Miksi ihmiset huutelevat että tulisipa rokote Koronaan pian..
Mutta sitten kukaan ei kuitenkaan halua ottaa sitä?
Kommentit (13)
Samaa mietin, huvittavaa. Mutta eipä joidenkin ihmisen toimissa ole muutenkaan mitään tolkkua.
Koronahysteerikot ja matkailijat ovat eri porukkaa.
Empä oo tosijjaan havainnu oikeen rokotteen odottelijoita tai että kaksoisleuvat innsota täristen joku hepoloisi tässä. Taitaa olla tiedotusvälineistön ja kohulehtien ylläpitämä harha, että nyt oltaisi otottavalla kannalla. Kaikkihan, paitsi ylinuoret jonnet ja aadat, kyllä muisavat mikä sotku ja valitustulva edellisestä rokotekokeilusta tuli 10 sitten
Kyllähän sitä edellistäkin rokotetta oikein jonotettiin, vaikka silloin elettiin täysin normaalia elämää! Kukaan ei varonut mitään eikä mikään paikka ollut kiinni.
No ne haluavat että tulis rokote ja että mahdollisimman moni muu ottais sen, mutta itse ei aikoisi ottaa. Näin.
Minulle on kyllä vaikkei kukaan ota, kyllä tässä elää uskaltaa. Jollei olisi enää mitään emnetettävää, lojuisi vaikka saattohoitovuoteessa, niin sitten voisi maistaa vaikka useampaakin testimömmyä
Viimeksi rokottamisesta seurasi narkolepsiaa. Mitähän tällä kertaa? Eikö se yhtään hirvitä koronahysteerikkoja?
Siinä on taustalla ajatus: "En minä, mutta te muut otatte sen."
Se johtaa siihen että todennäköisemmin itse ei saa koronaa, kun muut ovat rokotettu sitä vastaan.
Enpä minäkään aio ottaa sitä kun se tulee. Muut saa kyllä ottaa.
No en ole missään kuullut kenenkään tällaista huutelevan enkä ylipäätään mitään mitään muutakaan. Joskus baarissa jotkut huutelevat mitä sattuu. Missä kuulet näitä huuteluja? Kaupassa? Eikö huutelu julkisella paikalla aiheuta hämmennystä?
Pelon täytyy voittaa toinen pelko tarpeeksi useassa psyykkeessä. Tarpeeksi hullutellaan ja kuohutellaan koronalla niin unhottuu sikapiikin jälkimaut. Joillain voi tosin olla aikaakin poljätä, jos on irtisaneltu työpaikalta eikä mee nörtsiä niihin asioihin joihin aiemmin.
Ikävä jos ihmiset nyt sittne kaiken muun hankalan päälle vielä lankeavatuskomaan koronapiikkiin ja saavat tuta uuden runsaan sivuvaikutusvalikoiman
En aio ottaa enkä halua vaatia muitakaan siihen. Minulle sama vaikkei kukaan kokeilisi.
Ehkä ne huutelijat ovat eri ihmisiä kuin ne, jotka eivät aio ottaa rokotetta?