Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan tässä pinossa, kenellä on ankein juhannus

Vierailija
21.06.2013 |

Kuvaile juhannuksesi ankeutta

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräsin klo 7 siivoamaan akvaariota.

Sitten tein muksuille aamupalan, jonka jälkeen lähdettiin käymään kaupassa. Kaupan jälkeen muksuille ruokaa, sitten siivosin vajaat 3 tuntia koska huomenna tulee vieraita. Nukuin tunnin, kokkasin taas muksuille ja ukolle ja nyt olen yövuorossa töissä.

Aamulla kun pääsen kotiin, ei taida aika riittä nukkumiseen koska pitää alkaa valmistella ruokia vieraita varten jotka tulevat iltapäivällä. Siis ihan kiva, että vieraita tulee mutta tää juhannusaatto aika ankea.

Vierailija
22/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa sukset täysin ristissä, viimeksi tänään syljin sen päälle ja mies tärisi vihasta ja sanoi inhoavansa sydämensä pohjasta. Lapsi itki peloissaan ja jouduin lähtemään pariksi tunniksi ulos lapsen kanssa että mies rauhoittuisi. Ollaan jumissa kotona kerrostalossa ja kaikki on ankeaa. Itse asiassa ollaan aina kotona, mitään ei tehdä koskaan eikä mihinkään mennä. Mies ei halua olla missään tekemisissä sukulaisteni kanssa, jotka ovat ainoa kodin ulkopuolinen elämäni. Lapsen takia yritetään edes jotenkin olla sovussa, vaikka ero tulee varmasti ennemmin tai myöhemmin. Toivon ja odotan sitä hetkeä jolloin pääsen ulos tästä kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viettämässä juhannusta, minä yksin "esi"uhmaikäsen kanssa.  En pysty edes av lla roikkumaan kun lapsi haluaa jatkuvaa huomioo. No ollaan oltu kolme kertaa ulkoilemassa puistossa, siellä on tyytyväinen, kunnes lähdetään.  Nyt on pieni hetki kun muksu syö ja leikkii herneillä... ja samanlainen päivä tiedossa huomenna. Tavallista arkea...

Ja nyt se kiukuttelu jatkuu...

Vierailija
24/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan yksin sairaalassa. Olen 19. viikolla raskaana ja minulla oli tulehdus ja kohdunkanava oli lyhentynyt, joten ottivat sairaalaan sisälle. Tukilankaa ei vielä voi tulehduksen takia laittaa. Tänään oli 8. makuupäivä. Kotiinpääsy voi vielä kestää reilun viikon. (Ja niille, jotka ihmettelee, miten näillä viikoilla jo tehdään jotain: en asu Suomessa.)

Vierailija
26/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä oli tällainen ketju, aloitin oman ketjun kurjan juhannukseni (mies hylkäsi minut kipeänä yksin kotiin) innoittamana:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3828803/ketju/vietamme_kaikki_juhlapaivat_erillaan/sivu/1#comment24446372

Vierailija
27/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on isällään, olen yksin kotona. Kaverit asuvat kaukana, en jaksanut lähteä mihinkään, koska olisin halunnut viettää aikaa uuden miesystäväni kanssa, mutta sehän ei onnistunut koska hänen piti olla koko juhannus ÄITINSÄ (ja okei, muiden sukulaistenkin) kanssa... Meneekin kuitenkin kotiinsa tänään illalla mutta ei ilmeisesti kuitenkaan ehdi/halua olla kanssani koko viikonlopunakaan, vaan istuu kotonaan tietokoneella... Välimatkaa on muutama sata kilometriä joten pikaisempikaan näkeminen ei oikein onnistu ja eilen hän ei edes enää viitsinyt vastata viestiini ja en tiedä jatkuuko tämä edes tästä enää...

Varmaan pilasin kuitenkin itse koko jutun koska hän olisi halunnut esitellä minut äidilleen mutta kieltäydyin koska mielestäni emme ole vielä siinä vaiheessa... Hän on kuitenkin kokematon ja olen hänen ensimmäinen naisensa. Olemme samanikäisiä mutta ehkä oma elämäntilanteeni on niin erilainen että ei tästä senkään takia tule mitään... Taidan kuitenkin olla rakastunut...

Joten hyvää juhannusta vaan kaikille, olen aika maassa... :(

Vierailija
28/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Näitä sattuu koko ajan ja ehkä joskus sullekin :). Nyt kuitenkin parempi fiilis kun olen tajunnut, ettei kukaan kaipaa paskanjäykkää ex-ukkoani, paitsi ehkä sen äiti. Hyvää juhannusta.

Vierailija
29/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 29 vastauksena aikaisempaan kyselyyn onko äskettäin 20  v jälkeen jätetyksi tullut "ikis". Lainaus ei näköjään kännykästä pienessä sievässä toimi.

Vierailija
30/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kaupungissa lapsen kanssa, mies mökillä reissussa kavereiden kanssa. 

Vietän laatuaikaa Vauva-palstalla. Odotan, koska voi mennä nukkumaan.

Vierailija
31/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko laski jo, saunaa ei tunneta, makkaraa ei syödä eikä alkoholia juoda.

T. ulkomamma

Vierailija
32/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kirjaimellisesti paskin juhannus ikinä. Olen tällä viikolla 46h töissä, mukaanlukien koko juhannus. Olen opiskelija ja kesätöissä vammaisten palvelutalossa, jossa paskaa ja kusta saa katsella vaippoja vaihtaessa päivät pitkät. Toki työ on muutakin, mutta ei mitään herkkua.

Töistä palaan likaiseen kämpään, jota en ole ehtinyt koko viikolla siivota töiden takia. Jääkaapissa lähinnä rahkaa, nuudeleita syön lounaaksi ja päivälliseksi.

Mies lähti jo torstaina mökille ison ruokakassin kanssa. Mökkeilee sukulaisteni, siis sisarusteni yms kanssa. Saunovat vastarempatussa rantasaunassa, bilettävät mökkinaapureiden kanssa ja paistattelevat auringossa. Huomenna viettävät minun nimipäiviäni kakkukahvien kanssa, itse en työvuoron takia ehdi paikalle.

Vierailija
33/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kirjaimellisesti paskin juhannus ikinä. Olen tällä viikolla 46h töissä, mukaanlukien koko juhannus. Olen opiskelija ja kesätöissä vammaisten palvelutalossa, jossa paskaa ja kusta saa katsella vaippoja vaihtaessa päivät pitkät. Toki työ on muutakin, mutta ei mitään herkkua.

Töistä palaan likaiseen kämpään, jota en ole ehtinyt koko viikolla siivota töiden takia. Jääkaapissa lähinnä rahkaa, nuudeleita syön lounaaksi ja päivälliseksi.

Mies lähti jo torstaina mökille ison ruokakassin kanssa. Mökkeilee sukulaisteni, siis sisarusteni yms kanssa. Saunovat vastarempatussa rantasaunassa, bilettävät mökkinaapureiden kanssa ja paistattelevat auringossa. Huomenna viettävät minun nimipäiviäni kakkukahvien kanssa, itse en työvuoron takia ehdi paikalle.

Vierailija
34/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävällä läksi "mopo käsistä" viinan suhteen. No ei olla riidelty eikä mitään silleen, mutta odotettu kahdenkeskinen juhannus meni nyt siihen että itse istun netin äärellä ja mies sammui jo tuossa 20 aikoihin.

No ei tää nyt vissiin ihan surkein -kisaa voita, mutta silti...

Vierailija
35/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä koko juhannuksen niinkuin aina. Minä kahden pienen lapsen kanssa kotona kerrostalossa. Ei päästä perinteisiä juhannusjuttuja edes tekemään, olen raskaana yliajalla ja kiroan tätä hirveää oloa kun en pysty juuri mitään tekemään kivuiltani. Voi kun pääsisi edes synnyttämään!

Vierailija
36/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä koneella ja syön makaronilaatikkoa, grillattavaa ei ollut varaa ostaa. Naapurit möykkää ja tappelee ikkunan alla kännipäissään. Lapsi onneks nukahti mökästä huolimatta. Ehkä tylsin juhannus ikinä.

Vierailija
37/47 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 17:45"]

Mulla on taatusti. Kahdestaan nelivuotiaan kanssa kuumassa kerrostalokaksiossa, verhot ikkunoissa- mulla on ollut tänään kaksi migreenikohtausta, ja kaikki suunnitelmat meni pilalle.

[/quote]

eiks sulla ole migreenilääkkeitä ???

Vierailija
38/47 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 00:36"]

No mites, että maanantaina, ti ja ke sairaalaan saamaan sytostaatteja, joista oksentaa viikon. Taas kerran. Tukka lähtee ja jalanpohjat. Tässä välillä tovutaan leikkauksista ja edellisistä hoidoista.

[/quote]

Jaksamista sulle !!

Vierailija
39/47 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mitä narinaa. Perustyytymätöntä porukkaa jotka tonkii jokaikisestä asiasta huonot puolet esiin.

Vierailija
40/47 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 sinulle voimia ja toivon että paranet <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän