Laihan miehen taso on lihava nainen
Vaikka kuinka olisit muuten tasokas ja komea, niin yksin jäät, jos et lihavaan tyydy.
Huomasin taas tämän, kun olin viettämässä viikonloppua kaveriporukalla. Kaikilla hoikilla miehillä oli paksu nainen ja mitä vähän asiaa saunassa puitiin, niin yhdenkään kauneusihanne ei ollut lihava nainen.
Kommentit (56)
Laiha mies näyttäisi olevan nuorten naisten mieleen.
Nuorena olin itse saliäijä, mutta n. 25-vuotiaana lopetin ja kuihduin tietenin ns. luonnolliseen tilaan vuosien myötä. Nuorena en oikein tahtonut saada naisseuraa, mutta nyt kolmekymppisenä saan seuraa erityisesti nuorista naisista. Jopa hävyttömän nuoret flirttailevat, mutten sentään heistä ole kiinnostunut. Varmaan kaikki treffit olleet 10 vuotta nuorempien naisten kanssa. Eikä kyse ole edes siitä, että erityisesti etsisin nuoria naisia. Ikäiseni olisi ihan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Laiha mies näyttäisi olevan nuorten naisten mieleen.
Nuorena olin itse saliäijä, mutta n. 25-vuotiaana lopetin ja kuihduin tietenin ns. luonnolliseen tilaan vuosien myötä. Nuorena en oikein tahtonut saada naisseuraa, mutta nyt kolmekymppisenä saan seuraa erityisesti nuorista naisista. Jopa hävyttömän nuoret flirttailevat, mutten sentään heistä ole kiinnostunut. Varmaan kaikki treffit olleet 10 vuotta nuorempien naisten kanssa. Eikä kyse ole edes siitä, että erityisesti etsisin nuoria naisia. Ikäiseni olisi ihan sopiva.
Laihat miehet ovat Suomessa harvinaisuus. Eli kyllä vientiä riittää, jos on muutkin ominaisuudet kondiksessa.
Taas tätä tasopotaskaa. Haaveilen nelikymppisenä naisena suunnilleen itseni kokoisesta miehestä (165 cm, 60 kg ovat omat mittani) vaan eipä näitä omassa ikäluokassani juurikaan löydy. Kärpäs- ja höyhensarjalaiset - missä te luuraatte <3
Vierailija kirjoitti:
Pullukka nainen kirjoitti:
Onko yksinolo sitten pahempaa kuin parisuhteessa naisen kanssa josta ei tykkää?
Ei kukaan sanonut etteikö naisestaan tykkää. Hyvin kaikilla tuntui synkkaavan.
Mutta ei se tarkoita, että ulkonäöllisesti olisivat kenenkään ykkösvalintoja.
Ap
Sanoit kuitenkin että lihavaan te tyydytte. Eikö se siis tarkoita sitä, että hän ei ole sellainen nainen jonka kanssa oikeasti haluaisitte olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pidemmän päälle on aivan muut asiat joilla on merkitystä kuin paino jos ei ole sairaalloisen lihava niin aivan sama, huonoitsetuntoiset vässykät tarvitsevat kauniin naisen ja sitä eivät saa
Totta, aivan muihin asioihin minäkin omassa pullukassani rakastuin, mutta sekin on totta, että en minä laihana miehenä ulkoisesti tasoisiani naisia kiinnostanut.
Tietääkö pullukkasi että pidät häntä alempitasoisena?
Ulkoinen eriparisuutemme on ollut aina hänelle se isompi juttu. Aina olen sanonut, että ovi toimii molempiin suuntiin. Pakko ei ole kanssani olla. Toistaiseksi olen riittänyt hänelle.
Miten niin olet riittänyt hänelle? Hänhän teistä se alempitasoinen on teidän molempien mielestä. Eikö hän pelkää ettei hän riitä sinulle, kun kuitenkin pidät häntä itseäsi alempitasoisena ihmisenä?
Ei ole pakko olla lihavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näissä pariskuntatapaamisissa onkin "hauskaa" olla se ainoa hoikkana säilynyt nainen ja suunnilleen pyydellä anteeksi sitä, että ei ole lihottanut itseään vähintään 20 kiloa nuoruusvuosista. Lihavammat kanssasisaret luulevat, että hoikkuus on luojan armoa eivätkä tajua yhtään kuinka paljon tahdonvoimaa ja kieltäytymisiä on vaatinut pysyä kuosissa. Sitten pitäisi kauheasti porukassa pysyäkseen sympatiseerata ja kehua löysiä leidejä kuinka kauniita he yhä ovatkaan, vaikka oikeasti mielipide on jotain ihan muuta.
Vain sukulaisiaan ja naapureitaan ei voi valita, ja jälkimmäisiinkin voi jonkin verran vaikuttaa. En itse hengailisi ikinä ihmisten kanssa, joista ajattelen selän takana noin rumasti mutta edessä päin annan ymmärtää heidän olevan ystäviäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä pariskuntatapaamisissa onkin "hauskaa" olla se ainoa hoikkana säilynyt nainen ja suunnilleen pyydellä anteeksi sitä, että ei ole lihottanut itseään vähintään 20 kiloa nuoruusvuosista. Lihavammat kanssasisaret luulevat, että hoikkuus on luojan armoa eivätkä tajua yhtään kuinka paljon tahdonvoimaa ja kieltäytymisiä on vaatinut pysyä kuosissa. Sitten pitäisi kauheasti porukassa pysyäkseen sympatiseerata ja kehua löysiä leidejä kuinka kauniita he yhä ovatkaan, vaikka oikeasti mielipide on jotain ihan muuta.
Vain sukulaisiaan ja naapureitaan ei voi valita, ja jälkimmäisiinkin voi jonkin verran vaikuttaa. En itse hengailisi ikinä ihmisten kanssa, joista ajattelen selän takana noin rumasti mutta edessä päin annan ymmärtää heidän olevan ystäviäni.
Joskus tälläisiin yhteisiin illanistujaisiin vain joutuu, kun miehet ovat tosi hyviä kavereita ja sitten vaimot halutaan mukaan.... ovat kyllä tosi kiusallista settiä ja jätän väliin aina kun pystyn ja kehtaan.
Miksi te laihat miehet ette sitten hanki enemmän massaa, jos uskotte nimenomaan laihuuden alentavan tasoanne? Ymmärrän että pituuteen ei voi vaikuttaa, mutta laihuuteen sen sijaan voi. Ja en tarkoita miksikään Mentulaksi ryhtymistä vaan ihan normaalia salillakäyntiä, jonka ansiosta saisi helposti muutaman kilon lisää eikä näyttäisi niin ruipelolta.
Jos haluaa naisen joka näkee kroppansa eteen vaivaa ja noudattaa tiukkaa ruokavaliota niin pitäisi olla valmis tekemään itsekin jotain kroppansa eteen, siis sillä tavalla että se nostaa haluttavuutta naisten silmissä.
Nainen ei saa olla liian laiha, ei liian lihaksikas ettei näytä suurelta , ei liian pitkä, näkyvät vatsalihakset, ei liian iso perse,rinnat max b muttei a kuitenkaan, pitkät sääret, pituus max 165,4 cm, paino max 56 jos on lihasta BMI max 20. Ei saa olla aloitteellinen muttei myöskään vaikeasti tavoiteltava
Jännää, miten miehet valittavat naisten painosta, vaikka tilastojen mukaan suomalaisista miehistä on ylipainoisia suurempi osa kuin suomalaisnaisista.
Joku kohtaanto-ongelma tässä on. Olen aina pitänyt pitkista ja isokokoisista miehistä, olen sitten ollut normaalipainoinen tai pullukka. Ihan nuoruudessa oli vatsakas pitkä poikaystävä, mutta se suhde kaatui ihan muista syistä eikä päätös ollut minun.
Sen jälkeen elämäni miehet ovat ollet laihoja tai lyhyyitä. Vaikka suurin osa on tlipainoisia, niin minulle ei löydy isoa, vatsakasta miestä, joka haluaisi ison naisen. Jostain syystä ne iskä- ja johtajavatsaiset haluavat hoikan vaimon. Plääh!
ois pitäny olla että betamiehen valinta on lihava nainen.
Ei ne muitakaan saa ja pakko tyytyä sellaiseen.
Vaikka täällä keskustelupalstoilla kuinka monet haluavat puolustella ylipainoisia ihmisiä vedoten aina "sisäiseen kauneuteen" totuus kuitenkin on se, ettei pullukoista, oli se sitten mies tai nainen - ei valitettavasti ole mihinkään. Se on tullut nähtyä niin työelämässä kuin nettideittailussakin. Lihava ihminen on täysin tehoton, etenkin fyysisissä töissä, eikä lihava ihminen ansaitse rakkautta keltäkään. Olen hoikkana miehenä deittailessani pullukkanaisia joutunut tekemään selväksi, ettei meidän välillä tule olemaan lihavuudesta johtuen mitään romantiikkaa ja yksikin nainen otti sen niin raskaasti, että meinasi tehdä itsemurhan, kun hän ei ollut sujut oman kroppansa kanssa. Ihan oikein vaan 😊
Mä olen lihava nainen enkä mä kyllä laihaa miestä haluaisi. Normaalipainoisen kyllä tai saa olla vähän mahaakin. Reilusti ylipainoista en huoli. Itsellä on nyt elämäntaparemontti menossa ja suunta on normaalipainoon, toki pitkä matka on vielä edessä.
Olen ollut parisuhteissa ja naimisissakin asti. En mä ole ketään pakottanut mun kanssa olemaan. Ihan itse ovat miehet päättäneet kiinnostua musta.
Viola44
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä keskustelupalstoilla kuinka monet haluavat puolustella ylipainoisia ihmisiä vedoten aina "sisäiseen kauneuteen" totuus kuitenkin on se, ettei pullukoista, oli se sitten mies tai nainen - ei valitettavasti ole mihinkään. Se on tullut nähtyä niin työelämässä kuin nettideittailussakin. Lihava ihminen on täysin tehoton, etenkin fyysisissä töissä, eikä lihava ihminen ansaitse rakkautta keltäkään. Olen hoikkana miehenä deittailessani pullukkanaisia joutunut tekemään selväksi, ettei meidän välillä tule olemaan lihavuudesta johtuen mitään romantiikkaa ja yksikin nainen otti sen niin raskaasti, että meinasi tehdä itsemurhan, kun hän ei ollut sujut oman kroppansa kanssa. Ihan oikein vaan 😊
Nostit sitten fetisisti 3 vuotta vanhan keskustelun onanointimatskuksi??? Äly hoi, älä jätä
ok.