Kivaa perkele kun siellä Oulussa vai missä se nyt onkaan
oli se puukotus siellä koulussa :-D
Tänään kun eräs minun työkaveri tuli kahvihuoneeseen kertomaan meille siitä tapauksesta, josta hän oli juuri lukenut internetissä, niin minua alkoi naurattamaan. Minun työkaverit kauhistelivat sitä tapahtumaa ja sitä, että kuinka kamala minä olen kun minua se juttu nauratti, niin minä en siitä välittänyt kun minua vain nauratti niin kovasti että meinasin tippua tuolilta lattialle ja pissata housuun :-D
Vielä hauskempaa olisi ollut, jos jossain vammaisten lasten koulussa olisi räjäytetty iso pommi, joka olisi tappanut monta sataa kehitysvammaista lasta :-D
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 18:08"]
Tai just siellä sun työpaikalla olisi räjähtänyt, lol :)
[/quote]
Niin, olisi sekin ollut kivaa jos siellä minun työpaikalla olisi räjähtänyt pommi ja kaikki muut paitsi minä olisivat kuolleet kun sen pommin tekijä ja räjäyttäjä olisin ollut tietenkin minä, mutta minä olisin ainoana selviytynyt niin minun kaikki työkaverit olisivat kuolleet, jolloin olisi yhtäkkiä tänne suomeen tullut heti paljon leskiä ja puoliorpoja lapsia, joiden äiti tai isä olisi kuollut :-DDDDDDDDDDD T: ap *ulvoo naurusta*
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 18:08"]
[/quote]
Niin, olisi sekin ollut kivaa jos siellä minun työpaikalla olisi räjähtänyt pommi ja kaikki muut paitsi minä olisivat kuolleet kun sen pommin tekijä ja räjäyttäjä olisin ollut tietenkin minä, mutta minä olisin ainoana selviytynyt niin minun kaikki työkaverit olisivat kuolleet, jolloin olisi yhtäkkiä tänne suomeen tullut heti paljon leskiä ja puoliorpoja lapsia, joiden äiti tai isä olisi kuollut :-DDDDDDDDDDD T: ap *ulvoo naurusta*
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 18:29"]
Aito sadisti-nainen on löytynyt.
[/quote] Minä ainakin olen mies! T: ap ev.