Mietin itsemurhaa
Olen 47 vuotias ja peheen menettänyt erossa mies. En oikein näe tulevalla elämällä hyvää. Tiedän, että teko jota suunniittelen lääkkeiden avulla on raukkamainen. Mun tiimalasi vaan on täynnä tuskaa. Eron jälkeinen suhde jota rakastin, on poissa. Olen vain henkisesti aivan loppu. Erikoista tuntea lopun aika. Kamala ikävä lapsia ja ihmistä, jota rakastin. Pelkkää painajaista. Purkki pillereitä helpottaa vain minua. Olen aika heikko.
Kommentit (12)
Tiedän, mitä koet. Olin äskettäin puolen vuoden ajan tappamassa itseäni. Nyt siitä on vähän aikaa ja olen onnellisempi kuin koskaan. En siksi, että elinolosuhteet olisivat idylliset, vaan siksi, että löysin elämän onnen uudestaan. Jaksa vielä, jos pystyt. Ja tuo ulkopuoliselle taholle jutteleminen voi oikeasti auttaa.
Mieti sitä ikävää jota tunnet ja kerro se tuhannella: Siinä se, mitä lapsesi tulevat tuntemaan sinua kohtaan kuolemasi jälkeen. Sitäkö heille haluat?
Nimimerkillä isänsä itsarissa menettänyt nainen.
Jos ratkaisuun päädyt, älä viemennessäsi muita tai vahingoita sivullisia.
Mökille ja pellit kiinni, kivuton, tehokas tapa.
Älä mene junan alle tai aja rekkaa/henkilöautoa päin.
Pahimmassa tapauksessa vammaudut, et pääse pois.
Älä tee sitä!
Voi olla, että viikon, kuukauden, vuoden päästä elämäntilanteesi on aivan toisenlainen. Älä jätä lapsiasi ilman isää. Kuulostat herkältä mieheltä, jota moni nainen varmasti arvostaisi. Anna sähköpostiosoitteesi, jos haluat jutella. Iso halaus sinulle!!
Vauva-palstalla ruikuttamassa. Isomies. Hyi!
jos rakastat lapsia älä tee sitä.
tuska mitö tunnet nyt, tulee olemaan moninkertainen ja ikuinen lapsillesi.
vaikka ero tuli. sinä olet rikas ja onnellinen ihminen, tiedätkö miksi? koska sinulla on lapsia. monet eivät ikinä saavuta sitä, vaikka koko sydämestään haluavat. sinulla on nyt elämä, voit nauttia auringon noususta, tuulen puhalluksesta. ihan varmasti löydät uuden rakkauden. nyt et voi kuvitella, mutta uusi rakkaus tulee olemaan voimakkaampi ja kiinnostavampi kuin edellinen, näin se aina on.
sinulla on lapsesi.
jonkun lyhyeen ajan kuluttua saat olla niiden kanssa niin paljon kuin haluat tulee ne aika pian täydiukäisiksi. älä huoli vaan arvosta sitä että sinulla on oikeastaan aika hyvä nyt. voit myös mulle lisätä sähköpostiosoitteen, mä vastaan huomenna.
sinulla on liian paljon täällä, etkä voi jättää lapsiasi.
voimia js kaikkea hyvää.
voimia ja kaikkea hyvää. sä pärjäät. sinulla on liian paljon täällä, ja lapsesi rakastavat sinua, ei ne ansaise sitä että lähtisit. ero tulee monille. pian huomaat että se onkin uusi mahdollisuus uudelle voimakkaammalle rakkaudelle.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 05:43"]
Mene terveyskeskukseen kertomaan itsemurha-aikeestasi, pääset hoitoon ja turvaan, vaikka nyt et sitä näe, niin sinulla on uusi elämä, kun pääset tämän kriisin yli. älä ajattele tätä asiaa, vaan mene vain sinne päivystykseen jo tänään.
t:myös kovia kokenut mies
[/quote]
Samaa piti sanomani. Sieltä saa varmasti parempia pillereitä, jotta ei tartte ottaa niitä koko purkkia.
Ei ne napit auta. Puhua, keskustella asioista jonkun kanssa.
Mene terveyskeskukseen kertomaan itsemurha-aikeestasi, pääset hoitoon ja turvaan, vaikka nyt et sitä näe, niin sinulla on uusi elämä, kun pääset tämän kriisin yli. älä ajattele tätä asiaa, vaan mene vain sinne päivystykseen jo tänään.
t:myös kovia kokenut mies