olisi itse timmissä kunnossa oleva atleetti.
Itse en ikimaailmassa tyytyisi muuhun kuin hoikkaan. Pullukoille naisille pullukka mies.
Tuossa on se pulma että naisille ykkösasioita ovat pituus/raamikkuus. Aina. Jos hautaan että mies on hoikka, niin se tulee aina sen lisäksi että miehen pitää olla pitkä tai "luontaisesti" raamikas.
Osa hoikista naisista menee niille nallekarhumiehille, osa pitkille ja hoikille miehille. Kurvikkaat naiset menee aina miehille joilta löytyy johonkin suuntaan kokoa, eli pituutta tai raamikkuutta.
Hoikka mies joka ei ole pitkä on naisten silmissä mitätön. Sellaista katsellaan jos kropassa ei oikein ole miehiä miellyttäviä asioita, joita voi sinänsä olla paljonkin. Voi olla pieni ja siro, pitkäsäärinen mallityyppi, taskuveenus, amatsoni, tai mitä tahansa. Kaikilla on faninsa.
Jää yli se vartalotyyppi että on ylipainoa JA se on ns. väärissä paikoissa. Sen lisäksi pitää olla lyhyt, koska miehen halutaan aina olevan pidempi, ja mieluusti selkeästi.
Itse miehenä tiedän että jos naisen kroppa miellyttää, tsäänssejä ei ole. Harmittaa kun tapaa kivan naisen jonka kanssa juttelee ja sitten havaitsee että oho, onpa kiva kroppa tai joku kiva juttu kropassa kuten vaikka hyvä peppu...niin siitä tiedän että nainen on out of my league.
En vain pysty syttymään Michelin Man- vartalosta naisella. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se pulma että naisille ykkösasioita ovat pituus/raamikkuus. Aina. Jos hautaan että mies on hoikka, niin se tulee aina sen lisäksi että miehen pitää olla pitkä tai "luontaisesti" raamikas.
Osa hoikista naisista menee niille nallekarhumiehille, osa pitkille ja hoikille miehille. Kurvikkaat naiset menee aina miehille joilta löytyy johonkin suuntaan kokoa, eli pituutta tai raamikkuutta.
Hoikka mies joka ei ole pitkä on naisten silmissä mitätön. Sellaista katsellaan jos kropassa ei oikein ole miehiä miellyttäviä asioita, joita voi sinänsä olla paljonkin. Voi olla pieni ja siro, pitkäsäärinen mallityyppi, taskuveenus, amatsoni, tai mitä tahansa. Kaikilla on faninsa.
Jää yli se vartalotyyppi että on ylipainoa JA se on ns. väärissä paikoissa. Sen lisäksi pitää olla lyhyt, koska miehen halutaan aina olevan pidempi, ja mieluusti selkeästi.
Itse miehenä tiedän että jos naisen kroppa miellyttää, tsäänssejä ei ole. Harmittaa kun tapaa kivan naisen jonka kanssa juttelee ja sitten havaitsee että oho, onpa kiva kroppa tai joku kiva juttu kropassa kuten vaikka hyvä peppu...niin siitä tiedän että nainen on out of my league.
En vain pysty syttymään Michelin Man- vartalosta naisella. Ei voi mitään.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukka nainen kirjoitti:
Onko yksinolo sitten pahempaa kuin parisuhteessa naisen kanssa josta ei tykkää?
Ei kukaan sanonut etteikö naisestaan tykkää. Hyvin kaikilla tuntui synkkaavan.
Mutta ei se tarkoita, että ulkonäöllisesti olisivat kenenkään ykkösvalintoja.
Ap
Sepä on jännää, koska olen pullukkana napannut miehen muutamaltakin hoikemmalta sisarelta. Ehkä sun tuttavapiirisi ei edusta koko maailmaa.
Yhtään et ole kuitenkaan pystynyt pitämään, edelleen toisten naisten miehiä iskemässä?
Itseasiassa vaihdoin naisiin ja olen naimisissa timmimmän naisen kanssa, mitä sinä ikinä saat.
Itse_asiassa vaikutat hyvin älykkäältä.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Mä olen normaalipainoinen, päärynävartaloinen nainen ja tykkäisin eniten hoikista tai hoikan urheilullisista miehistä. Mutta eipä ne meikäläistä katsele. Hämmentävintä on että välillä kaikenmaailman bodarit lähestyy ja ne ei sytytä sitten yhtään. Seurustellut olen vain lihavan miehen kanssa.
Minkä pituisista hoikista miehistä?
Ja mitä tarkoitat hoikalla ja urheilullisella? Esimerkkikuva?
Tavallaan ymmärrän sua Ap. Olen itse 23-vuotias todella hoikka nainen. Harrastan balettia, telinevoimistelua ja taitoluistelua ja mua yrittävät suhteeseen kaiken ikäiset miehet, sekä naimattomat että naimisissa olevat. Ehkäpä se kertoo siitä, etteivät toiveet kumppanin suhteen todellakaan kohtaa.
Mua ällöttää miesten pinnallisuudessa jo se miten pieni määrä ylipainoa naisella vie jo täysin kokonaan naisen mahdollisuudet saada muuta kuin superläskiä miestä, jos taas mies on 50 kiloa ylipainoinen niin hän voi siltikin saada helposti hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää miesten pinnallisuudessa jo se miten pieni määrä ylipainoa naisella vie jo täysin kokonaan naisen mahdollisuudet saada muuta kuin superläskiä miestä, jos taas mies on 50 kiloa ylipainoinen niin hän voi siltikin saada helposti hoikan naisen.
Heidän mielikuvituksensa temmeltää 😂
Oikeasti jos mies on 150-kiloinen, niin hänen muijansakin on vähintään 130-kiloinen.
75 % miehistä on ihan saatanan läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole pinnallista, että elämänkumppaniksi haluaa ihmisen, jonka kokee haluttavaksi ja puoleensavetäväksi. Omaan "suuntaukseen", eli siihen mikä herättää mielenkiinnon ja minkä kokee puoleensavetäväksi, on hyvin vaikea vaikuttaa. Jos se olisi helppoa, kuka tahansa voisi pariutua kenen kanssa tahansa. Mutta luonto on tehnyt meistä sellaisia, että meillä on omat mieltymyksemme ja halumme ja ihan jokaisella on oikeus myös etsiä sellaista ihmistä, joka on juuri hänen haluamansa kaltainen.
Tuota oikeutta ei ole kenelläkään kieltää, oli hän itse millainen tahansa. Minä olen ylipainoinen ja tiedän, etten olisi sen takia miesten silmissä yleisesti ottaen haluttu. Useimmat miehet kokevat hoikan tai normaalipainoisen miehen haluttavammaksi kuin ylipainoisen. Minusta se on täysin hyväksyttävää. Ihan yhtä lailla olin itse yksin kunnes vastaan tuli mies, jonka itse koin haluttavaksi (ja hän minut - vaikka ihan varmasti saisi koska tahansa jonkun toisenkin naisen, tämä tiedoksi niille jotka kohta alkavat huutaa kuinka mies joutui taas tyytymään).
En usko, että oikeasti haluaisit olla miehen kanssa, jolta et koskaan saisi positiivista huomiota; joka ei katsoisi sinua ihaillen ja haluavasti; kosketteilisi sinua ja osoittaisi "käyvänsä kuumana" sinuun.
Olen luovuttanut, olen niin kaunis, laiha ja hyvävartaloinen etten raski antaa itseäni muiden käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan liioittelu, niin onhan tuossa perää. Mutta sinulta unohtuu eräs olennainen seikka.
Kun sanot "pienikin ylipaino vie mahdollisuudet muuhun kuin reippaasti ylipainoiseen mieheen", jätät sanomatta mitä muita vaatimuksia sinulla on miehelle?
Väitätkö että pienikin ylipaino vie mahdollisuudet hoikkaan mutta lyhyehköön ja ei-harteikkaaseen mieheen?
Etpä tietysti. Vaan sinulle on lähtöoletuksena pituus ja oikea vartalon muoto (leveät hartiat, V-kroppa, jne). Sen lisäksi miehen tulisi olla vielä normaalipainoinen.
Koska naiset suosivat pituutta ja raamikkuutta ensisijaisesti, vähän mahakaskin mutta pitkä ja raamikas mies voi vaatia naiselta hoikkuutta.
Yksinkertaista.
Mun miehellä on mielestäni täydellinen vartalo. Pituutta 187 cm. Painoa en tiedä, mutta laiha on. Leveät hartiat, pitkät raajat, kapea lantio ja lihaksia sen verran, ettei ole narukäsi. Enempää en lihaksia kaipaa. Itse olen laiha ja sopusuhtainen keskipituinen nainen. Toisin kuin useimmat naiset, en pidä lihaksikkaista tai lihavista miehistä.
Pitää 100% paikkansa.