Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tulipa tilattua muutamat kengät!

Vierailija
21.06.2013 |

Eli siis keskikesän kunniaksi tilasin itselleni seuraavat kengät

http://www.net-a-porter.com/product/349226

http://www.net-a-porter.com/product/362827

http://www.net-a-porter.com/product/329774

Mitä mieltä? :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi urpo.

Vierailija
2/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi??

No, jos olet niin vastataan; aivan hirveän rumia kenkiä, ainoastakaan keskimmäiset menettelee mutta nekin nippanappa ja en pidä niiden väristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? No hyvä sitten että posti tuo ne mulle eikä sulle. :)

Linkitäpä jotkut sinulle mieluisat kengät, minkälaisia sinä ostat?

ap

Vierailija
4/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivoja. itse en kyllä noin korkeilla koroilla pysyisi hetkeäkään pystyssä.

Vierailija
5/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en olisi vastaavia tilannut, tosin ei olisi varaakaan noin kalliita kenkiä.:D Mutta jokainen tyylillään!:)

Vierailija
6/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit ajattelin laittaa elokuisiin häihin. Gucceja vedän farkkujen kanssa ja sandaalit sopivat sortseihin ja maximekkoon.

Linkatkaa kenkiä joita olette viime aikoina ostaneet, ja kenkiä joita haluaisitte ostaa (mutta ette syystä tai toisesta osta). Rakastan kenkiä, ja minua kiinnostaa muidenkin valinnat.

ap

Vierailija
7/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hirveän näköisiä kenkiä mielestäni. 

Vierailija
8/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah, no nyt on todistettu ettei rahalla saa kauneutta.

Vierailija
9/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kenkiä :) Onneksi olkoon! Keskimmäiset juhlasandaletit oli varsinkin aivan ihanat!!

Vierailija
10/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hankin itselleni häihini, olen kyllä käyttänyt muissakin juhlissa sen jälkeen. Muuten suosin suht simppeleitä ja klassisia kenkiä kuten kys hran punapohjaisia mustia korkkareita ja mm T.Burchin ballerinoja mutta nämä veivät sydämeni hääkenkinäni.

http://www.net-a-porter.com/product/316993?cm_sp=we_recommend-_-316993-_-slot1

-3-

Vierailija
11/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanat, mutta hinta on kaaamee...

Vierailija
12/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 21:01"]

Njaah, no nyt on todistettu ettei rahalla saa kauneutta.

[/quote]

Sinä kuitenkin myös käyttänet kenkiä? Kauniitakin kenkiä? Millä maksat ne, ellet rahalla?

Linkkaa omat suosikkisi!

ap

Vierailija
13/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla pikku hiprakassa :)  ei sillä itsekkin olen tällä hetkellä..

Aivan järkyt noi punaset kengät

Vierailija
14/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin viimeviikolla alesta kolmet kengät. Korkkarit kesän juhliin, balleriinat ja sandaletit arkikäyttöön. Vähän hirvitti kun ajattelin että rahaa näihin kolmiin kenkiin meni yhteensä 100 €. Enää ei yhtään harmita, mullahan oli ihan edulliset hankinnat. Ja kengät ovat kaikki nahkaa, hyvät jalalle eikä mitään "halpiskamaa".

Vierailija
15/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hiprakassa, en pienessä enkä isossa. Ei ole mun juttu.

ap

Vierailija
16/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 21:09"]

Nämä hankin itselleni häihini, olen kyllä käyttänyt muissakin juhlissa sen jälkeen. Muuten suosin suht simppeleitä ja klassisia kenkiä kuten kys hran punapohjaisia mustia korkkareita ja mm T.Burchin ballerinoja mutta nämä veivät sydämeni hääkenkinäni.

http://www.net-a-porter.com/product/316993?cm_sp=we_recommend-_-316993-_-slot1

-3-

[/quote]

No joo, onhan noi... ihan kivat. En kyllä tappelis noista. :) As the saying goes.

En ole ikinä ennen kuullut että morsiamella olisi peep toet. Mutta kovasti onnea tuoreelle vaimolle!

ap

Vierailija
17/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäiset nudet sandaalit olivat tosi kivat, muuten vähän peruskamaa etenkin hinnan huomioonottaen. Vaikka hinnalla ei olisi tulojen perusteella väliä, tuntisin ainakin itse oloni hiukan huijatuksi jos maksaisin ylihintaa perusjalkineesta. 

Vertailuna, minulla on luottolaukku, nahkaa, täydellinen malli ja ihana sameanturkoosi väri. Saa jatkuvasti kehuja koska on selvästi hyvä ja hyvännäköinen. Maksoin siitä 20 puntaa 7v sitten. Hyvä on hyvä hinnasta riippumatta, joten ymmärrän hyvin jos laittaa ison summan rahaa hyvään kenkämalliin tai laukkuun, jos se on itselle sopiva ja menee budjettiin. 

Sensijaan en ymmärrä ihmisiä jotka maksavat ilmasta, tai siis ostavat upean merkkilaukun tai kalliit kengät jotka eivät oikeasti ole ihan hintansa väärtejä mutta "hienot". Tuloista riippumatta. 

Vierailija
18/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdetkään ei olleet mun makuun. Minkälaisten vaatteiden kanssa käytät niitä ekan kuvan pinkkejä kenkiä?

Vierailija
19/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 21:58"]

Hyvä on hyvä hinnasta riippumatta, joten ymmärrän hyvin jos laittaa ison summan rahaa hyvään kenkämalliin tai laukkuun, jos se on itselle sopiva ja menee budjettiin. 

[/quote]

Nimenomaan näin.

ap

Vierailija
20/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän loafereita tummien tai melkein mustien pillifarkkujen kanssa. Siihen valkoinen t-paita, ehkä ohut neule. Tumma tyköistuva jakku sitten syksymmällä, mahdollisesti lyhyt nahkapusakka, aurinkolasit nyt ainakin ja poninhäntä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi