Kertokaas arvon daamit...
Että miten mä teen eräästä naisesta mustasukkaisen?;)
M27
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet sellainen peräkammarin poika, että et saa ketään millään mustasukkaiseksi ja miksi pitäisikään.
En mä ole, vaan rahoitusalan duunissa.
Duuni voi olla hyvä, mutta ulkonäönkin pitäisi olla.
No just nyt on semmoinen siisti kesäsänki ja muutenkin mutsi ainaskin kehuu, että 'ai ku on komee poitsu':D
Ap
Itse aikoinani typeränä avioidun tyypin kanssa, joka oli uskomattoman komea - eikä vaan äitinsä mielestä.
Kymmenen vuotta myöhemmin totesin lyöneeni käteni paskaan ja erosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet sellainen peräkammarin poika, että et saa ketään millään mustasukkaiseksi ja miksi pitäisikään.
Katsele ympärilles. Valtaosa ihmisistä on vähemmän kauniita. Ulkonäöllä on vain aluksi merkitystä ja jos sinulla on massia tai julkisuutta, komistut ainakin pari tasoyksikköä. Katso vaikkapa Harkimoiden dynastiaa, Korpelan Tommia tai jotakin Jone Nikulaa.
Mustasukkaiseksi voit tehdä kehumalla jotakin muuta naista tai juttelemalla tauoilla muiden naisten kanssa. Tepsii kaikenikäisiin naisiin. Ja jos nämä eivät auta, ei nainen ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, lopeta jo oikeasti ennen kuin kuolen nauruun.....
Ai miksi mun pitäisi? Jokos sä sit uskot että mä oon tosissani?:)
Ap
E h k ä.....
Rakastan sua, tiedätkös sen. Ja mä uskallan tunnustaa sen kaikkien nähden:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele ympärilles. Valtaosa ihmisistä on vähemmän kauniita. Ulkonäöllä on vain aluksi merkitystä ja jos sinulla on massia tai julkisuutta, komistut ainakin pari tasoyksikköä. Katso vaikkapa Harkimoiden dynastiaa, Korpelan Tommia tai jotakin Jone Nikulaa.
Mustasukkaiseksi voit tehdä kehumalla jotakin muuta naista tai juttelemalla tauoilla muiden naisten kanssa. Tepsii kaikenikäisiin naisiin. Ja jos nämä eivät auta, ei nainen ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä.
Kuten tuolla jo sanottiin. Ei tehoa yhteenkään terveen itsetunnon omaavaa ihmiseen. Heikkoitsetuntoisten ihmisten oikkuja mustasukkaisuus. Sen sijaan itsedtään ap antaa typerän kuvan sille jota alkaa lirkutella eikä sitten olekaan kiinnostunut. Itse kohde on täysin tietämätön ap:n idiotismista koska ei kiinnitä mitään huomiota jonkun toisen mieheen.
Tuo ei oikein tehoa naisiin. Kilpailuvietin sijaan herää luovuttamisen halu. En ainakaan itse lähde edes yrittämään ketään kenen ajattelen olevan kiinnostunut jostakusta toisesta.
Miesten kesken tuo voinee toimia, mutta ei naisten.
Oletko se jonka avaus lähti yhtä nopeaa kuin kuppa Töölöstä?
Mies lentää sillä hetkellä mappi ööhön kun huomaan pelaamista tai yrityksiä tehdä mustasukkaiseksi. Persoonallisuushäiriöisen toimintaa.