Nainen tunkee väliin?
Mitä tehdä, kun olen tapaillut miestä ja nyt miehen naispuolinen kaveri on saanut tietää minusta, kiinnostunut miehestä ja yrittää änkeä väliin? En halua kilpailla kenestäkään. Olen edelleen miehestä kiinnostunut, mutta haluaisin säilyttää itsekunnioitukseni.
Kommentit (81)
Joo, alkakaa vaan kissatappelu miehestä. Ukko hykertelee ja ego kasvaa. Tuskin valitsee kumpaakaan kyllä.
Miten ihmisen kiinnostuksesta kilpaillaan, en ymmärrä. Keskenkasvuisten touhuja ja mietteitä.
Mielestäni mies tekeekin valintansa. Mutta en haluaisi jäädä tähän "vaihtoehdoksi" katsomaan mitä tapahtuu. Ovat tunteneet tämän naisen kanssa pidempää, mutta näyttää siltä että naisen kiinnostus vasta kunnolla heräsi kun näki minut ja mies esitteli minut hänelle. Meillä on miehen kanssa vasta juttu ihan alussa. Mietin jäänkö katsomaan vai heitänkö jo nyt hanskat tiskiin ja luovutan... :(
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kolmen kimppa pois suljettu?
Kyllä se taitaa olla. En itse etsi seksiä, vaan parisuhdetta. Edellinen eroni repi rikki pahasti ja nyt on ollut muutenkin vaikea avata itseään ja päästää lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, alkakaa vaan kissatappelu miehestä. Ukko hykertelee ja ego kasvaa. Tuskin valitsee kumpaakaan kyllä.
Tätä mieltä itsekin olen. Siksi en halua kissatappelua.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua kilpailla, myönnät suosiolla tappiosi.
Tätä juuri pohdin, annanko olla ja lyönkö hanskat tiskiin. Kilpailla en halua, mutta kiinnostukseni on aitoa ja olen ihastunut mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla. En itse etsi seksiä, vaan parisuhdetta. Edellinen eroni repi rikki pahasti ja nyt on ollut muutenkin vaikea avata itseään ja päästää lähelle.
Aika harva, varsinkaan mies, haluaa seksittömän parisuhteen. Oletko kysynyt häneltä, onko tuo suunnitelma hänestä ok?
Kerro miehelle suoraan, että pidät hänestä ja haluaisit tutustua häneen paremmin. Et menetä avoimuudella mitään, mutta arvailemalla et saavuta mitään. On tietysti myös se mahdollisuus, että mies on tykännyt kaverinaisesta jo aiemmin, mutta nainen lämpenee vasta nyt.
Yksi kohtaaminen ja ensireaktio eivät vielä kerro koko totuutta, joten voi olla järkevää seurata tilannetta vähän pidempään, mutta valmistaudu luovuttamaan, jos tilanne lähtee vähänkin epäedulliseen suuntaan sinun näkökulmastasi.
Tässä tilanteessa tapailemani mies ja tämä nainen ovat tunteneet useamman vuoden, mutta tuntuu että vasta kun minä astuin kuvioihin, naisen kiinnostus heräsi. Olen itse ollut miehen kanssa todella varovainen ja en ole uskaltanut edetä tai luottaa vielä häneen, mutta olemme nähneet jo useita kuukausia ja olen kyllä ihastunut. Ärsyttävää.
Kerran esittelin uuden poikaystävän silloiselle "bestikselle", hän kiinnostui miehestä vaikka tämä ei ollut yhtään hänen tyyppiään. Kiinnostui, koska se oli minun poikaystäväni. Halusi osansa huomiosta ja päätyivätkin punkkaan alta aikayksikön. Huomio/huomiotta jääminen on joillekin valtavan isoja asioita. On myös jännää "säätää", sekoittaa pakkaa. Pelata.
Jos mies välittäisi sinusta AP, hän ei säätäisi selkäsi takana.
Hyvä miestuttu, koulukaveri löysi elämänsä naisen. Oli kuitenkin täysin selvää ettei enää pidetä yhteyttä niin. Kyse on lojaaliudesta, jota kaikki ei ymmärrä eikä kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle suoraan, että pidät hänestä ja haluaisit tutustua häneen paremmin. Et menetä avoimuudella mitään, mutta arvailemalla et saavuta mitään. On tietysti myös se mahdollisuus, että mies on tykännyt kaverinaisesta jo aiemmin, mutta nainen lämpenee vasta nyt.
Juuri tältä tilanne mielestäni vaikuttaa. En vaan haluaisi nyt olla vaihtoehtona tai kilpailuasetelmassa.
Älä vaan jää "onnen kerjäläiseksi" joka on kiitollinen jos mies sinuakin muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva, varsinkaan mies, haluaa seksittömän parisuhteen. Oletko kysynyt häneltä, onko tuo suunnitelma hänestä ok?
Tulkitsen, että ap ei hae irtoseksiä. Normaali parisuhde sisältää seksin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran esittelin uuden poikaystävän silloiselle "bestikselle", hän kiinnostui miehestä vaikka tämä ei ollut yhtään hänen tyyppiään. Kiinnostui, koska se oli minun poikaystäväni. Halusi osansa huomiosta ja päätyivätkin punkkaan alta aikayksikön. Huomio/huomiotta jääminen on joillekin valtavan isoja asioita. On myös jännää "säätää", sekoittaa pakkaa. Pelata.
Jos mies välittäisi sinusta AP, hän ei säätäisi selkäsi takana.
Hyvä miestuttu, koulukaveri löysi elämänsä naisen. Oli kuitenkin täysin selvää ettei enää pidetä yhteyttä niin. Kyse on lojaaliudesta, jota kaikki ei ymmärrä eikä kunnioita.
Hyviä ajatuksia. Tässä tilanteessa mies kuitenkin joutuu olemaan päivittäin "kaveritytön" kanssa tekemisissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen, että ap ei hae irtoseksiä. Normaali parisuhde sisältää seksin.
Kyllä juuri näin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tältä tilanne mielestäni vaikuttaa. En vaan haluaisi nyt olla vaihtoehtona tai kilpailuasetelmassa.
Sitten on aika lyödä kortit pöytään ja kertoa miehelle tunteistasi. Mies saattaa luulla, että olet epävarma hänen suhteensa. Jos pysyt hiljaa, saatat todella joutua kilpailuasemaan. Jos juttu päättyy siihen, että avaudut, päättyisi se joka tapauksessa pian tai roikkuisit löysässä narussa perässä jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on aika lyödä kortit pöytään ja kertoa miehelle tunteistasi. Mies saattaa luulla, että olet epävarma hänen suhteensa. Jos pysyt hiljaa, saatat todella joutua kilpailuasemaan. Jos juttu päättyy siihen, että avaudut, päättyisi se joka tapauksessa pian tai roikkuisit löysässä narussa perässä jonkin aikaa.
Tässä vaan tulee itselleni se olo, että tämä asetelma "kaverinaisen" kanssa provosoisi minusta sen reaktion ja en saisi edetä "omaan tahtiin". Mies kyseli mitä jäi mieleen tapaamisesta (kaverinaisen kanssa) ja sanoin että hämmentynyt fiilis jäi. Sen enempää en sanonut koska en halua olla myöskään mustasukkainen tms. Mies on tässä vahvemmin ollut minusta kiinnostunut, mutta tuntuu että "kaverinainen" todella sekoitti pakkaa nyt.
Mies tekee ihan itse valintansa. Ei kahden väliin voi tunkea jos ei siihen mahdu.