Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan tässä pinossa, kenellä on ankein juhannus

Vierailija
21.06.2013 |

Kuvaile juhannuksesi ankeutta

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona kaupungissa enkä varmaan käy missään, en näe kavereitakaan. En sentään ole töissä. OIkeastaan on kiva olla kotona lepäämässä ihan yksinään. Jaa, no ei tämä olekaan ankeaa. Hitto. Olen väärässä pinossa.

Vierailija
2/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kaupungissa kun teinit eivät suostu lähtemään mökille. Homehdutaan täällä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Olen aikuinen nainen, kaikki kaverit perheellisiä. Rästihommia kotona ym. niin paljon pinossa että ei huvita lähteä mihinkään hillumaan kun nuo painavat niskassa. Muutenkin ankea tunnelma omassa päässäni, jotkut asiat painavat elämääni. En aio juoda alkoholia täällä yksikseni, korkeintaan yhden siiderin tai jotain saatan hörppiä.

Kuuntelen hiljaisuutta, tuulen huminaa, lintujen laulua ja katselen kukkien kauneutta pihalla. Ne ovat parasta kesän juhlaa.

Vierailija
4/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yksin himassa, otan kohta lasillisen punkkua, katselen vanhoja stargate sg-1 jaksoja, seuraavana vuorossa kausi 8.

Vierailija
5/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ankein. Olemme mieheni kanssa kaksin kotona. Eri kerroksissa. Ei puhuta mitään.  Riitaa ollut koko tämän viikon ajan. Ei ole koskaan tämmöistä juhannusta ollutkaan. Paska fiilis. Luulen, että illalla lähden paikalliseen baariin ottaa vähän ja pitämään hauskaa. Ainakin yrittää edes.

Vierailija
6/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa...

Vierailija
7/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona miehen ja lasten kanssa. Sitä samaa vahtimista ja niiden huutamisen kuuntelua.. siivoamista ja ruuanlaittoa. Pitäs mennä aikasin nukkumaan ja herätä neljältä töihin huomenna aamulla. Naapurit pitää pippaloita ja tuskin tulee taas nukkumisesta mitään.. vituttaa.. hyvää juhannusta vaan kaikille..

Vierailija
8/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taatusti. Kahdestaan nelivuotiaan kanssa kuumassa kerrostalokaksiossa, verhot ikkunoissa- mulla on ollut tänään kaksi migreenikohtausta, ja kaikki suunnitelmat meni pilalle.

Vierailija
9/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon avlla

Vierailija
10/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusloma Keski-Euroopassa peruuntui tulvien takia. No, kivaa voi olla kotonakin, paitsi että minulla on keuhkokuume ja kuumetta yli 39-astetta. Makuuhuoneessa on lämpöä +26, mies toi äsken jäätelöä sänkyyn. Pahoitteli kovasti ettei lautasella ole aamulla torilta hakemiaan _tuoreita_ mansikoita, koska ne ovat jo homeessa.

Vierailija
11/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ja töissä. Että näin.

Vierailija
12/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työmatkalla, koira kuorsaa nojatuolissa. Taidanpa keittää maukkaat murukahvit ja ottaa palasen vanhaa pullaa :/

Vierailija
13/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asunnossa pyörii jotain ihmisiä. Ne on vissiin jotain perheenjäseniä. 

Vierailija
14/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, jos jaksais pestä hiukset ja lähteä kaupunkiin...Tuli syötyä valkosipulia, kannattaako?

Vierailija
15/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmasti voitan tämän skaban.

Kotimme on lähes asuinkelvoton, 150 neliön okt:sta on käytössä vain vessa ja yksi makuuhuone, jääkaappikin on kannettu autotalliin, syynä toissa viikolla aloitettu remontti. Rojua ja pölyä on joka paikassa.

Mies sammui jo ajat sitten. Grillistä loppui kaasu kesken grillauksen, taaperon kanssa syötiin sitten muroja päivälliseksi.

Auto on rikki. Minnekään ei päästä saunomaan, pesulle tai edes uimaan.

Kun taaperon saan parin tunnin päästä unten maille ajattelin tehdä alkottoman drinksun, paitsi että ei ole jääpaloja.

Vierailija
16/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 18:33"]

Minä varmasti voitan tämän skaban.

Kotimme on lähes asuinkelvoton, 150 neliön okt:sta on käytössä vain vessa ja yksi makuuhuone, jääkaappikin on kannettu autotalliin, syynä toissa viikolla aloitettu remontti. Rojua ja pölyä on joka paikassa.

Mies sammui jo ajat sitten. Grillistä loppui kaasu kesken grillauksen, taaperon kanssa syötiin sitten muroja päivälliseksi.

Auto on rikki. Minnekään ei päästä saunomaan, pesulle tai edes uimaan.

Kun taaperon saan parin tunnin päästä unten maille ajattelin tehdä alkottoman drinksun, paitsi että ei ole jääpaloja.

[/quote]

Tätä on varmaan melko vaikea päihittää.. :D

Vierailija
17/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut sisareni ovat perheineen vanhempiemme mökillä mutta me jouduttiin jäämään kotiin kun ei ole rahaa mennä minnekkään kun ei tietoa miehen lopputili rahoista. Meni mieheltä työt kun pomo soitti pariviikkoa sitten perjantaina firman olevan konkurssissa

Vierailija
18/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs tää...

Mieheni jätti minut puhelinsoitolla 20 v liiton jälkeen, nyt leikkii kotia uuden nuorikon kanssa. Perinteitten vuoksi lähdin ex-anopille juhannuksen viettoon. Täällä uskotaan miehen "kasvoimme erilleen ja vasta eron jälkeen löysin uuden rakkauden"-paskaan. Pakko olla kuin en tietäisi mitään kun lapsia on sotkussa mukana. Valoisa puoli: never again!

Vierailija
19/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona perheen kesken. Aina ennen oltu mökillä, mutta nyt ei ole varaa lähteä mökille. Minusta juhannukseen kuuluu mökki ja grillaaminen, ei voitu edes grillata koska ei ole grilliä rivitalossa (koska minusta grillaaminen ei kuulu rivitalo asumiseen). Siivonnut melkein koko päivän ja ollut pientä riitaa miehen kanssa.

Vierailija
20/47 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 19:51"]

No entäs tää...

Mieheni jätti minut puhelinsoitolla 20 v liiton jälkeen, nyt leikkii kotia uuden nuorikon kanssa. Perinteitten vuoksi lähdin ex-anopille juhannuksen viettoon. Täällä uskotaan miehen "kasvoimme erilleen ja vasta eron jälkeen löysin uuden rakkauden"-paskaan. Pakko olla kuin en tietäisi mitään kun lapsia on sotkussa mukana. Valoisa puoli: never again!

[/quote]

Ootko ikis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan