Voiko 8 vuotta nuorempi mies olla oikeasti kiinnostunut?
Luulin aluksi, että mies hakee minusta vain huvia, muuttanut on alkanut näyttää siltä, että asia ei olekaan niin selvä. Mies avautuu minulle, viestittelee usein... Noh, tekee sellaista mitä kiinnostuneet miehet yleensä tekevät. Olen itse 36-vuotias ja mies siis 28. Minua luullaan usein nuoremmaksi, jos sillä on nyt merkitystä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi olla kiinnostunut. Luet liikaa palstaulien juttuja jos luulet ettei voi olla.
Minua sinun ikäisenäsi piiritti ihan kaksi itseäni kuusi vuotta nuorempaa miestä, kun erosin silloisesta miehestäni. Aktiivisesti pyysivät ulos ja tekivät kiinnostustaan selväksi. Olimme samasta tuttavapiiristä, joten tunnettiin toisemme hyvin ja siten tiesin etteivät ainakaan pelkän seksin perässä olleet. En ollut kiinnostunut kummastakaan.
Ei sen iän väliä. Alle kymmenen vuotta ei ole mikään ikä aikuisten kesken.
Olen edelleenkin aika skeptinen. Mietin, miksi mukava ja hyvännäköinen mies haluaa vanhemman naisen kun tarjolla on varmasti myös nuorempia.
ap
Miksi ei olisi kiinnostunut? Eihän tuo tuossa iässä iso ikäero ole.
Olet harjoituspano, ja mätöt kelpaa kanssa.
No voi hyvää päivää mitä salaliittoteorioita täällä. Tottakai voi 8 vuotta nuorempi olla kiinnostunut.
Minulla on ollut sellainen tunne viime aikoina, että monet nuoret miehet nimenomaan haluavat vanhemman naisen, koska nuoret naiset kärsivät usein vielä jostain prinsessaharhaisuudesta. Yli 30-vuotiailla on jo realismia ajatuksissa ja ymmärtävät, että myös mies on ihminen, jolla on omat tunteet ja tarpeet. Vanhempi nainen osaa antaa miehelle tarvitsemaansa tilaa ja liitosta voi tulla hyvinkin tasapainoinen. Seksuaalisetkin halut varmaan kohtaavat.
Siispä: nuorempi mies ja vanhempi nainen = loistava liitto.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet nolo juntti, joita fiksut naiset eivät ole ennenkään kuunnelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi olla kiinnostunut. Luet liikaa palstaulien juttuja jos luulet ettei voi olla.
Minua sinun ikäisenäsi piiritti ihan kaksi itseäni kuusi vuotta nuorempaa miestä, kun erosin silloisesta miehestäni. Aktiivisesti pyysivät ulos ja tekivät kiinnostustaan selväksi. Olimme samasta tuttavapiiristä, joten tunnettiin toisemme hyvin ja siten tiesin etteivät ainakaan pelkän seksin perässä olleet. En ollut kiinnostunut kummastakaan.
Ei sen iän väliä. Alle kymmenen vuotta ei ole mikään ikä aikuisten kesken.
Olen edelleenkin aika skeptinen. Mietin, miksi mukava ja hyvännäköinen mies haluaa vanhemman naisen kun tarjolla on varmasti myös nuorempia.
ap
Ei ole saanut nuorempaa, niin joutuu tyytymään siihen mitä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luultavimmin safkat tilataan ulkopuoliselta toimittajalta ja mies maksaa tasan omansa. Seksissä molemmat taas saanee samalla mitalla tai menee kesäkolli vaihtoon.
Et selvästi tiedä miten nämä hommat toimii.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvää päivää mitä salaliittoteorioita täällä. Tottakai voi 8 vuotta nuorempi olla kiinnostunut.
Minulla on ollut sellainen tunne viime aikoina, että monet nuoret miehet nimenomaan haluavat vanhemman naisen, koska nuoret naiset kärsivät usein vielä jostain prinsessaharhaisuudesta. Yli 30-vuotiailla on jo realismia ajatuksissa ja ymmärtävät, että myös mies on ihminen, jolla on omat tunteet ja tarpeet. Vanhempi nainen osaa antaa miehelle tarvitsemaansa tilaa ja liitosta voi tulla hyvinkin tasapainoinen. Seksuaalisetkin halut varmaan kohtaavat.
Loistava liitto, kunnes naisen biologinen kello alkaa tikittää ja mies ei ole vielä valmis isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava liitto, kunnes naisen biologinen kello alkaa tikittää ja mies ei ole vielä valmis isäksi.
Miksi mies ei olisi isäksi itsensä kanssa sinut olevan naisen kanssa?
Oletko siis av-ukko vai millä perusteella muut ovat av-mammoja? Mikä se sinä sitten olet?