harrastan seksiä aina ekoilla treffeillä
näin tippuvat pois lassukat ja muut huora/madonna-syndroomasta kärsivät miehet kuin itsestään. lisäksi aseksuaaliset tippuvat. ihanaa nauttia oikeista miehistä!
Kommentit (8)
Miehenä sanon: mahtavaa kuulla naisista, jotka nauttivat seksistä ja haluavat sitä! Naisten seksuaalikäyttäytymiseen liittyvä kaksinaismoralismi on kuvottavimpia piirteitä näennäisen tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme. Seksi on kiva ja kaunis asia, eikä siitä mene rikki.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:37"]
Miehenä sanon: mahtavaa kuulla naisista, jotka nauttivat seksistä ja haluavat sitä! Naisten seksuaalikäyttäytymiseen liittyvä kaksinaismoralismi on kuvottavimpia piirteitä näennäisen tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme. Seksi on kiva ja kaunis asia, eikä siitä mene rikki.
[/quote]
Naisena vastaan, että eikö ole hauska ensin tekeytyä naiseksi ja jutella kivoja aloituksessa ja sen jälkeen sitten Miehenä nostaa omaa aloitustaan. Sitä tietenkin kehuen. Onhan se kivaa joo. Voi samalla rapsutella varpaanväliään ja kuvitella, että nyt ne naiset menee tähän lankaan ja seksiä alkaa tippua heti ensitreffeillä. Samalla siirtyminen vapaille markkinoille alkaa taas houkutella. Siitä tuleekin mieneen pitäisikö deittiprofiiliakin herätellä naftaliinista. Eihän se siippaa satuta jos nyt vähän juttelee muille.
Oikein menee, 4. Olet vapaa katsomaan vierestä ja tuomitsemaan elävät ihmiset.
t. Nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:40"]
[/quote]
Naisena vastaan, että eikö ole hauska ensin tekeytyä naiseksi ja jutella kivoja aloituksessa ja sen jälkeen sitten Miehenä nostaa omaa aloitustaan. Sitä tietenkin kehuen. Onhan se kivaa joo. Voi samalla rapsutella varpaanväliään ja kuvitella, että nyt ne naiset menee tähän lankaan ja seksiä alkaa tippua heti ensitreffeillä. Samalla siirtyminen vapaille markkinoille alkaa taas houkutella. Siitä tuleekin mieneen pitäisikö deittiprofiiliakin herätellä naftaliinista. Eihän se siippaa satuta jos nyt vähän juttelee muille.
[/quote]
häh? en kyllä oikeasti nostanut omaa ketjuani :D ei ole tarvetta. mielestäni olisi kaikkien hyvä harrastaa kuitenkin jo ekoilla treffeillä. elätkö puutteessa vai mistä noin kitkerä vastaus? seksi auttaa kuule moneen vaivaan, pois koneelta ja naimaan jos noin kiristää!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:48"]
Oikein menee, 4. Olet vapaa katsomaan vierestä ja tuomitsemaan elävät ihmiset.
t. Nainen.
[/quote]
Ei vaan olen realisti. Jos joku nainen noin ajattelee toivotan hänelle onnea oivalluksestaan. En tuomitse. Useimmiten näitä aloituksia täällä kuitenkin tekevät miehet. Siinä osuit oikeaan, että olen vapaa ja seuraan sivusta maailmamenoa. Minä puolestani olen onnellinen näin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:40"]
[/quote]
[/quote]
ja olen siis nainen tämän ketjun aloittaja... :D onko sinulle yllätys että useat naiset nauttivat seksistä ja haluavat saada miehen kovaa kalua mahdollisimman aikaisin, mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman paljon. mikä siinä stressaa että muut harrastavat seksiä ekoilla treffeillä? oletko epävarma?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:28"]
näin tippuvat pois lassukat ja muut huora/madonna-syndroomasta kärsivät miehet kuin itsestään. lisäksi aseksuaaliset tippuvat. ihanaa nauttia oikeista miehistä!
[/quote]
Oikein. Toivon silti että löydät kohta jo kumppanin ettei aina tarvi aloittaa alusta vieraan kanssa.
Joka treffeilläkö? Kelpaako kaikki treffiseura seksiin?
Mä tarvin jonkun kipinän, jota ei kaikista saa... Muuten kyllä! Mutta sitten ei eka treffit yleensä jää ainoiksi...