Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tulipa tilattua muutamat kengät!

Vierailija
21.06.2013 |

Eli siis keskikesän kunniaksi tilasin itselleni seuraavat kengät

http://www.net-a-porter.com/product/349226

http://www.net-a-porter.com/product/362827

http://www.net-a-porter.com/product/329774

Mitä mieltä? :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että vain yksi vaivautui linkittämään, kiitos siitä hänelle. Kiitti kaikille kommentoijille, erityisesti heille joilla on hyvä maku. :D

Me lähdemme nyt juhannusajelulle, moro!

ap

Vierailija
22/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 22:23"]

Harmi että vain yksi vaivautui linkittämään, kiitos siitä hänelle. Kiitti kaikille kommentoijille, erityisesti heille joilla on hyvä maku. :D

Me lähdemme nyt juhannusajelulle, moro!

ap

[/quote]

Kysyt mielipiteitämme, mutta sinulle kelpaa vain kommentit joissa kehutaan ostoksiasi? Jotenkin tulee sellainen olo, että valitsit vain kivoja kenkiä joilla on suht. korkea hinta, jotta voisit esittää olevasi rikkaampi kuin todellisuudessa olet. Ja siis ei siinä mitään, saathan sinä esittää mitä haluat ja olla millainen tahansa, mutta ei tarvitse ottaa hernettä nenukkaan, kun emme pidä maustasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien ostaminen sovittamatta netistä on kyllä hiukan hankalaa, pelkkä kokonumero ei kerro mitään siitä miten kenkä istuu jalkaan. 

Olen itse ostanut muutamat halvat peruskengät netistä ja ollut ihan tyytyväinen, mutta tärkeämmät kengät ostan aina liikkeestä, jossa on ammattitaitoa ja palvelua. 

Kengän istuvuus pitää mitata ja kokeilla. Joskus pitää erikseen tilata "puolikokoa" tai venyttää vartta, hyvä kenkäliike tekee tämän. 

Jos maksaisin tuon summan peruskengästä, ostaisin sen ehdottomasti liikkeestä joka tilaisi minulle justiinsa täydellisen mallin. Nettikaupassa joutuu lähettelemään edestakaisin paketteja kunnes oikea koko ja malli löytyy. 

Vierailija
24/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tilaisi ikinä netistä kenkiä!!!! ne pitää saada sovittaa jalkaan. ei tuollainen ole kivaa. kauhea vaiva palautella niitä ja vaihtaa eri kokoiseen tai malliseen ja vaihtaa taas ja palautella....

Vierailija
25/25 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 23:25"]

en tilaisi ikinä netistä kenkiä!!!! ne pitää saada sovittaa jalkaan. ei tuollainen ole kivaa. kauhea vaiva palautella niitä ja vaihtaa eri kokoiseen tai malliseen ja vaihtaa taas ja palautella....

[/quote]

Jos omistaa muita saman valmisajan kenkä, ei ole tätä riskiä. Minulla on muutama merkki, joita tilaan netistä ja tiedän, että heidän kokonsa 37,5 on minulle juuri täydellinen. Se on kyllä totta, että koot vaihtelee ihmeen paljon,  ihan summanmutikassa ostaminen on riski. Ehkä ap:llä on näiden kenkä ennestään.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän