Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko baletti pojalle??

Vierailija
22.06.2013 |

Voiko poika harrastaa balettitanssia, onko mielestänne sopivaa? Lähes kaikkihan harrastajat taitaa olla tyttöjä ja jotenkin vaikea kuvitella poikaa ballerinana. Ihan noin muuten kyselen koska kiinnostaa millaista se on kun on tavallaan "väärää sukupuolta" jossain lajissa.

Millainen varustus balettipojilla sitten on, koska en oikein pysty kuvittelemaan heitä minkään röyhelöpyrstön kanssa lavalla pomppimassa? Joutuvatko käyttämään samoja vetimiä kuin tytöt, eli niitä sukkahousuja vai mitä ne nyt on ? :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka homofoobikko änne oikein on ottanut asiakseen floodata? Joku trolli taitaa olla kyseessä kun näin intensiivisesti jaksaa omaa asiaansa ajaa.

Vierailija
42/66 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kauhea karhunpalvelus pojalle tehdään jos balettiin viedään, olis kauheeta kuvitella et oma poika sipsuttelis jossain saamarin homotrikoissa lavalla, yäks. Älkää nyt hemmetissä pilatko pojan tulevaisuutta tuollaiseen, ehtii niitä oikeitakin vastoinkäymisiä tulla elämässä ihan vartavasten tilaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mainiosti:) ite oon tyttö ja treenaan balettia monta kertaa viikossa! Pojilla on ihon myötäiset varusteet. Hametta et joutuisi käyttämään! Sitä paitsi mikä on miehisempää kun tyttöjen nostelu ja pyörittely ilmassa? Muut pojat olisivat kateellisia sulle kun saaisit olla tyttöjen "lähellä". Itse asiassa: baletinhan kehitti mies! Aurinkokuningas ja sitten vasta tuli nais tanssijat:)

Vierailija
44/66 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin äsken mieheltäni, mitä mieltä hän olisi jos poikamme haluaisi alkaa harrastaa balettia. Hän katsoi mua vähän hitaasti ja sanoi että niin? Senkun harrastaa jos haluaa. Mitäs siinä muka olisi? Ja hän ei ole mikään maailman suvaitsivaisin henkilö.
Baletti on hieno ja vaikea laji, jossa on pitkä tie edessä. Jos kiinnostusta ja innostusta riittää niin siitä vaan!

Vierailija
45/66 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa just balettia ja ai että ne miestanssijat on hyviä. Kannattaa käydä katsomassa niiden taitavia piruetteja ja voimakkaita hyppyjä. Jäi siinä hunksit kakkoseksi, komiat oli kropat. Ihania miehiä.

terv. Nainen 21

Vierailija
46/66 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa just balettia ja ai että ne miestanssijat on hyviä. Kannattaa käydä katsomassa niiden taitavia piruetteja ja voimakkaita hyppyjä. Jäi siinä hunksit kakkoseksi, komiat oli kropat. Ihania miehiä.

terv. Nainen 21

Vierailija
47/66 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan baleteissa on ollut myös miesrooleja. Mistä ne miestanssijat sinne tulee, jos ei pojat saa käydä balettitunneilla? Mutta täytyy nyt sanoa, että tyttäreni tanssikoulussa en ole nähnyt yhtään poikaa balettiryhmissä, valitettavasti. Mutta siellä on pojille omia tanssiryhmiä, jossa harjoitellaan tanssia monipuolisesti. Ehkä sellaisesta voisi aloittaa?

Vierailija
48/66 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baletti on huippulaji! Ja miesbalettitanssijat hyppäävät voimaakkaammin ja korkeammalle kuin koripalloilijat. Mulla on balettia harrastavia tyttäriä, mutta jos olisi poika, joka lajista kiinnostuisi, niin suosittelisin todella.

Vierailija
49/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt sä ihan tosissas?

Vierailija
50/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, myös miesbalettitanssijoita tarvitaan. Nainen on ballerina, mies on balettitanssija.

Vierailija
51/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin se sopii.

Esim. Venäjän kansallisbaletissa kaikki "tähdet" taitavat olla miehiä....

Vierailija
52/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava leffa tuli mieleen, Billy Elliot, joka kertoo kuinka vanhanaikaisesti ajattelevan isän pojasta tuli upea balettitanssija. Suositelen ap:llekin! Miestanssijat ovat erittäin arvostettu ammattikunta enkä käsitä lainkaan, miksi kyselet sen sopivuuden perään.

Vierailija
53/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koskaan kuullut esim. Jorma Uotisesta, googlaa jos et.

Vierailija
54/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edelliset ovat jo vastanneetkin, niin sopii toki pojallekin.

Mitä varustekysymyksiisi tulee, niin pojat / miehet eivät tanssi kärkitossuilla ollenkaan vaan vain ns. pehmeillä tossuilla. He eivät tietenkään käytä myös tutuja tai muita hameita, tanssitunneilla asuna on hihaton paita ja trikoohousut, näitten pitää olla ihonmyötäiset, jotta opettaja näkee esim. selän asennon kunnolla.

Pojilla kai yleensä on tanssitunneilla ihan mustat trikoot, mustat tossut ja valkoiset puserot, ei sen ihmeellisempää. Ja loistava kehonhallinta - baletti on hieno laji :)

Vierailija
55/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse harkinnut työväenopiston balettikurssia, koska haluaisin harrastuksen, jossa voi kehittyä fyysisesti ja oppia uutta. Aikuisille ei paljon muuta ole kuin macholajit ja muutama tanssilaji.

Jos pojastasi tulee baletin takia homo, niin parempi sekin kuin olla yksinäinen heteromies, joka on yhteiskunnan ilmaisin sylkykuppi.

Vierailija
56/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä hetken vinoon katsoisin jos poika ilmoittaisi harrastukseksi balettitanssin. Lähinnä mielessä kävisi kysymys: miksi hän on valinnut harrastukseksi baletin? Onko äiti pakottanut? Jonkun breakdancen ymmärtäisin helpommin.

Vierailija
57/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Yleensä näillä balettipojilla on parempi itsetunto, niin ei paljoa paina kuittailu harrastuksesta. Ne kuittailijathan siinä saattavat itsensä naurunalaisiksi, kuka nyt nykyaikana luulee että ihmisestä tulisi homo koska hän harrastaa balettia.

Vierailija
58/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tarvitaan kipeästi balettimaailmaan ja tanssiurille ! Laita poikasi balettiin, se on upea ja ihana laji. Kyllä hän löytää ystäviä jos tanssikoulu on tarpeeksi suuri, eli muitakin tanssivia poikia löytyy. 

Kaikki homopuheet voit nauraen antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos - jos joku sellaisia inisee, taitaa itse olla kaapissa ja syvällä. 

Kyllä, miehetkin käyttävät sukkahousuja mutta lähinnä vain esityksissä. Tunneilla vartalonmyötäiset vaatteet ja tossut, opettaja neuvoo ryhmän mukaan. Tutut ja hameet kuuluvat tytöille :)

Balettia harrastan ja tanssista uraa suunnittelen, ja olisi mahtavaa päästä tanssimaan lahjakkaiden miestanssijoiden kanssa !

Vierailija
59/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 17:57"]

Kyllä minä miehenä hetken vinoon katsoisin jos poika ilmoittaisi harrastukseksi balettitanssin. Lähinnä mielessä kävisi kysymys: miksi hän on valinnut harrastukseksi baletin? Onko äiti pakottanut? Jonkun breakdancen ymmärtäisin helpommin.

[/quote] Tuossa kommentissa tulee vain oma tyhmyytesi esiin. Lue vaikka wikista Rahm Emanuelista joka oli Clintonin neuvonantaja ja Obaman Chief of Staff, nyt Chicagon kaupunginjohtaja. Harrasti nuorempana balettia ja hanelle tarjottiin stipendia Joffrey Ballet'iin. Hanen kolme lastaan myos harrastavat balettia. Sen ihmisen haluaisin nahda joka kuvittelee voivansa Rahmille ryppyilla!

Vierailija
60/66 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se siinä mielessä, että jos on hetero, niin tyttöystäviä kyllä myöhemmällä iällä löytyy.

Mutta toisaalta mä oon ollut sellaisessa uskossa, että miehelle jää yleensä vain se statistin rooli, kun ne naiset on niitä oikeita tähtiä.

Eli mihinkään uralla etenemiseen ei hirveesti ole mahiksia. Miehet kun on yleensä vaan niitä, jotka nostelee niitä ballerinoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi