Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Thomas Sabo -korujen (kullattujen) laadusta ja kestävyydestä?

Vierailija
26.07.2020 |

Onko kenelläkään kokemusta noista TS:n kullatuista koruista? Mainostaa siis tuotteen olevan 925 sterling-hopeaa ja pinnoitettu 18 k kullalla.

Instagramissa Thomas Sabon yhdessä julkaisussa joku kirjoittaa, että kultaus oli kulunut 8 kuukaudessa pois ja liikkeestä, josta hän oli ostanut korunsa, sanottiin että se on normaalia kulumaa. Ollut ilmeisesti yhteydessä myös suoraan TS:n pääpuljuun, mutta ei ole saanut sieltä mitään kommenttia reklamaatioonsa. Ajattelin vain, että onpa heppoista tavaraa, jos tosiaan on totta tuo? Kuitenkin heillä on kahden vuoden takuu koruillensa.

Lähinnä kiinnostaisi nyt nuo kullatut korut ja että kuluuko ne todella noin? Toki kiinnostaisi kuulla myös hopeakoruista, että miltä ne vaikuttavat käytössä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on TS hopea kaulakoru ja ranneketju. Ranneketjua en ole kauheasti pitänyt, kaulaketjua jonkun verran. Mielestäni on ollut ihan hyvälaatuinen. Minulla on niitä ketjuun ripustettavia "amuletteja" "charms" mitälie ja niissä yhdessä on kultausta. Se on ainakin hyvin kestänyt käyttöä, mutta en tiedä jos käyttäisi vaikka vuoden joka ikinen päivä....

Vierailija
2/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa mistä nuo korut ostaa, liikkeellä on paljon feikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot kestää hyvin, omissa on rikkoutuneet vain lukot, kun on tarttunut johonkin. Takuu tosin korjaa.

Vierailija
4/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisää: omiani olen käyttänyt 24/7, jopa suihkussa, kultaukset ovat pysyneet hyvin. Helmelliset charmit otan tosin pois suihkun ajaksi koska liimaus ei kai kestä loputtomasti suihkuja.

Rannekoru riipuksilla ollut jo 12v.

Vierailija
5/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä (keskustelun aloittaja ja Keskisen Kellon sivuilla seikkaillut) puusilmä vasta hoksasin etsiä TS:n sivuilta noita jälleenmyyjiä ja kyllä siellä ihan Tuurin kauppakin on listattuna, että eivät taida feikkejä myydä.

Onko kukaan tilannut suoraan tuolta thomassabo.com -sivuilta?

Mä olen, useamman kerran eikä valittamista. Paketit ovat tulleet nopsasti ja korut söpöissä laatikoissa. Lempparirannekorua olen pitänyt taas tänä kesänäkin viikkoja putkeen ja entisellään se on. TS:lla on joskus ollut tosi hyviä tarjouksia mutta tänä kesänä on ollut vähän hiljaisempaa, liekö Korona syynä?