Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi tarkoitus?

Vierailija
20.06.2013 |

Freudille se oli työtä ja seksiä. Miten sinä näet asian?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa. Pitääkö elämällä olla joku tarkoitus? 

Vierailija
2/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, valta ja seksi ovat ydinasiat elämässäni ja haluan niitä jatkuvasti lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa lapset sille tolalle, että pärjäävät maailmalla.

Vierailija
4/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Tolstoi jo aikanaan totesi, ainoa asia, josta ihminen voi lopulta olla varma, on että elämä on merkityksetöntä.

Vierailija
5/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, miten eräässä av-palstan keskustelussa sivuttiin aihetta ja toiselle osapuolelle tuntui olevan aivan outo ajatus kun väitin ettei elämän tarkoitus ole välttämättä lapset. Itselleni se lienee henkinen kasvu ihmisten, kokemusten ja ajattelun kautta.

Vierailija
6/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla sama kuin 4. Raha ja valta on niin kaukana meikäläisen elämästä, että en jaksa niitä edes miettiä. Seksi on tärkeää oman miehen kanssa, pitää yllä rakkaussuhdetta, ja siten pitää parisuhteen ja avioliiton kasassa. Kunnon työpaikkaa mulle ei ole koskaan suotu, joten sekin, vaikka olisi sosiaalisessa ja taloudellisessa mielessä kiva juttu, ei ole mulle tärkeä.

Lapset olen kovalla työllä tähän maailmaan tuonut, ja  haluan itse heidät kasvattaa kunnon aikuisiksi ihmisiksi, se on tavoitteeni, pysyä hengissä tarpeeksi kauan, lapsenlapset olis ihana bonus. Tottakai elämän tarkoitukseen kuuluu myös se, että tekee elämässään edes joskus jotain hyvää muille ihmisille, että on hyödyksi jollain lailla, eikä vaan taakkana ihmiskunnalle.

Vierailija
7/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa lapsistani tasapainoisia ja hyvin toimeentulevia aikuisia.

Vierailija
8/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittyä sieluna.

Vierailija
9/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto!

Vierailija
10/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailla keskustelupalstoilla jauhamassa paskaa ja vastailemassa tyhjänpäiväisiin kysymyksiin vieläkin tyhjänpäiväisempiä vastauksia. Siinä välissä voi pelata pasianssia. 

Vierailija
11/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn 11 vastaukseen. Lisäyksenä pasianssien lisänä erilaiset yksinkertaiset nettipelit ja syksyisin big brotherin seuraaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi