Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan järjestänyt lapsuuden kavereiden tapaamista kun tiet on jo eronneet ja toiset on työttömiä, toiset sijoittajia?

Vierailija
26.07.2020 |

Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia.
Nimethän muistamme ja heidän perheensä ja voimme kutsua koolle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa kryptinen

Vierailija
2/12 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en halua olla tekemisissä köyhien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenkavereista ei ole osa työttömiä ja osa sijoittajia (vaikka itse olenkin) joten ei ole tarvis miettiä moista.

Itsehän olen sijoittaja, mutta en ensisijaisesti näe ketään työttömänä vaan ihmisenä. Etenkään kavereitani.

Aapeellä on toisenlaiset, vähän sairaammat kuviot. Epäilen, ettei hänellä niitä kavereita ole.

Vierailija
4/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin vaan, että paljon muuta yhteistä ei kaikilla niistä lapsuuden porukoista ole, kuin se lapsuuden asuinpaikka ja kaverit.

En tarkoittanut, että työttömistä näkyisi päälle päin mikään tai että ne joilla on rahaa olisivat jotenkin parempia.

Että onko kokemuksia tapaamisista?

Vierailija
5/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pitäis olla sellainen, että kaikilla on mahdollisuus osallistua.

Vierailija
6/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiet eronneet, niin mikä pointti järjestää tapaaminen? Luultavasti olisi yhtä luonteva illanvietto kuin ennestään täysin tuntemattomien kesken, eikä syy ole erilaisissa elämöntilanteissa, vaan siinä, ettei oikeasti tunneta enää.

Vierailija
7/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Täällä lytätään kaikki. Kun ei itse uskalla nähdä vanhoja kavereitaan...

Vierailija
8/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiet eronneet, niin mikä pointti järjestää tapaaminen? Luultavasti olisi yhtä luonteva illanvietto kuin ennestään täysin tuntemattomien kesken, eikä syy ole erilaisissa elämöntilanteissa, vaan siinä, ettei oikeasti tunneta enää.

Muistella lapsuutta ja hauskoja sattumuksia ja kuulla miten menee. Monet on vieläkin välillä mielessä ja sitä miettii mitähän niille kuuluu.

No ehkä kaikki ei sitten mieti.

Vierailija
9/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistella lapsuutta ja hauskoja sattumuksia ja kuulla miten menee. Monet on vieläkin välillä mielessä ja sitä miettii mitähän niille kuuluu.

No ehkä kaikki ei sitten mieti.

Missä vaiheessa välit katkesivat?

Vierailija
10/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa välit katkesivat?

Yläaste-ikäisinä. Tai lähtiessä opiskelemaan. Viimeistään silloin moni muutti pois.

Vierailija
11/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki luokkakokouksissa on?

Vierailija
12/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin on pakko kommentoida että työttömyys ja sijoittaminen eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. Itse olen ollut jo reilun vuoden työttömänä, mutta sijoittamista olen jatkanut koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan