Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on facebook täynnä juhannustoivotuksia..

Vierailija
21.06.2013 |

.. höystettynä holhoavilla ja jeesustelevilla varoituksilla. "Hyvää jussia, älkää hukkuko", "Rauhallista juhannusta, annetaan lapsille selvä juhannus" jne.

Siis voi v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole Facebookissa, eikä mitään aikomusta koskaan mennäkään. Maailman turhin juttu mielestäni.

Vierailija
2/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun kaverit on laittaneet vain kivoja juhannustoivotuksia. Olisko sulla huonosti valitut kaverit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivä kun jatkuu pidemmälle täyttyy naamakirja ihmisten, ah niin spesiaaleista, juhannusateria- ja lapset kukkakimpun/saunavihdan kanssa- kuvista. Ja, ah niin spesiaaleista, käytiin saunassa, grillattiin ja nyt lähdetään kokolle-päivityksistä.

Vierailija
4/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pula oikeista ongelmista, haluatko minulta muutaman?

Vierailija
5/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 09:30"]

Sulla on pula oikeista ongelmista, haluatko minulta muutaman?

[/quote]

Voi kuule. Sinä et tiedä minun ongelmistani yhtään mitään, joten äläpä ota siihen kantaa.

Vierailija
6/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs frendaat jeesustelijoiden kanssa.

Vierailija
7/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on huono olla, niin monenlaiset normaalit asiat tuntuvat pahoilta. Tsemppiä ap.lle.

(ja hyvää juhannusta. Pysy pinnnalla ja anna lapsellesi hyvä malli viinankäytössä elämää varten )

Vierailija
8/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat näitä samoja ihmisiä, jotka laittavat kesken "ihanan romanttisen illallisen" kuvia ja päivityksiä ja etelän matkalla laittavat päivässä samoin kymmeniä kuvia ja päivityksiä mitä milläkin hetkellä tekevät. Varmaan ihan jätte kivaa, kun ehtii kuitenkin naamakirjaan roikkumaan?

Vierailija
9/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää kirjoittamasta sinne, että ärsyttää nämä toivotukset, jos ei taito riitä ihan vaan skipata niitä? Minä voin olla vaikka aukaisematta koko naamakirjaa kahteen viikkoon, jos siltä tuntuu ja mulla menee sekunti vilkaista, onko viesti lukemisen vai skippaamisen arvoinen. 

Vierailija
10/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkia ei saa arvostella ilman, että nämä jeesustelijat tulevat paikalle. Mutta kuulkaas, minä haluan provosoitua ja jauhaa paskaa toisten päivityksistä. Te ette sitä päätä, että saanko nän tehdä.

Vierailija
11/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 09:44"]

Facebookkia ei saa arvostella ilman, että nämä jeesustelijat tulevat paikalle. Mutta kuulkaas, minä haluan provosoitua ja jauhaa paskaa toisten päivityksistä. Te ette sitä päätä, että saanko nän tehdä.

[/quote]

Ja me saamme rauhassa jeesustella. Se on aivovapaan suola, näin juhannuksenakin.

Vierailija
12/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle jotenkin epäselvää miksi ihmiset toivottaa selvää Juhannusta ja toivovat ettei kukaan hukkuisi? Tykkäätkö Iltalehtien Juhannus-hukkumis-otsikoista? Suomi on alkoholistien maa. Hävetkää juopot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä