Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tunkee väliin?

Vierailija
26.07.2020 |

Mitä tehdä, kun olen tapaillut miestä ja nyt miehen naispuolinen kaveri on saanut tietää minusta, kiinnostunut miehestä ja yrittää änkeä väliin? En halua kilpailla kenestäkään. Olen edelleen miehestä kiinnostunut, mutta haluaisin säilyttää itsekunnioitukseni.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tehnyt selväksi, että tapailemme ja en ole itsekään tätä vielä seurusteluksi nimittänyt. Tapailu on lähimpänä sitä, mikä nykyinen tilanne on. Mies sanoi kuitenkin kuukausia sitten, että haluaisi edistää tätä juttua ja itse jarruttelin silloin, ja sanoin haluavani rauhassa tutustua. Nyt vasta on tullut ilmi miten läheiset välit näillä kahdella on.

Nyt on peiliin katsomisen paikka! Mies olisi halunnut jutun kuukausia sitten etenevän, sinä jarruttelit, ja nyt miehen pitäisi mystisesti aavistaa, että haluat sittenkin edetä?? Suu auki ja kerro tunteistasi.

Jarruttelin silloin joo, kun halusin rauhassa tutustua. Ja kyllä ymmärrän pointin, että kiinnostusta pitäisi selvemmin osoittaa. Meillä menikin tässä taas ihan kivasti ja olin juuri alkamassa avautumaan/lämpenemään/luottamaan ja sitten tämä tapahtui...

Niin mikä tosiasiassa ja konkreettisesti tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan