Olen valmis heittämään elämäni läskiksi...
alkaa vaikka narkkari/juopoksi..mies ja lapsi jäisivät.. En jaksa,eikä kiinnosta.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:10"]
no kiva, kas kun et homoksi ala
[/quote]
Millähän bimbologiikalla sinä saat rinnastettua jonkun juoppouden/narkkariuden homoseksuaalisuuteen?
Aika samat fiilikset täällä. Yritti mitä hyvänsä, pieleen menee. Kaikki on vaikeaa ja perseestä. Sairaudet ei jätä rauhaan, rahasta on aina vaan tiukkaa.
Jos käyttäisin aineita, asuisin nyt ehkä Töölössä. En käytä, joten asun itä-helsinkiläisessä lähiössä.
No sen jälkeen et enemmän jaksa ja kiinnosta.
Jos ei pää kestä niin voithan jättää miehen ja lapset ilman että täytyy sentään narkkariksi ruveta. On siinä läskiksi panemisessa välimuotoja, eikä narkkarius vamasti ole mitenkään helppo tapa elää. Jos siis helpotusta elämääsi kaipaat.
Mä tein oikeesti niin. Aloin sekakäyttäjäksi ja hengailin kriminaalien kanssa. Exä on nyt lastemme(2 poikaa) yksinhuoltaja. Maksan suurella tunnollisuudella elatusmaksut, vaikka rahat muuten koko ajan loppu. Olen onnellsempi kuin koskaan perheaikoina.
Mulla on ihan samoja ajatuksia, viimeksi tunti sitten pohdin että jos vaikka laittaisin ilmoituksen että tästä saisi käyttöönsä hyödyttömän ihmispaskan mihin nyt haluaakaan. En tartte rahaa, kunhan vaan saisin tekemistä ja elämälleni merkityksen. Kaksi lasta on, toinen asuu muualla sairautensa vuoksi, toinen on vain isänsä perään enkä minä kelpaa hoitajaksi ollenkaan. Mieheni on usein pahantuulinen, väsynyt jne. ja uskon, että hänkin voisi paremmin jos katoaisin. Ei kukaan tarvitse mua tähän kuvioon, kun lapselle kelpaa vain isä enkä jaksa mitään tehdä, en siivota, en laittaa ruokaa, en mitään.
Samat fiilikset täällä, harkitaan vakavasti Suomesta pois muuttamista. Kaikki on vaikeaa ja ankeaa ja on ollut jo kauan. Uudella alulla sekoittaa sen verran pakan että asiat voi alkaa taas rullaamaan. Olisko tää teillekin mahdollista?
Niin onko tää porukka nyt sitä täällä mesoavaa eliittiä?
12, millä rahalla muuttaisin? Ei ole rahaa kun ei ole töitä eikä yhtään mitään.
t. 11
Älä nyt sentään.