Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita jotka eivät jaksa tuijottaa telkkaria, saatikka katsoa jotakin elokuvia?

Vierailija
22.06.2013 |

Oonkohan vähän outo. Mies välillä ihmettelee kun en jaksa häen kanssa katsoa mitään leffaa. Yleensä hän katsoo yksin tai poikien kanssa jos on heille sopivaa.

mieluummin notkun netissä ja juttelennjonkun kanssa. erilaisia naistenlehtiä saatan kans lukea, mutta kirjoihin en jaksa keskittyä.

joskus todella harvoin katson mitään. "rakasa sinusta on tullut pullukka". Ja "huvila ja huussi". Siinä on ohjelmat joita olen katsonut viikon aikana. Välillä saattaa mennä useampi viikkokin etten katso mitään..

ei vaan huvita vaikka kyllä aikaa välillä olisikin siihen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minakaan jaksa. En myoskaan jaksa yleensa lukea mitaan. En koe olevani taman vuoksi outo. Naistenlehtia kylla jaksan lueskella sielta taalta silmaillen.

Vierailija
2/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat on ainoa mitä telkkarista yleensä viitsii katsoa. Ja kirjat ainoita mitä viitsii lukea, mitä naistenlehdissä on lukemista? Tämä palsta on sitä höpöviihdettä, jos sellaista joskus kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään jaksa. Tykkään kyllä periaatteessa hyvistä leffoista mutta käytännössä en jaksa aloittaa katsomista eikä koskaan tunnu olevan sellaiseen aikaakaan. Muutamaa tv-sarjaa seuraan (Mad Men, Downton Abbey), sellaisen jakson ehdin aina joskus katsoa. Jos on vapaa-aikaa niin luen mieluummin ja lasten kanssa vapaa-aikaa on tosi vähän.

Vierailija
4/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama. vuodessa katson ehkä 1-5 elokuvaa telkkarista tai netistä. nekin krapulassa tai sairaana vuoteenomana. luen vähän enemmän. hyvän kirjan luen illassa mutta sitä sattuu harvoin, ehkä kerran viidessä vuodessa. lukisin enemmän jos tietäisin mitkä ovat kiinnostavia kirjoja. sarjoja en seuraa yhtäkään.

uutisia ja sanomalehtiä seuraan aktiivisesti.

Vierailija
5/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Ei vaan kiinnosta sellainen passiivinen tuijottaminen. Sen sijaan tykkään pelata tietokoneella, ja lukemisestakin tykkään koska siinä saan itse mielikuvitella ympäristön, ihmisten ulkonäöt jne, eikä minulle syötetä jonkun ohjaajan näkemyksiä jotka pitäisi vain passiivisesti ottaa vastaan.